ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Jepp, har teflonformer. Smører de i tillegg, just in case.

Finnes utallige oppskrifter på nett. Jeg bruker lite gjær og lar røra heve over natt.
 
Jepp, har teflonformer. Smører de i tillegg, just in case.

Finnes utallige oppskrifter på nett. Jeg bruker lite gjær og lar røra heve over natt.
Bruker du kald væske når du lager deigen da eller? En mer detaljert fremgangsmåte med oppskrift må du gjerne legge inn her altså :p
 
Etter å ha sagt i 3 timer til samboer at han skal slutte å leke med foldekniven fordi han kan kutte seg, hva skjer, han kutter seg på kniven :banghead:
Han sluttet i alle fall, og det var ikke noe dypt, så kanskje han lærer :hilarious:
 
Etter å ha sagt i 3 timer til samboer at han skal slutte å leke med foldekniven fordi han kan kutte seg, hva skjer, han kutter seg på kniven :banghead:
Han sluttet i alle fall, og det var ikke noe dypt, så kanskje han lærer :hilarious:

Hahaha! Vedder på at han ikke lærer den ordentlige leksa. "Hør alltid på dama!" :p ;)
 
Ingen babyer på kvinnedagen?
 
Vi skulle på Leos lekeland med ungene i dag, la de rase fra seg litt.. Men der var d stengt pga ombygging!! hva er odsen?? :p så vi endte på bowling.. Og jeg klarte jo ikke bare sitte se på så var med å spille.. Var totalt ødelagt etterpå, og sitter enda å halvdøser... jeeeeez
 
Vi skulle på Leos lekeland med ungene i dag, la de rase fra seg litt.. Men der var d stengt pga ombygging!! hva er odsen?? :p så vi endte på bowling.. Og jeg klarte jo ikke bare sitte se på så var med å spille.. Var totalt ødelagt etterpå, og sitter enda å halvdøser... jeeeeez
Vurderte faktisk bowling med ungene i dag jeg også, men endte opp med å droppe det. Ble husarbeid i stedet :p
Ferdig med kjøkkenet?
 
Nei.. :( var så håpefull, men plutselig stoppet alt opp! Skikkelig skuffa, og så sliten for "ingenting" :p
Å, har du hatt tegn på fødsel? Hvordan da? Og hvor langt er du nå?
 
Å, har du hatt tegn på fødsel? Hvordan da? Og hvor langt er du nå?
Hatt flere netter nå med heftige modningsrier, sist natt var jeg så sikker på at vi måtte kjøre til føden... men da jeg tok opp mobilen for å måle tid på riene stoppet de plutselig opp! Så typisk :p mensmurringer og hyppige kynnere 24/7 i tillegg. 38+2 i dag :)
 
Oi. Spennende :p da er vi akkurat like langt. Jeg har konstant vondt i korsryggen og nederst i magen, men ikke rier eller "tak". Har du barn fra før?
 
Hatt flere netter nå med heftige modningsrier, sist natt var jeg så sikker på at vi måtte kjøre til føden... men da jeg tok opp mobilen for å måle tid på riene stoppet de plutselig opp! Så typisk :p mensmurringer og hyppige kynnere 24/7 i tillegg. 38+2 i dag :)
Huff, sånn holdt jeg på med forrigemann. Var på nippet til å reise inn på føden flere runder, men i det vi skulle dra så slutta riene.
 
Oi. Spennende :p da er vi akkurat like langt. Jeg har konstant vondt i korsryggen og nederst i magen, men ikke rier eller "tak". Har du barn fra før?
Dette er mitt første barn! Så ekstra spennende, hehe. Hva med deg?
 
Vurderte faktisk bowling med ungene i dag jeg også, men endte opp med å droppe det. Ble husarbeid i stedet :p
Ferdig med kjøkkenet?
ahhh, ja, jeg kjenner jeg angrer litt, men ungene koste seg i hvert fall :)
Jepp, kjøkken og alt er done!!! :D stuen også!! så nå er bare litt listing igjen så er d perfekt ;) Må ha en skikkelig nedvask før babyen kommer i hus, men satser på svigers fikser d mens jeg er på klinikken :p
 
Back
Topp