Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

9dpo, 11 dager siden ovitrelle
Jeg har sprukket :hilarious: mange ganger :p
Det begynte med at jeg var nysgjerrig på hvor mye som var igjen av ovitrelle... Også.. Ehm.. Ja :p
Legger ved bilde at testene. Er i dag 11 dager siden sprøyten ble satt. Den skal være ute etter 10 dager, men jeg mistenker at det ikke er tilfellet hos meg... Har ingen erfaring med dette medikamentet, så må nesten bare vente og se... Og teste o_O:hilarious:

Kvaliteten på bildene er jo som vanlig dårlig her inne ser jeg :facepalm::smug:
Du jeg ser jo faktisk streken på nederste skikkelig godt jo, herregud så spennende :) :)
ÅÅÅ nu håper jeg virkelig den er sterkere i morgen :) :) :) :)
 
9dpo, 11 dager siden ovitrelle
Jeg har sprukket :hilarious: mange ganger :p
Det begynte med at jeg var nysgjerrig på hvor mye som var igjen av ovitrelle... Også.. Ehm.. Ja :p
Legger ved bilde at testene. Er i dag 11 dager siden sprøyten ble satt. Den skal være ute etter 10 dager, men jeg mistenker at det ikke er tilfellet hos meg... Har ingen erfaring med dette medikamentet, så må nesten bare vente og se... Og teste o_O:hilarious:

Kvaliteten på bildene er jo som vanlig dårlig her inne ser jeg :facepalm::smug:
Syns den nederste streken er sterkere jeg! Spennende å se utviklingen!
 
Så spennende! Synes jeg kan se streken forsvinne før den dukker opp igjen. :woot: Krysser alt for at streken bare blir sterkere nå :woot:
 
Hååååååper den bare blir sterkere og sterkere!!! Ser den godt :D:D
 
Du jeg ser jo faktisk streken på nederste skikkelig godt jo, herregud så spennende :) :)
ÅÅÅ nu håper jeg virkelig den er sterkere i morgen :) :) :) :)
Syns den nederste streken er sterkere jeg! Spennende å se utviklingen!
Så spennende! Synes jeg kan se streken forsvinne før den dukker opp igjen. :woot: Krysser alt for at streken bare blir sterkere nå :woot:
Syns den nederste ser sterkere ut. Krysser fingrene for at HCG er på vei opp igjen ❤️
Hååååååper den bare blir sterkere og sterkere!!! Ser den godt :D:D

Takk damer! :HeartredJeg må innrømme at jeg er litt spent selv :nailbiting: Den ene svake er tatt på ganske utvannet urin, så den er litt villedene. Blir spennende i morgen, for da bør jo evt rester fra ovitrelle være ute, er da 12 dager siden den ble satt.
Jeg har et mini håp, jeg har så inderlig lyst å få gode nyheter nå :love2
 
Takk damer! :HeartredJeg må innrømme at jeg er litt spent selv :nailbiting: Den ene svake er tatt på ganske utvannet urin, så den er litt villedene. Blir spennende i morgen, for da bør jo evt rester fra ovitrelle være ute, er da 12 dager siden den ble satt.
Jeg har et mini håp, jeg har så inderlig lyst å få gode nyheter nå :love2

sååå spennende!! Regner med at testen din bare blir sterkere fra nå ❤️ Jeg vil si at den siste du tok i dag er det en tydelig babystrek på!
 
sååå spennende!! Regner med at testen din bare blir sterkere fra nå ❤️ Jeg vil si at den siste du tok i dag er det en tydelig babystrek på!
Jeg håper så inderlig :Heartredmen etter all skuffelse de siste 2 årene, så tør jeg ikke håpe enda.. Er spent på testen i morgen :smiley-angelic001
 
9dpo, 11 dager siden ovitrelle
Jeg har sprukket :hilarious: mange ganger :p
Det begynte med at jeg var nysgjerrig på hvor mye som var igjen av ovitrelle... Også.. Ehm.. Ja :p
Legger ved bilde at testene. Er i dag 11 dager siden sprøyten ble satt. Den skal være ute etter 10 dager, men jeg mistenker at det ikke er tilfellet hos meg... Har ingen erfaring med dette medikamentet, så må nesten bare vente og se... Og teste o_O:hilarious:

Kvaliteten på bildene er jo som vanlig dårlig her inne ser jeg :facepalm::smug:
Wow!!!! Dette ser jo veldig lovende ut!! Ligner på min strek 11 dager etter Ovitrelle!! Guuuh nå er jeg spent på neste test!!:excited001
 
Har fulgt dagboken din litt i «stillhet», men må bare kommentere på den streken der altså!:p Det virker ulogisk at det skal være restene av hormonene når det går fra tydelig strek til ingen strek og så til strek igjen. Krysser fingrene for at det er en babystrek :D
 
Har fulgt dagboken din litt i «stillhet», men må bare kommentere på den streken der altså!:p Det virker ulogisk at det skal være restene av hormonene når det går fra tydelig strek til ingen strek og så til strek igjen. Krysser fingrene for at det er en babystrek :D
Så koselig at du har fulgt med meg :):Heartred
Jeg håper virkelig det er noe mer, hvis ikke bør jo streken være så og si borte i morgen o_O
Nå krysser vi det vi har for at det er spire på gang :smiley-angelic001
 
Så koselig at du har fulgt med meg :):Heartred
Jeg håper virkelig det er noe mer, hvis ikke bør jo streken være så og si borte i morgen o_O
Nå krysser vi det vi har for at det er spire på gang :smiley-angelic001
Krysser alt jeg har for deg :happy::Heartred
 
10dpo, 12 dager siden ovitrelle
Bilde med 4 tester er fra de forrige dagene, de med én test er dagens..
Det er ganske tydelig strek i virkeligheten, hvis dette er ovitrelle henger den godt i :facepalm:
 

Vedlegg

  • IMG_20200824_083732.jpg
    IMG_20200824_083732.jpg
    13,9 KB · Visninger: 143
  • IMG_20200823_161230.jpg
    IMG_20200823_161230.jpg
    22,1 KB · Visninger: 150
  • IMG_20200824_083552.jpg
    IMG_20200824_083552.jpg
    9,9 KB · Visninger: 142
10dpo, 12 dager siden ovitrelle
Bilde med 4 tester er fra de forrige dagene, de med én test er dagens..
Det er ganske tydelig strek i virkeligheten, hvis dette er ovitrelle henger den godt i :facepalm:
Åååh herregud du ER gravid!!!!!! Så utrolig fantastisk!!!! Åååå så du fortjener dette!!! Er så utrolig glad!!!!:excited001:Heartbigred
 
Back
Topp