Ønsker du flere venner ?

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Siden det kom opp en tråd ang dette temaet, og det ble foreslått å lage en egen tråd om det tar jeg initiativet til å gjøre dette :D

Har selv ikke så mange venner, og de jeg har bor veldig langt unna dessverre :/
Så her blir det stort sett mannen og meg, og evnt hans venner.
Kunne godt tenkt meg litt større omgangskrets i østfold om noeb er interessert i å bli kjent :)
 
Kunne godt blitt vennen din jeg. Hvis du svømmer over fjorden :) holder til i vestfold :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Får aldri nok venner :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat nå sliter jeg nok med å ha tid og energi til å treffe de vennene jeg har, men etterhvert når formen blir mer normal har jeg alltid plass til nye venner i livet mitt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sier aldri nei takk til nytt beskjentskap holder til i Akershus.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kunne godt blitt vennen din jeg. Hvis du svømmer over fjorden :) holder til i vestfold :)


Sent from my iPad using BV Forum

Kanskje jeg kan smiske litt med svogeren til mannen om gratis ferge innimellom. ;p ( jobber på bastø)

Hvor i vestfold er du, om du vil si det da? ;)
 
Akkurat nå sliter jeg nok med å ha tid og energi til å treffe de vennene jeg har, men etterhvert når formen blir mer normal har jeg alltid plass til nye venner i livet mitt :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Absolutt forståelig!! DU er viktigst ;)
 
Siden det kom opp en tråd ang dette temaet, og det ble foreslått å lage en egen tråd om det tar jeg initiativet til å gjøre dette :D

Har selv ikke så mange venner, og de jeg har bor veldig langt unna dessverre :/
Så her blir det stort sett mannen og meg, og evnt hans venner.
Kunne godt tenkt meg litt større omgangskrets i østfold om noeb er interessert i å bli kjent :)
Har det akkurat likt som deg :/ bor i Vestfold da :D
 
Har det akkurat likt som deg :/ bor i Vestfold da :D

Vestfold er jo ikke sååå langt unna.. kommer an på hvor kanskje, og er jo ikke en svipptur. Men bedre en irlanf f.eks ;)
 
Nei er jo faktisk ikke det. Kommer litt ann på hvor i Østfold du bor. Men bastø ferga er jo en kjekk sak :). Bor i Sandefjord
 
Jeg kunne trengt ett litt større nettverk her i Bergen, både venner for min egen del, men også gjerne en familie som ville finne på noe med meg, samboeren min og datteren vår på 6 år av og til. Ingen av oss har noen stor omgangskrets.
 
Bor i Østfold :D Ingen av venninnene mine har barn, nå som jeg er gravid håper jeg at jeg får venninner med barn etterhvert! Føler jeg er på et helt annet sted en gamle venninne nå, de er mer på feste hver helg osv:p
 
Nei, jeg ønsker meg ikke flere venner.

Misforstå meg rett, det er alltid kjekt å få nye venner og bli kjent med folk man "klikker" med, og blir glad for nye venner.

Men det er ikke slik at jeg går rundt og ønsker meg nye venner. Jeg har en fast, liten omgangskrets fra barneskolen, og etpar fra tidligere jobber. Er veldig fornøyd med det, og så har jeg noen venner/bekjente fra skole og jobb ellers som jeg treffer innimellom.

Jeg har generelt problem med å stole på folk, så det er bare de tre bestevenninnene mine jeg snakker med om alt :)
 
Nei er jo faktisk ikke det. Kommer litt ann på hvor i Østfold du bor. Men bastø ferga er jo en kjekk sak :). Bor i Sandefjord

Er jo ikke så langt det, men må jo planlegges litt. Men om du føler for det, så er jeg brått med en helgedag jeg :)
 
Bor i Østfold :D Ingen av venninnene mine har barn, nå som jeg er gravid håper jeg at jeg får venninner med barn etterhvert! Føler jeg er på et helt annet sted en gamle venninne nå, de er mer på feste hver helg osv:p

Kan jeg spørre hvor i Østfold? Er ikke gravid selv, men prøver ;) (SA for en mnd siden)
Send gjerne pm om du vil :)
 
Ja visst :) Vet ikke kor mange som holder til i Nordland da :) Men venner får man aldri nok av :)
Nordland her også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nordland her også, men det er jo langt - så vil dere avsløre nærmere bosted ? ;p
---------------

Kunne godt tenkt meg flere venner/bekjentskaper da de fleste av mine venner har flyttet fra byen for å studere de siste årene. Har heller ikke mange venner med barn, så hadde jo vært gøy med noen som har det også :)
 
Jeg skulle gjerne hatt flere venner, men jeg er lett å bruke så jeg er skeptisk : /
 
Back
Topp