ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

God morgen :) jeg skulle gå tur i dag, men er vind og sludd så det frister svært lite. Blir kanskje litt baking i stede :p
 
God morgen :) har sovet i natt :D fantastisk.. Bare vært meg og minste hjemme siden i går, så d var ganske avslappende.. Nå er han i bhg,og jeg kjenner jeg snart skal finne sengen igjen litt mens jeg kan!!! Så blir d å støvsuge senere.. :O gleder meg ikke til d!
 
God morgen! 38+0 her også. Har ligget med modningsrier i natt og ellers sterke kynnere, så håper det begynner å skje ting snart! Hodet er festet og det presser skikkelig nedover nå. Slimproppen gikk for noen dager siden. - Jeg vil føde snart!!:p
 
God morgen! 38+0 her også. Har ligget med modningsrier i natt og ellers sterke kynnere, så håper det begynner å skje ting snart! Hodet er festet og det presser skikkelig nedover nå. Slimproppen gikk for noen dager siden. - Jeg vil føde snart!!:p
Oi! Er du flergangsfødende? Har ikke sett noe til slimproppen her, og hodet ligger langt nede, men ikke festet, siden jeg er tredjegangs..;)
 
Oi! Er du flergangsfødende? Har ikke sett noe til slimproppen her, og hodet ligger langt nede, men ikke festet, siden jeg er tredjegangs..;)
Førstegangs her, så alt er nytt og veldig spennende! :D
 
God morgen! 38+0 her også. Har ligget med modningsrier i natt og ellers sterke kynnere, så håper det begynner å skje ting snart! Hodet er festet og det presser skikkelig nedover nå. Slimproppen gikk for noen dager siden. - Jeg vil føde snart!!:p
Spennende, da :) med min første gikk slimproppen åtte dager før fødselen. Lykke til de neste dagene / ukene.
 
God morgen! 38+0 her også. Har ligget med modningsrier i natt og ellers sterke kynnere, så håper det begynner å skje ting snart! Hodet er festet og det presser skikkelig nedover nå. Slimproppen gikk for noen dager siden. - Jeg vil føde snart!!:p

Oi da! Kanskje ting skjer?
 
Ikke slit deg ut med vasking og diverse.. Bedre å hvile så du er opplagt og klar til fødselen. Det er en stor jobb for kroppen å føde :p
 
Føler meg forholdsvis kvikk i dag. Litt mer energi enn ellers. Har lyst å gå tur :)
 
Mannen har tatt ungene med seg ut, så det er herlig stilt her nå. Skal nyte den halvtimen-timen de er ute:D
 
Då har eg vore på butikken å handla (gått 2,5km, sliten...) så blir det brødbaking og evt kanelboller etter at eg har ligge litt på sofaen og samla ny energi :)
 
Då har eg vore på butikken å handla (gått 2,5km, sliten...) så blir det brødbaking og evt kanelboller etter at eg har ligge litt på sofaen og samla ny energi :)
Baka brød i dag jeg og. Det er heldigvis ikke særlig slitsomt siden Kenwooden min gjør all jobben :)
 
Baka brød i dag jeg og. Det er heldigvis ikke særlig slitsomt siden Kenwooden min gjør all jobben :)
Her vart det kubbing på sofaen og ingen baking :( har ikkje maskin så må gjør det for hånd. Får ta bakinga i mårra som noko av det første eg gjer. Tok litt vel mykje energi den gåinga idag :p
 
Her vart det kubbing på sofaen og ingen baking :( har ikkje maskin så må gjør det for hånd. Får ta bakinga i mårra som noko av det første eg gjer. Tok litt vel mykje energi den gåinga idag :p
Hadde nok aldri bakt hadde det ikke vært for den maskina altså. Det er jo tungt å kan deig for hånd :p
 
Her vart det kubbing på sofaen og ingen baking :( har ikkje maskin så må gjør det for hånd. Får ta bakinga i mårra som noko av det første eg gjer. Tok litt vel mykje energi den gåinga idag :p
Lag slike eltefrie brød! Bare tømme deigen over i former :)
 
Back
Topp