Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

11 dpo, 13 dager siden ovitrelle
Måtte snike meg til å ta test :hilarious:
Syns ikke testen er ikke noe sterkere i dag.. Føler meg ikke bittelitt gravid engang, og føler det er ovitrelle som henger skikkelig i..
Har ekle murringer, og føler at det ikke går nå heller :oops: hva tror dere damer?

Bildet med klypa er fra I går
Synes testen ser sterkere ut idag enn igår :woot: Når jeg tok Ovitrelle fikk jeg ikke helt negativ test før 13 dager etter sprøyten ble satt.. Så håper for deg at du faktisk er gravid :Heartred
 
12dpo, 13 dager siden ovitrelle
Dagens test er nederst. Strekene er mye klarere i virkeligheten, måtte forte meg å ta bilde :p
Nå har jeg ikke fler, så neste blir i morgen ettermiddag :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200826_091915.jpg
    IMG_20200826_091915.jpg
    16,5 KB · Visninger: 160
12dpo, 13 dager siden ovitrelle
Dagens test er nederst. Strekene er mye klarere i virkeligheten, måtte forte meg å ta bilde :p
Nå har jeg ikke fler, så neste blir i morgen ettermiddag :shy:

Nå ser vel du også at det økning i styrke? :woot:
 
Babystreek!!!! Blir jo bare sterkere og sterkere! :woot:
Så nå sier jeg det;
GRATULERER SÅ MYE ❤❤❤❤
 
OIII oiiii oiiii :) :) :)
Seeeee på den der :) :)

Nå blir jeg glad :) Det der er jo babystrek ingen tvil!!!!!!! :)
ÅÅå ber høyt om at den stiger fint videre :) :) :)
 
Joo... Jeg ser jo det :shy: må ve te et par dager til før jeg tør å stole på dette :oops::Heartred

Jeg skjønner det altså. Det er jo enda veldig tidlig. Krysser alt jeg har og sender over et tonn med babystøv for at dette går bra :love7
 
:smiley-bounce016:smiley-bounce016
 
Har dere hatt det fint i NOrd? gjorde dere noe spennende her oppe :) ?
Ja, veldig koselig :happy: Har brukt en del tid med tantebarn :love7 vi pleier å bo hos denæm, så det er koselig :happy: vi var på polaria (så helt likt ut som sist jeg var der :hilarious:), på Eide handel fordi jeg er en matnerd som måtte ha Røkt laks derfra :rolleyes:
I går kjørte vi ut til Eidkjosen til en kjempekoselig kafé som het Bryggejentene. Den anbefaler jeg, var skikkelig fint der :)
 
Ja, veldig koselig :happy: Har brukt en del tid med tantebarn :love7 vi pleier å bo hos denæm, så det er koselig :happy: vi var på polaria (så helt likt ut som sist jeg var der :hilarious:), på Eide handel fordi jeg er en matnerd som måtte ha Røkt laks derfra :rolleyes:
I går kjørte vi ut til Eidkjosen til en kjempekoselig kafé som het Bryggejentene. Den anbefaler jeg, var skikkelig fint der :)
Ja polaria er det samme i alle år :p :p Datteren min EEEELSKER å dra dit når vi tidligere er innom Tromsø :p
Har heldigvis bare vært der 1 gang etter vi flyttet hit :p
Eide handel er så digg da :) :) :) ÅÅÅåååååå kan gå rundt der 1 time og bare titte :) :)
Skal sjekke opp bryggejentene, takk for tips :) :)
 
Venter veldig spent jeg np på neste test!!:D:D:bag:
 
Back
Topp