Mamma til 4 snart 5
Blir kjent med forumet
Hurum halvøya her da. ☺enn du?Hvilken vei da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurum halvøya her da. ☺enn du?Hvilken vei da?![]()
.. og æ e midt i mellom de kommuneneHamarøy her, ganske nøyaktig to timer unna![]()
Here here..Noen fra Nordland fylke her da?![]()
Kjærligheten er størst <3
RørvikJa, det var jo litt langt... Kan jeg få spørre hvor?
JeppNoen fra Nordland fylke her da?![]()
.. og æ e midt i mellom de kommunene
Sent from my iPhone using BV Forum
Jobbet sammen med ei i Oslo for en del år siden som flyttet opp dit. Mannen hennes er derfra. Nå har de to barn sammenRørvik
08.03.15
![]()
Inderøy her daNiks. Jeg er nyinnflyttet til Steinkjer. Men det er jo et stort fylke.. Hvor holder du hus?
Fauske herNoen fra Nordland fylke her da?![]()
Har hytte på tømmernes, er ikke så langt unna hamarøyHamarøy her, ganske nøyaktig to timer unna![]()
Tømmernes er vel teknisk sett _i_ Hamarøy?Har hytte på tømmernes, er ikke så langt unna hamarøy![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Joo du si nå der ;-) okei, vi bruker å handle av og til på innhavet når vi er på hyttaTømmernes er vel teknisk sett _i_ Hamarøy?Jobber på Innhavet
![]()
Der er det så fint!Inderøy her da
Sent from my iPhone using BV Forum
Har 4 stk som er 8, 6 1/2, 4 1/2 og 3 år og så kommer nr 5 i marsDer er det så fint!
Og ikke så langt til byenBarn?
Å, spennendeJobbet sammen med ei i Oslo for en del år siden som flyttet opp dit. Mannen hennes er derfra. Nå har de to barn sammen![]()
Tror de er rundt 2 1/2 år og Ca 6 mnd om jeg ikke tar helt feil.Å, spennendehvor gamle er barna?
08.03.15
![]()