ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Min svigermor er ikke så ille altså, syntes bare det er mange (spesielt i gravid-gjengen jeg kjenner) som klager over sine :p
 
God formiddag her inne :) Noen planer for dagen?
Jeg skal trosse det helt forjævlige bekkenet mitt og ta med gutta mine på Barne-ol. Heldigvis blir mannen også med så jeg har tenkt å sitte i solveggen og observere mens han løper etter guttene :p

Ellers ingen planer. Håper ikke fødselen starter i dag for jeg har knapt sovet i natt..
 
Jeg skal trosse det helt forjævlige bekkenet mitt og ta med gutta mine på Barne-ol. Heldigvis blir mannen også med så jeg har tenkt å sitte i solveggen og observere mens han løper etter guttene :p

Ellers ingen planer. Håper ikke fødselen starter i dag for jeg har knapt sovet i natt..
Barne-ol? Jeg har sovet godt, så jeg tar en fødsel på strak arm ;) :p
 
Barne-ol er skileik med stafetter, skihopping, skiskyting osv :) Knallbra opplegg :)
Høres knall ut! Her er det (heldigvis) ikke snø. Hadde vært digg med snø her i vinters, men neida, ingen snø. Nå er jeg klar for vår, sol og sommer!
 
I dag skal jeg slappe helt av!
I går ble jeg overrasket med en fantastisk babyshower av både familie og venner som varte hele dagen, og den skal jeg leve på hele denne dagen også ;-)
Så koselig med babyshower! Og med en hel dag med venner og familie skjønner jeg du trenger å hvile litt :p
 
Så koselig med babyshower! Og med en hel dag med venner og familie skjønner jeg du trenger å hvile litt :p
Jeg er egentlig ikke så sliten, bare deilig å ha en dag uten noen ting til å roe ned og ta inn alle inntrykkene :) Meen jeg sov veldig godt i natt da ;-)
 
Høres knall ut! Her er det (heldigvis) ikke snø. Hadde vært digg med snø her i vinters, men neida, ingen snø. Nå er jeg klar for vår, sol og sommer!
Det er full vår og sol hjemme hos oss, men en halvtimes biltur bringer oss til en flott skistadion med masse snø :)

Nå er barne-ol vel gjennomført og barna er fornøyde, så nå skal jeg sitte med beina høyt resten av dagen :)
 
I dag skal jeg til frisøren! :) Bursdagsgave fra mannen min <3 Det skal bli godt å få orden på hodet og en lettstelt frisyre før veslemor kommer :)
Hva er dine planer?
Så deilig med frisør da! Godt med litt egenpleie nå :)

Nå har jeg syklet en liten 10 km (kun 5 hver vei da) for å levere en vannflaske til kjæresten, som han glemte hjemme i dag. Så nå har jeg ikke planer før jeg skal lage middag. Kanskje somle meg til kirken og booke dåpsdato, sånn at familien kan planlegge sommerferien litt rundt om dåpen??
 
Så deilig med frisør da! Godt med litt egenpleie nå :)

Nå har jeg syklet en liten 10 km (kun 5 hver vei da) for å levere en vannflaske til kjæresten, som han glemte hjemme i dag. Så nå har jeg ikke planer før jeg skal lage middag. Kanskje somle meg til kirken og booke dåpsdato, sånn at familien kan planlegge sommerferien litt rundt om dåpen??
Det er en god start på dagen :)
Det høres lurt ut om du skal ha dåpen i sommer :)
 
Back
Topp