Ønsker du flere venner ?

Nordland her også, men det er jo langt - så vil dere avsløre nærmere bosted ? ;p
---------------

Kunne godt tenkt meg flere venner/bekjentskaper da de fleste av mine venner har flyttet fra byen for å studere de siste årene. Har heller ikke mange venner med barn, så hadde jo vært gøy med noen som har det også :)


Bor i Sørfold kommune :)
 
Jeg skulle gjerne hatt flere venner, men jeg er lett å bruke så jeg er skeptisk : /

Stol på deg selv, og vær streng ! ;)
Jeg hadde aldri hatt samvittighet til bruke noen som helst ihvertall!!!

Kan være skeptisk selv pga tidligere opplevelser osv, men har blitt bedre med alderen tror jeg :)
 
Kunne tenkt meg større nettverk selv. Fra Telemark. (Grenland)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using BV Forum mobile app
 
kunne gjerne tenkt meg flere venner ja. gjerne med barn så min sønn får noen å være med :)
er fra Askøy

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Nei er jo faktisk ikke det. Kommer litt ann på hvor i Østfold du bor. Men bastø ferga er jo en kjekk sak :). Bor i Sandefjord

Glemte å svare på hvor jeg bor...:p bor i Råde, så er ikke så langt unna svømmeturen.. hehe
 
Meg og min datter på snart 4 er nettopp flyttet til Bergen (og så er jeg høygravid, alenemor så et større nettverk hadde vært fantastisk! :)

Men jeg er ikke så flink til å bli kjent med nye folk...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat nå sliter jeg nok med å ha tid og energi til å treffe de vennene jeg har, men etterhvert når formen blir mer normal har jeg alltid plass til nye venner i livet mitt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det indre;)


TuMmY LoVe

har bodd litt her og der jeg da, inkludert Rakkestad for noen år siden. Bor nå i Råde ;)
Skjer det noe spennende oppi indre land da? Hehe
 
Meg og min datter på snart 4 er nettopp flyttet til Bergen (og så er jeg høygravid, alenemor så et større nettverk hadde vært fantastisk! :)

Men jeg er ikke så flink til å bli kjent med nye folk...


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor kommer du flytende fra ? Jeg er også tilflyttende til Bergen og kom her som alenemor for 4 år siden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og samboeren har nettopp flyttet til hjembyen hans. Her kjenner jeg ei, men treffer henne ikke så ofte. Alle vennene mine bor i Oslo hvor vi bodde i 8-9 år. Selv har jeg bikket 30, men håper ikke det er noe hinder. Liker å si jeg er ung til sinns ;)
Vi har en sønn på straks året og en ny en i vente i januar :)
Noen i Steinkjer som har lyst på nye bekjentskaper?
 
Har mistet nærheten til vennene jeg hadde. Men får vel andre verdier i livet ethvert som man blir eldre. Jeg fikk samboer, og festing var ikke livet lengre. Noen av mine tidligere venner er enda på festnivået.
Men nå er jeg flyttet til Romsdal, og venter nr en i mars. Håper å treffe noen på sv.skaps-kurs eller noe, så kanskje man finner nye venner.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Meg og min datter på snart 4 er nettopp flyttet til Bergen (og så er jeg høygravid, alenemor så et større nettverk hadde vært fantastisk! :)

Men jeg er ikke så flink til å bli kjent med nye folk...


Sent from my iPhone using BV Forum

bor på Askøy, men har bil og er ofte i Bergen. er alenemamma jeg og.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Ja visst :) Vet ikke kor mange som holder til i Nordland da :) Men venner får man aldri nok av :)

Hvor i Nordland ? Jeg bor i Bodø og ønsker meg venner som har eller venter barn. Har gode venninner som ikke venter barn eller har barn men jeg ønsker ett større nettverk med barn nå som jeg venter ei lita jente selv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp