Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Ja polaria er det samme i alle år :p :p Datteren min EEEELSKER å dra dit når vi tidligere er innom Tromsø :p
Har heldigvis bare vært der 1 gang etter vi flyttet hit :p
Eide handel er så digg da :) :) :) ÅÅÅåååååå kan gå rundt der 1 time og bare titte :) :)
Skal sjekke opp bryggejentene, takk for tips :) :)
Vi brukte mest tid på å kikke på selene, ellers er det jo ikke stort å gjøre der :p
Samme her, elsker å gå og kikke der! :D

Venter veldig spent jeg np på neste test!!:D:D:bag:

Jeg skal snart teste :nailbiting:
 
13 dpo, 15 dager siden ovitrelle
Jenter... Jeg tror jeg er gravid jeg :eek::nailbiting::happy093

Har ikke ord! Nå må alt bare gå fint til over IKM, som er et sted mellom i morgen og lørdag
 

Vedlegg

  • IMG_20200827_155006.jpg
    IMG_20200827_155006.jpg
    11,5 KB · Visninger: 104
13 dpo, 15 dager siden ovitrelle
Jenter... Jeg tror jeg er gravid jeg :eek::nailbiting::happy093

Har ikke ord! Nå må alt bare gå fint til over IKM, som er et sted mellom i morgen og lørdag
Visste det!! Gratulerer sååååå mye!!! Så utrolig utrolig fortjent!!! For en solskinnshistorie!:Heartbigred
:wav
 
Åh!!!! Sjekk den fine testen da!:woot::woot::woot::woot:
GRATULERER (igjen)❤❤

Hva da mannen??
 
13 dpo, 15 dager siden ovitrelle
Jenter... Jeg tror jeg er gravid jeg :eek::nailbiting::happy093

Har ikke ord! Nå må alt bare gå fint til over IKM, som er et sted mellom i morgen og lørdag

Åh wow!! Gratulerer sååå masse!!!:gen014:love017 Så fantastisk!! Klor deg fast lille spire!!:Heartred
 
Åh!!!! Sjekk den fine testen da!:woot::woot::woot::woot:
GRATULERER (igjen)❤❤

Hva da mannen??
Nå tør jeg å si takk :D:love7
Hehe, har ikke sagt det enda:hilarious: han har jo liksom alle testene mine, og var ikke så gira på å ta test, fordi vi blir jo skuffet hver gang :shy:
Men i morgen skal ha til kiropraktoren, så tenkte å ta en digital og en bolle og legge dem inni ovnen :p:hilarious:
 
:dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy:
:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016


Hurra hurrra :) :) Ja den der er det ingen tvil om :) :) :)
Du må ta en digital eller vanlig test snarest mulig og dele ilde med osss :) :)

ÅÅÅÅÅ er så glad på dine vegne altså :) :) :)
 
:dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy:
:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016


Hurra hurrra :) :) Ja den der er det ingen tvil om :) :) :)
Du må ta en digital eller vanlig test snarest mulig og dele ilde med osss :) :)

ÅÅÅÅÅ er så glad på dine vegne altså :) :) :)
Tuuusen takk fine du :love7
Må nok kanskje ta en digital i morgen ja :joyful:
Har bare én digital, så må skaffe meg et par til, så jeg kan få 2-3 og 3+ senere :D

Nå mååå du bare få to streker neste uke :Heartred:Heartred:Heartred
 
Tuuusen takk fine du :love7
Må nok kanskje ta en digital i morgen ja :joyful:
Har bare én digital, så må skaffe meg et par til, så jeg kan få 2-3 og 3+ senere :D

Nå mååå du bare få to streker neste uke :Heartred:Heartred:Heartred
Ja jeg skal jo jammen inn i Mai 2021 gruppa med deg :p :p Det mååå jeg bare fååå altså :p
 
En liten oppdatering ang mannen :
Typ 1,5 time etter at jeg hadde testet(har gitt han alle tester, men tester så klart i smug uten at han vet:hilarious:) , så ville han plutselig teste.
Så jeg tok en til. Den var ganske sterk til å være knappe 2 timer siden sist.

Han kikka på den og sa at det er sikkert sprøyta som henger igjen. Jeg sa at det er alt for lenge siden og streken er for sterk. Han bare "ja, vi får ta en ny om en uke eller to, og se da" :hilarious: han skulle bare visst:hilarious::hilarious:
Fikk overtalt han til å ta en i morgen tidlig :joyful:
 
En liten oppdatering ang mannen :
Typ 1,5 time etter at jeg hadde testet(har gitt han alle tester, men tester så klart i smug uten at han vet:hilarious:) , så ville han plutselig teste.
Så jeg tok en til. Den var ganske sterk til å være knappe 2 timer siden sist.

Han kikka på den og sa at det er sikkert sprøyta som henger igjen. Jeg sa at det er alt for lenge siden og streken er for sterk. Han bare "ja, vi får ta en ny om en uke eller to, og se da" :hilarious: han skulle bare visst:hilarious::hilarious:
Fikk overtalt han til å ta en i morgen tidlig :joyful:
Haha elsker dette :p Kunne så lett sagt akkurat noe lignende selv :p :p
 
En liten oppdatering ang mannen :
Typ 1,5 time etter at jeg hadde testet(har gitt han alle tester, men tester så klart i smug uten at han vet:hilarious:) , så ville han plutselig teste.
Så jeg tok en til. Den var ganske sterk til å være knappe 2 timer siden sist.

Han kikka på den og sa at det er sikkert sprøyta som henger igjen. Jeg sa at det er alt for lenge siden og streken er for sterk. Han bare "ja, vi får ta en ny om en uke eller to, og se da" :hilarious: han skulle bare visst:hilarious::hilarious:
Fikk overtalt han til å ta en i morgen tidlig :joyful:
Om en uke eller to. :hilarious::hilarious::hilarious: Mmmmhm! :rolleyes:
 
Back
Topp