Ønsker du flere venner ?

Heldig du er som har gode venner fra barneskolen :)
Jeg har ingen venner, og som deg har jeg problem med å stole på folk.
Så da har det blitt dårlig med nye venner også.

Ja, veldig heldig! Jeg vet det, og prøver å ta godt vare på dem. :) Nå er tre av oss gravide samtidig også, og føder innen fem mnd alle sammen, så barna blir ganske jevnaldrende. Er utrolig koselig.
 
Hadde gjerne blitt kjent m fler! Har flyttet rundt (bla fra Sverige og Belgia) og flyttet fra vennene, nå bor vi i Oslo og vi blir nok værende her. Har 3 barn og perm akkurat nå send meg gjerne en pm dersom noen bor i Oslo og har lyst til en kaffe!
 
Hadde gjerne blitt kjent m fler! Har flyttet rundt (bla fra Sverige og Belgia) og flyttet fra vennene, nå bor vi i Oslo og vi blir nok værende her. Har 3 barn og perm akkurat nå send meg gjerne en pm dersom noen bor i Oslo og har lyst til en kaffe!

Jeg bor i Bærum, men er kaféelsker så er alltids med på en kaffe...må bare må lillebror på riktig side av magen først...4 dager til termin ;)
 
Jeg bor i Bærum, men er kaféelsker så er alltids med på en kaffe...må bare må lillebror på riktig side av magen først...4 dager til termin ;)
Hyggelig m baby :) det blir nok noe travelt første tiden. Jeg fikk lillebror i mai (må endre nick) du må gjerne sende en pm når du er redo for en kaffe! Jeg er tur-elsker så jeg storkoser meget permisjon og laange turer
 
Bor i Stavanger og skulle gjerne hatt flere venner som ikke bor langt borte... 31 og får en livsarving i julegave;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det ingen i Romsdal som ønsker nye venner?


❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️
 
Back
Topp