ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Hurra! 31 fullgåtte uker i dag :) nå synes jeg tiden går veldig sakte..
Plutselig er vi der:) mange januar og februarbabyer kommet på de to terminforumene. Snart vår tur:)

Jeg er 34+1 i dag. Har føltes som om det aldri skulle bli 2015, permisjonsstart osv. Men nå er vi der snart!:)
 
Plutselig er vi der:) mange januar og februarbabyer kommet på de to terminforumene. Snart vår tur:)

Jeg er 34+1 i dag. Har føltes som om det aldri skulle bli 2015, permisjonsstart osv. Men nå er vi der snart!:)
Jepp, tiden har gått utrolig fort
 
Tiden har gått veldig fort! 3uker igjen til perm. 6arb.dager.
 
Jeg har liksom ikke noe særlig annet enn termin å telle ned til.. :P 100% sm, så er jo hjemme hver dag... Begynner bli ganske kjedelig, men har ikke så mye annet valg..
 
Jeg har liksom ikke noe særlig annet enn termin å telle ned til.. :p 100% sm, så er jo hjemme hver dag... Begynner bli ganske kjedelig, men har ikke så mye annet valg..

Samme her, teller på en måte ned til permisjonstiden begynner, men det har ikke noe å si siden jeg allerede er hjemme og sykemeldt. Men når permisjonstiden starter kan man jo og begynne å forvente en fødsel når som helst, selv om jeg egentlig forventer å gå på overtid.
 
Samme her, teller på en måte ned til permisjonstiden begynner, men det har ikke noe å si siden jeg allerede er hjemme og sykemeldt. Men når permisjonstiden starter kan man jo og begynne å forvente en fødsel når som helst, selv om jeg egentlig forventer å gå på overtid.
ja, enig med deg! er hjemme sykemeldt eg også. Men er for tidlig å tenke at d kunne skjedd noe nå..
 
Jeg har liksom ikke noe særlig annet enn termin å telle ned til.. :P 100% sm, så er jo hjemme hver dag... Begynner bli ganske kjedelig, men har ikke så mye annet valg..
Samme her. Får strikket mye til snuppa, da :)
 
Samme her. Får strikket mye til snuppa, da :)
Du er flink! Skulle/skal strikke babyteppe, men gir opp. Det tar så lang tid, og liker egentlig ikke å strikke :( Skulle være så flink å stikke noe til den lille, men vet ikke om jeg blir ferdig...
 
Dere som har søkt om foreldrepenger: når de krever dokumentasjon på inntekt, sender dere med kopi av lønnsslipp?
 
Dere som har søkt om foreldrepenger: når de krever dokumentasjon på inntekt, sender dere med kopi av lønnsslipp?

Det ligger ett eget skjema som arbeidsgiver skal fylle ut på nav.no :-) tror det het for inntektsopplysninger for arbeidsgiver.
 
Dere som har søkt om foreldrepenger: når de krever dokumentasjon på inntekt, sender dere med kopi av lønnsslipp?
Den biten skal vel arbeidsgiver ta seg av.. :) ihvertfall i kommunen...
 
Sender dere ikke med lønnsslippen, da? Jeg er sykemeldt for tiden, har ikke noe særlig kontakt med arbeidsgiver. Går det automatisk uten min innblanding?
 
Sender dere ikke med lønnsslippen, da? Jeg er sykemeldt for tiden, har ikke noe særlig kontakt med arbeidsgiver. Går det automatisk uten min innblanding?
Nei, du må melde fra til arbeidsgiver om din permisjon. Så er det vel litt ulike rutiner for hva som gjøres videre. Ikke gå ut fra at ting går automatisk, hør med personal på jobben din.
 
Hvis mini kommer før blir jo det jeg har meldt inn ang permisjon forskjøvet. Hvordan blir det med det som allerede (forhåpentligvis) er godkjent?
 
Back
Topp