Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Om en uke eller to. :hilarious::hilarious::hilarious: Mmmmhm! :rolleyes:
Jeg bare, ehhh, jada, vi kan jo se i morgen :hilarious: han skjønner seg ikke så dette med HCG og testing, så han skjønner ikke at den testen i morgen kommer til å være sterkere fordi den jeg tok i sta var på utvanna urin:p:hilarious:
 
13 dpo, 15 dager siden ovitrelle
Jenter... Jeg tror jeg er gravid jeg :eek::nailbiting::happy093

Har ikke ord! Nå må alt bare gå fint til over IKM, som er et sted mellom i morgen og lørdag


Oioioi! Så herlig :Heartbigred
Gratulerer så meget med lille spiren din. Dette var utrolig koselig å lese :Heartred
 
Nå tør jeg å si takk :D:love7
Hehe, har ikke sagt det enda:hilarious: han har jo liksom alle testene mine, og var ikke så gira på å ta test, fordi vi blir jo skuffet hver gang :shy:
Men i morgen skal ha til kiropraktoren, så tenkte å ta en digital og en bolle og legge dem inni ovnen :p:hilarious:

Ja, nå er det bare å si takk!!❤ingen tvil altså!
Åh!! Så gøy:D:D:D du må dele reaksjonen hans etterpå:woot:
 
14 dpo
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7
Vi krysser alt vi har for at det kommer en liten hjerteknuser til oss i mai :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20200828_094039.jpg
    IMG_20200828_094039.jpg
    39,6 KB · Visninger: 120
Fine tester❤❤❤
 
Så glad på deres vegne! Dette fortjener dere :love7
 
Fantastisk :) :) :) Hva mer sa han ? :p :p
Hehe, han sa først at det kunne være rester fra sprøyta, men jeg forklarte hvordan det funker, så da skjønte han det :p
Også lurte han på hva vi gjør i morgen, da vi skal ut og spise med noen venner, og det er forventet at jeg drikker vin :rolleyes:
Etter det igjen så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk drikke Pepsi max(som vi drikker sikkert litt for mye av) :hilarious:
Han er bekymret for at det samme som sist ska i skje igjen, så han jubler på ingen måte enda :shy:
 
Hehe, han sa først at det kunne være rester fra sprøyta, men jeg forklarte hvordan det funker, så da skjønte han det :p
Også lurte han på hva vi gjør i morgen, da vi skal ut og spise med noen venner, og det er forventet at jeg drikker vin :rolleyes:
Etter det igjen så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk drikke Pepsi max(som vi drikker sikkert litt for mye av) :hilarious:
Han er bekymret for at det samme som sist ska i skje igjen, så han jubler på ingen måte enda :shy:
Godt han bryr seg og sånn, høres ut som en flott mann du har :) :)
Hehe ja den med venner og vin er tricky, men du klarer sikker å finn på noe lurt :) :)
Drikker vel i grunn litt overkant mye pepsi max her og :p særlig den uka tante kommer :p :p
Sender masse babystøv for at lille skal klamre seg fast der i 356 uker til :) :)

EDIT: Det skal altså stå 36 uker der oppe :p :p ikke 356 :p Haha
 
Godt han bryr seg og sånn, høres ut som en flott mann du har :) :)
Hehe ja den med venner og vin er tricky, men du klarer sikker å finn på noe lurt :) :)
Drikker vel i grunn litt overkant mye pepsi max her og :p særlig den uka tante kommer :p :p
Sender masse babystøv for at lille skal klamre seg fast der i 356 uker til :) :)

EDIT: Det skal altså stå 36 uker der oppe :p :p ikke 356 :p Haha
Ja, jeg er veldig fornøyd med han altså :happy:
Får se hva jeg finner på i morgen:p
Hehe, jeg måtte kikke to ganger der :hilarious: var litt vel lenge syns jeg :hilarious:
 
Ja, jeg er veldig fornøyd med han altså :happy:
Får se hva jeg finner på i morgen:p
Hehe, jeg måtte kikke to ganger der :hilarious: var litt vel lenge syns jeg :hilarious:
Hehe :) Vi skulle engang ut å spise med venner når jeg skulle ha min datter, jeg fortet meg å gå på DO nesten med en gang vi kom dit, for så å gå i baren og si at jeg skulle serveres alkoholfritt og dem måtte IKKE si at det var det :)
Eller du kan si du kjører? eller si du har UVI og går på penicillin :p
Om det føles rett kan det jo vurderes å bare si sannheten og :)
 
14 dpo
Mannen ble overbevist da jeg tok den digitale :Heartred
Da jeg våknet i dag trodde jeg at jeg hadde drømt dette, men så kom jeg på at det var sant :love7
Vi krysser alt vi har for at det kommer en liten hjerteknuser til oss i mai :Heartred:Heartred
Dette er så utrolig gøy!! Er så utrolig glad for dere! Eeeeeendelig og uten å måtte gå igjennom IVF! Dette må gi masse håp til langtidsprøverene der ute!:cheers:Heartred
 
Hehe :) Vi skulle engang ut å spise med venner når jeg skulle ha min datter, jeg fortet meg å gå på DO nesten med en gang vi kom dit, for så å gå i baren og si at jeg skulle serveres alkoholfritt og dem måtte IKKE si at det var det :)
Eller du kan si du kjører? eller si du har UVI og går på penicillin :p
Om det føles rett kan det jo vurderes å bare si sannheten og :)
Hvis de i baren klarer å servere riktig funker det jo greit :pJeg tipper det blir flasker på bordet i morgen, og det er jo litt verre:hilarious:men de vet at vi mistet, så det kan godt være vi bare sier det som det er :)
Hehe, jeg var på en jobbfest forrige gang jeg var gravid, og da visste sjefen min det, så han satt ved siden av meg og drakk av både sitt og mitt glass (vi er gode venner i tillegg) :hilarious: han ble kanakas utover kvelden :hilarious: ingen hadde fått med seg hva som hadde foregått:p
 
Dette er så utrolig gøy!! Er så utrolig glad for dere! Eeeeeendelig og uten å måtte gå igjennom IVF! Dette må gi masse håp til langtidsprøverene der ute!:cheers:Heartred
Tusen takk fine du :love7ja, jeg er helt enig! Dette er virkelig et lys i tunnellen! Er overbevist om at det var ovitrelle som måtte til :Heartred
 
Hvis de i baren klarer å servere riktig funker det jo greit :pJeg tipper det blir flasker på bordet i morgen, og det er jo litt verre:hilarious:men de vet at vi mistet, så det kan godt være vi bare sier det som det er :)
Hehe, jeg var på en jobbfest forrige gang jeg var gravid, og da visste sjefen min det, så han satt ved siden av meg og drakk av både sitt og mitt glass (vi er gode venner i tillegg) :hilarious: han ble kanakas utover kvelden :hilarious: ingen hadde fått med seg hva som hadde foregått:p
Haha digger sjefen din allerede :p Ja, med flasker på bordet er det litt verre :( Du kan jo omså bare si at dere prøver og har lest at det er best å droppe alkohol for å øke sjansene :)
Mannen drakk for oss begge på en hjemmefest også, det anbefales ikke egentlig å la 1 drikke for 2 :p :p :p
 
Back
Topp