ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Ble litt bekymret nå før frokosten. Gikk opp for meg at jeg ikke har kjent noe bevegelse siden i går kveld, og det er ganske ulikt lillemor som er superaktiv både om natta og tidlig om morgenen! Måtte dulte borti henne noen ganger, og heldigvis fikk jeg respons nå :) Puh, der skremte hun meg et øyeblikk... :p
 
Bare innom jobben for å rydde opp, levere sykm og si hadet. Veldig rart. Siste arb.dag kom brått på!
 
Må bare spørre: Har dere mye kynnere? Hvordan kjennes det ut?
Har(så vidt jeg vet) ikke kjent noe til det, og har litt lyst til å oppleve det snart. Har bare en som presser rumpa GODT utover så magen blir deformert...:p
Sorry hvis det har blitt mye spurt om før! :)
 
Må bare spørre: Har dere mye kynnere? Hvordan kjennes det ut?
Har(så vidt jeg vet) ikke kjent noe til det, og har litt lyst til å oppleve det snart. Har bare en som presser rumpa GODT utover så magen blir deformert...:p
Sorry hvis det har blitt mye spurt om før! :)
Merker det kun av at jeg kjenner magen er hard når jeg tar på. Kjenner det ikke på noen annen måte
 
Merker det kun av at jeg kjenner magen er hard når jeg tar på. Kjenner det ikke på noen annen måte
Magen min kan bli hard, men tror det bare er babyen som presser(bare en side av magen som blir hard). Hele magen blir vel hard når det er kynnere?
 
Hos meg kjennes det ut som om noen på en måte stikker kniver rundt navelen, samtidig som magen blir hard- da spesielt det området. Som så mye annet ang graviditet tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på hvordan kynnere oppleves dessverre :-(
 
Kjenner at magen strammer seg. Har faktisk hatt ganske mange de siste par timene, men ikke noe vondt.
 
Jeg hadde ikke kynnere med de 2 andre. Denne gangen masse. Kjenner magen strammer seg,også kjenner jeg at blodtrykket øker! Egentlig litt ubehagelig. Har veldig lavt blodtrykk til vanlig..
 
Mine er veldig ubehagelige til tider. :( Magen strammer seg helt, og noen kynnere er så sterke at jeg må puste meg gjennom de. Jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap også, og denne gangen er det enda flere. Men det er veldig individuelt hvordan man opplever kynnere. Noen merker de ikke engang. Livmoren trener seg til fødselen uansett om du merker det eller ikke :)
 
Har ofte kynnere, men de har aldri vært vonde(kanskje litt ubehagelig til tider). Kjenner bare at magen blir hard og strammer seg :)
 
Jeg trodde at når man fikk kynnere så var det helt åpenlyst at det var det som skjedde, men kanskje jeg har det uten å tenke over det da. Litt kjedelig, men for vel være fornøyd med at kroppen forbereder seg selv om jeg ikke vet det :)
 
Jeg synes tiden går så sakte nå om dagen :( er 32+3 i dag og fullt sykemeldt. Flere som har det sånn?
 
Jeg synes tiden går så sakte nå om dagen :( er 32+3 i dag og fullt sykemeldt. Flere som har det sånn?
Selv 32+3 og fullt sykemeldt :/ Prøver å gjøre noe givende hver dag, blitt mye baking i det siste! :)
 
Har
Selv 32+3 og fullt sykemeldt :/ Prøver å gjøre noe givende hver dag, blitt mye baking i det siste! :)

Sykm jeg også. Mye hvile, ett "prosjekt" pr dag samt henting i bhg. Det er nok :)

Idag vasket jeg inni skyvedørsgarderoben på soverommet vårt. Trengtes :)
 
Baking, ja. Jeg lager kornblanding, men kan jo bake og fylle fryseren litt :)
 
Noen som ser på Fødeavdelingen? (One born every minute)

Er det bare fryd og gammen der eller er det triste ting, dødfødsler osv?
Jeg orker nemlig ikke se om det er trist....
 
Back
Topp