Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Dette må da være en spire!!! ❤❤
Så spennende! Når kommer neste test?:woot:
 
Jeg ser jo streken godt jo :) :)
Det er vel ikke meningen den skal bli sterkere igjen med otrivelle?

Tør jeg si et forsiktig gratulerer? :) :) :)
Lurer og på når neste test kommer :) :)
 
Dette må da være en spire!!! ❤❤
Så spennende! Når kommer neste test?:woot:
Jeg ser jo streken godt jo :) :)
Det er vel ikke meningen den skal bli sterkere igjen med otrivelle?

Tør jeg si et forsiktig gratulerer? :) :) :)
Lurer og på når neste test kommer :) :)
Man ser streken godt ja :nailbiting: jeg klarer absolutt ikke se for meg at jeg er gravid :oops:
Jo, altså, vi reiser jo nordover i dag, blir til torsdag. Jeg skulle ikke ha med tester, men har med 2 stk :hilarious: så da blir det kanskje en i morgen og en onsdag eller torsdag da :rolleyes:
 
Man ser streken godt ja :nailbiting: jeg klarer absolutt ikke se for meg at jeg er gravid :oops:
Jo, altså, vi reiser jo nordover i dag, blir til torsdag. Jeg skulle ikke ha med tester, men har med 2 stk :hilarious: så da blir det kanskje en i morgen og en onsdag eller torsdag da :rolleyes:
Og trenger du flere er det masse apotek i nord også :p :p
Gleder meg enormt til bilde av neste test :) :) :)

Også er faktisk været helt greit i dag og i morgen også per nå :) :) :)
 
Og trenger du flere er det masse apotek i nord også :p :p
Gleder meg enormt til bilde av neste test :) :) :)

Også er faktisk været helt greit i dag og i morgen også per nå :) :) :)
Hehe, ja det er jo sant :hilarious:
IKM er på lørdag, så får beholde roen til da i alle fall :)
Ja, jeg så det, det blir ekstra fint å komme opp fur når været er bra :happy:
 
Man ser streken godt ja :nailbiting: jeg klarer absolutt ikke se for meg at jeg er gravid :oops:
Jo, altså, vi reiser jo nordover i dag, blir til torsdag. Jeg skulle ikke ha med tester, men har med 2 stk :hilarious: så da blir det kanskje en i morgen og en onsdag eller torsdag da :rolleyes:

Ja, nå er det absolutt på plass å ta med seg tester altså!! Kan jo ikke holde oss på pinebenken så lenge heller!!:hilarious::hilarious:
Håper dere koser dere oppi Nord! Så deilig at dere får været med dere:D
 
Ja, nå er det absolutt på plass å ta med seg tester altså!! Kan jo ikke holde oss på pinebenken så lenge heller!!:hilarious::hilarious:
Håper dere koser dere oppi Nord! Så deilig at dere får været med dere:D
Hehe, pakket først ned en, også måtte jeg etterhvert legge med en til:hilarious: Regner med å se stigning nå de neste par dagene hvis det er noe :happy: Blir så spennende :nailbiting:
 
Hehe, pakket først ned en, også måtte jeg etterhvert legge med en til:hilarious: Regner med å se stigning nå de neste par dagene hvis det er noe :happy: Blir så spennende :nailbiting:

Blir veeeeldig spennende!! Ser veldig lovende ut da :D:D:dummy:
 
Åååå jeg krysser fingrene for deg Brooke! Du skal være med inn i mai gruppa du nå! ! ! :smiley-bounce016
 
11 dpo, 13 dager siden ovitrelle
Måtte snike meg til å ta test :hilarious:
Syns ikke testen er ikke noe sterkere i dag.. Føler meg ikke bittelitt gravid engang, og føler det er ovitrelle som henger skikkelig i..
Har ekle murringer, og føler at det ikke går nå heller :oops: hva tror dere damer?

Bildet med klypa er fra I går
 

Vedlegg

  • IMG_20200825_092709.jpg
    IMG_20200825_092709.jpg
    15,7 KB · Visninger: 139
  • IMG_20200824_083732.jpg
    IMG_20200824_083732.jpg
    13,9 KB · Visninger: 135
11 dpo, 13 dager siden ovitrelle
Måtte snike meg til å ta test :hilarious:
Syns ikke testen er ikke noe sterkere i dag.. Føler meg ikke bittelitt gravid engang, og føler det er ovitrelle som henger skikkelig i..
Har ekle murringer, og føler at det ikke går nå heller :oops: hva tror dere damer?

Bildet med klypa er fra I går
Jeg syns den er sterkere og tror du er gravid. Ovitrielle henger vel ikke i så lenge? ❤️ Det går jo relativt sakte oppover med HCG i starten ☺️
 
Jeg syns den er sterkere og tror du er gravid. Ovitrielle henger vel ikke i så lenge? ❤️ Det går jo relativt sakte oppover med HCG i starten ☺️
Jeg syns jo det er rart, 13 dager etter at den ble satt ... Må komme over IKM uten blod før jeg tror på at det kan være noe :shy:men er godt at noen andre har trua:Heartred
 
Jeg synes også den er sterkere altså!!
Du er non gravid❤❤❤❤
Jeg fikk alltid sterkere tester på ettermiddagen/kvelden enn på morran, og denne er jo sterkere enn gårsdagens! Ovitrelle henger ikke i så lenge altså!:D:D
 
Jeg synes også den er sterkere altså!!
Du er non gravid❤❤❤❤
Jeg fikk alltid sterkere tester på ettermiddagen/kvelden enn på morran, og denne er jo sterkere enn gårsdagens! Ovitrelle henger ikke i så lenge altså!:D:D

Jeg har store problemer med å tro på dette, må bare komme meg gjennom denne uka, så får vi se hvordan det går :oops: blir sykt spennende :nailbiting:
 
Jeg har store problemer med å tro på dette, må bare komme meg gjennom denne uka, så får vi se hvordan det går :oops: blir sykt spennende :nailbiting:

Ja, det skjønner jeg godt!!❤
Ja, kjempe spennende :D:D
 
11 dpo, 13 dager siden ovitrelle
Måtte snike meg til å ta test :hilarious:
Syns ikke testen er ikke noe sterkere i dag.. Føler meg ikke bittelitt gravid engang, og føler det er ovitrelle som henger skikkelig i..
Har ekle murringer, og føler at det ikke går nå heller :oops: hva tror dere damer?

Bildet med klypa er fra I går
Ovitrelle henger ikke i så lenge!:D fin strek Brooke!:Heartbigred Dette skal gå veien!:wav
 
Synes også dagens strek ser sterkere ut enn gårsdagens! Krysser fingrene for at spira sitter skikkelig og dette går veien. ❤️
 
Hei. Tenkte bare å kommentere på dette med Ovitrelle og hvor lenge det henger i. Min hang i til 13 DPO, altså 15 dager etter sprøyten var satt. Men... det skal sies at streken var litt svakere enn dette 13 dager etter sprøyten, og tyyydelig svakere enn det igjen på dag 15 etter sprøyten. Da var det kun såvidt det var mulig å skimte en strek. Så jeg tenker at hvis det er ovitrelle burde du nok sett en tydeligere nedgang på strekene.

Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp