ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Husker d var en vikar på jobb som stod utenfor jobben vår og røyka med den kulen på magen. Hun begynte å gjemme seg litt etter en stund da, men d er ikke så rart. Alle som gikk og kjørte forbi så helt sjokkerte ut så.. Trist at d er noen som ikke kan slutte..
Ja, stakkar babyer i magen :(
 
Har dere som har termin i slutten av mars fått vedtaksbrev om foreldrepenger fra nav enda? Jeg har ikke hørt noe etter at jeg fikk et purrebrev om å ettersende inntektsopplysninger innen 6.feb. Jeg sendte det, men har plutselig begynt å bekymre meg for at søknaden får avslag, som det stod i brevet (hvis de ikke fikk opplysningene innen fristen)... :( var inne på mitt nav i går, og da stod det at den var under behandling..
 
Har dere som har termin i slutten av mars fått vedtaksbrev om foreldrepenger fra nav enda? Jeg har ikke hørt noe etter at jeg fikk et purrebrev om å ettersende inntektsopplysninger innen 6.feb. Jeg sendte det, men har plutselig begynt å bekymre meg for at søknaden får avslag, som det stod i brevet (hvis de ikke fikk opplysningene innen fristen)... :( var inne på mitt nav i går, og da stod det at den var under behandling..
Jeg opplevde det samme som deg! Venter fortsatt på svar, og jeg går ut i permisjon i dag... :/ Det sies at det er 6 ukers behandlingstid på søknaden.
 
Har dere som har termin i slutten av mars fått vedtaksbrev om foreldrepenger fra nav enda? Jeg har ikke hørt noe etter at jeg fikk et purrebrev om å ettersende inntektsopplysninger innen 6.feb. Jeg sendte det, men har plutselig begynt å bekymre meg for at søknaden får avslag, som det stod i brevet (hvis de ikke fikk opplysningene innen fristen)... :( var inne på mitt nav i går, og da stod det at den var under behandling..

Ring de og hør for sikkerhets skyld!
 
Har dere som har termin i slutten av mars fått vedtaksbrev om foreldrepenger fra nav enda? Jeg har ikke hørt noe etter at jeg fikk et purrebrev om å ettersende inntektsopplysninger innen 6.feb. Jeg sendte det, men har plutselig begynt å bekymre meg for at søknaden får avslag, som det stod i brevet (hvis de ikke fikk opplysningene innen fristen)... :( var inne på mitt nav i går, og da stod det at den var under behandling..
Ring til NAV :) jeg fikk vedtaksbrevet dagen før jeg gikk ut i permisjon ;)
 
Står på Min Side at søknaden min er under behandling enda! *vrææl* Må vel ringe dem og høre hvordan det står til :/
 
Jeg opplevde det samme som deg! Venter fortsatt på svar, og jeg går ut i permisjon i dag... :/ Det sies at det er 6 ukers behandlingstid på søknaden.
Jeg går også ut i permisjon i dag.
 
Så mange som har født i dag :) Spennende å følge med dere, spesielt for oss som har litt ventetid igjen.
 
Og ikke minst så mange av dere som får rett rundt termin! Men det lover kanskje ikke så godt for oss andre, sånn om vi skal tenke på statistikken.. Hehe..
 
Mhm! Jeg er sikker på at jeg blir å gå over bare for å opprettholde statistikken :p
Jeg er overbevist om overtid selv også. Føder forhåpentligvis litt før enn sist, siden jeg er andregangs og sist gikk over 13 dager.. :(
 
Jeg er overbevist om overtid selv også. Føder forhåpentligvis litt før enn sist, siden jeg er andregangs og sist gikk over 13 dager.. :(
Andregangsfødende jeg også (ble planlagt KS med førstemann).. Fikk nr to til termin, men er likevel helt sikker på at jeg går over denne gangen. Like greit å innstille seg på det :P

Men 13 dager over, det må ha vært tungt?! Både fysisk og mentalt?
 
Det første eg tenke på når eg våkner om morgonen er om det er nokon fleir som har skreve seg på fødelista :p
Samme her :p blir veldig glad på de andres veiene, samtidig som jeg blir mer og mer gira på å teste ut noen kjerringråd for å sette fart på sakene(selv om jeg ikke har store troen på de) :p
 
Back
Topp