Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Har ikke skrevet noe, er litt usikker på om jeg skal forsette dagboken skjønner du:think005 men alt gikk veldig fint på kontrollen 16+0, OUL er om en uke og en dag nå:happy:
Skjønner :) Liker å følge med, føler jeg var med fra "starten" så syns det er så koselig :happy:men godt at alt ser fint ut :joyful:
 
Skjønner :) Liker å følge med, føler jeg var med fra "starten" så syns det er så koselig :happy:men godt at alt ser fint ut :joyful:
Ja, det er så koselig med alle jeg "kjente" fra starten!! :joyful: jeg er bare blitt litt redd for at det er veldig lett å gjenkjenne meg med tanke på sted, alder, ivf og eneggede tvillinger. Og den tanken er litt ubehagelig :bag: så får se. Skal uansett følge med på dere!!!:Heartbigred:joyful:
 
Jeg stemmer for at du skriver bittelitt i dagboken nu og da :) Koselig for oss som ikke er i terminmåned og se innom :) Men du velger såklart helt selv :) :)
åååh skjønn du er! Nå leste dette etter jeg svarte! Så har forklart i det jeg skrev over. Må tenke litt på det:Heartbigred
 
Ja, det er så koselig med alle jeg "kjente" fra starten!! :joyful: jeg er bare blitt litt redd for at det er veldig lett å gjenkjenne meg med tanke på sted, alder, ivf og eneggede tvillinger. Og den tanken er litt ubehagelig :bag: så får se. Skal uansett følge med på dere!!!:Heartbigred:joyful:
Det har jeg full forståelse for altså! Du kan kanskje snike inn en liten oppdatering til meg her i ny og ne hvis du syns det er greit :shy::)
Koselig at du vil henge med :Heartred
 
CD 13, 1dpo
EL var mest sannsynlig natt til i går/tidlig i går, og det er så deilig å vite :happy:Har ikke tenkt over det før nå, men denne syklusen blir jo ganske kort, siden El ble på dag 12..men det er greit for meg :p
Vi var jo beleilig nok på besøk hos pappa og stemor torsdag til fredag, så vi måtte legge inn litt aksjer etter leggetid :hilarious: Skal sies at vi har gjort det en gang før, og da ble jeg gravid :hilarious:
Hadde vært festlig om det klaffet :hilarious:

Jeg blir nok litt over gjennomsnittet hormonell av Ovitrelle, var ekstremt nærtagende I går, og har vært noe spippete I dag og :rolleyes: Er vel 1dpo i dag, og har ingen planer om å teste før nærmere IKM, er livredd for å få utslag av ovitrelle på testen...

I kveld er jeg alene hjemme, og jeg koser meg meg serier som mannen aldri vil se :p
Hørte tidligere i dag på podcasten til Harald Eia og kona, 4 episoder hvor de forteller om da de mistet sin nyfødte sønn etter 2mnd i fjor vår. Jeg trenger vel ikke si at jeg grein meg gjennom store deler av den :oops:men den anbefales, veldig fin og rørende historie! Ville ikke hørt på den på bussen kanskje :bag:

Håper alle har en fin helg!:Heartred
 
Masse lykke til denne ppen ❤️
 
6dpo
Det går så saaakte:hilarious:
Er jo helt umulig å vite hva som er symptomer fra ovitrelle og hva som er meg, men blir meget fort rørt om dagen :hilarious: Det er på nivå, så på Sommerhytta på Tv2 og fikk klump i halsen når de kåret ukesvinneren :hilarious:
Har også hvit, kremete utflod. Jada, her deler vi alt, gjør vi ikke :p Ellers ikke så mye. Tenker å teste på lørdag, bare for å se om det er noe igjen av sprøyta.

Vi dro på fjellet i dag, blir et par dager, og i dag har vi vært på tur. Terapi for sjela :)
 

Vedlegg

  • IMG_20200820_143442.jpg
    IMG_20200820_143442.jpg
    38,7 KB · Visninger: 63
  • IMG_20200820_174721_815.jpg
    IMG_20200820_174721_815.jpg
    68,1 KB · Visninger: 62
8dpo
Testen i dag var så og si negativ i dag, så nå må dere krysse alt dere har sammen med meg :smiley-angelic001:Heartred
Lurer på å ta en i morgen og en på mandag. Vi reiser bort man-tor og jeg er litt usikker på om jeg skal ha med meg tester :shy:

Og ja, jeg vet at jeg sa jeg ikke skulle teste før nærmere IKM:rolleyes: Men det gikk rett og slett ikke :hilarious:
 
8dpo
Testen i dag var så og si negativ i dag, så nå må dere krysse alt dere har sammen med meg :smiley-angelic001:Heartred
Lurer på å ta en i morgen og en på mandag. Vi reiser bort man-tor og jeg er litt usikker på om jeg skal ha med meg tester :shy:

Og ja, jeg vet at jeg sa jeg ikke skulle teste før nærmere IKM:rolleyes: Men det gikk rett og slett ikke :hilarious:
Så og si negativ? :pompus:
Hvis du greier det så ville jeg ikke tatt med tester når dere reiser bort. Så kjekt som det er å vite tidlig, synes jeg det hadde vært enda deiligere å kunne være 4+noe i stedet for 3+noe når man får vite... Tester selv på 8 DPO da, så kan kanskje ikke snakke for høyt :hilarious:
 
Så og si negativ? :pompus:
Hvis du greier det så ville jeg ikke tatt med tester når dere reiser bort. Så kjekt som det er å vite tidlig, synes jeg det hadde vært enda deiligere å kunne være 4+noe i stedet for 3+noe når man får vite... Tester selv på 8 DPO da, så kan kanskje ikke snakke for høyt :hilarious:
Ja, det er bare en veldig, veldig svak, strek, nesten skygge igjen :) for 2 dager siden var det tydelig strek.
Jeg tror jeg skal la dem ligge hjemme, på torsdag er jeg 13dpo, så da regner jeg med at jeg kjenner symptomer på TR (håper jo så klart jeg ikke gjør det, men jeg sliter litt med å ha troa:shy:) Dessuten er det litt dumt å bli I dårlig humør av blenda tester når jeg skal kose meg med tantebarn og familie :happy: Er forresten enig i at det er deilig å finne ut av det litt senere:)
 
8dpo
Testen i dag var så og si negativ i dag, så nå må dere krysse alt dere har sammen med meg :smiley-angelic001:Heartred
Lurer på å ta en i morgen og en på mandag. Vi reiser bort man-tor og jeg er litt usikker på om jeg skal ha med meg tester :shy:

Og ja, jeg vet at jeg sa jeg ikke skulle teste før nærmere IKM:rolleyes: Men det gikk rett og slett ikke :hilarious:
Spennende, selv bare med en liten antydning til strek :) :) :)
Krysser fingrene for at den NOrdNorske sjølufta gjør utslaget for deg :P :P :P
 
Spennende, selv bare med en liten antydning til strek :) :) :)
Krysser fingrene for at den NOrdNorske sjølufta gjør utslaget for deg :p :p :p
Jeg regnet ikke med så stort utslag i dag, siden det er 10 dager siden ovitrelle. Nå håper jeg bare streken blir stekere :smiley-angelic001
Hehe, ja jeg kan jo håpe det :D
 
Tror nok du gjør lurt i å legge igjen tester og bare nyte ferien noen dager, men det er lettere sagt enn gjort :hilarious: Håper du får noen fine dager med familien og at du får en tydelig fin babystrek når du kommer hjem :happy:
 
9dpo, 11 dager siden ovitrelle
Jeg har sprukket :hilarious: mange ganger :p
Det begynte med at jeg var nysgjerrig på hvor mye som var igjen av ovitrelle... Også.. Ehm.. Ja :p
Legger ved bilde at testene. Er i dag 11 dager siden sprøyten ble satt. Den skal være ute etter 10 dager, men jeg mistenker at det ikke er tilfellet hos meg... Har ingen erfaring med dette medikamentet, så må nesten bare vente og se... Og teste o_O:hilarious:

Kvaliteten på bildene er jo som vanlig dårlig her inne ser jeg :facepalm::smug:
 

Vedlegg

  • IMG_20200823_161230.jpg
    IMG_20200823_161230.jpg
    22,1 KB · Visninger: 146
K
9dpo, 11 dager siden ovitrelle
Jeg har sprukket :hilarious: mange ganger :p
Det begynte med at jeg var nysgjerrig på hvor mye som var igjen av ovitrelle... Også.. Ehm.. Ja :p
Legger ved bilde at testene. Er i dag 11 dager siden sprøyten ble satt. Den skal være ute etter 10 dager, men jeg mistenker at det ikke er tilfellet hos meg... Har ingen erfaring med dette medikamentet, så må nesten bare vente og se... Og teste o_O:hilarious:

Kvaliteten på bildene er jo som vanlig dårlig her inne ser jeg :facepalm::smug:
Jeg ser en svak strek. For meg endte det i baby. Så drister meg forsiktig til å si at jeg tror du er gravid :happy: Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp