Ønsker du flere venner ?

Kunne tenkt meg større nettverk selv. Fra Telemark. (Grenland)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using BV Forum mobile app

Hvor i Telemark? Og du har bilde av Buffy :p
Porsgrunn her :)


<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
 
Ringsaker her! Håper det er fler fra Hedmark som vil utvide kontaktnettet sitt. Har en gutt på tre og venter en gutt til etter jul. Er 24 år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har egentlig passe med venner, ikke mange, men de jeg har vil jeg si er gode venner , blir bare så sjeldent tid til å treffes i en hektisk hverdag

men skulle gjerne Vært endel av ei mødregruppe med andre august barn fra mitt distrikt , hadde Vært hyggelig å komme sammen med andre og så fikk minsten truffet noen å, han går jo i bhg nå da men ..
 
er heller ikke den flinkeste mtp å bli kjent med nye folk, eller ta kontakt bare ute av det blå , samt litt skeptisk
 
er heller ikke den flinkeste mtp å bli kjent med nye folk, eller ta kontakt bare ute av det blå , samt litt skeptisk

Det var det som var litt tanken med tråden ;)
Er ikke så lett å treffe folk ute syns jeg ihvertfall, så du er nok ikke alene ;)
 
Det er det absolutt ikke. Er mye i Moss på hverdager og trener taekwondo ;)
Du driver med i området da? Hehe

så moro da :) Nå driver jeg ikke med så mye for venter på å få AAP fra nav men har planer om å få jobb på sikt men ting må bare roe seg ned rundt meg først.
 
så moro da :) Nå driver jeg ikke med så mye for venter på å få AAP fra nav men har planer om å få jobb på sikt men ting må bare roe seg ned rundt meg først.

Det er kjempegøy :)
I kveld blir det selvforsvsrskurs da. Er med som instruktør :D

Ja, er vel greit å ha alt rundt seg på stell før en jobb så man evnt ikke går på veggen ;)
Håper du har litt å bedrive dagene med allikevel :)
 
Det er kjempegøy :)
I kveld blir det selvforsvsrskurs da. Er med som instruktør :D

Ja, er vel greit å ha alt rundt seg på stell før en jobb så man evnt ikke går på veggen ;)
Håper du har litt å bedrive dagene med allikevel :)

Ja da har det, alene med 2 unger så er alltids noe å gjøre og en ganske stor leilighet så blir det litt hver dag :)
 
Våler i Østfold her...


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Ja da har det, alene med 2 unger så er alltids noe å gjøre og en ganske stor leilighet så blir det litt hver dag :)

Så bra :)
Hvor gamle er barna dine da? :)
 
Back
Topp