Ønsker du flere venner ?

Sier aldri nei takk til nytt beskjentskap holder til i Akershus.


Sent from my iPhone using BV Forum
Bor også i akershus. Merkelig så få som svarer på sånne tråder herfra. Er jo veldig mye barn rundt her jeg bor.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Kanskje jeg kan smiske litt med svogeren til mannen om gratis ferge innimellom. ;p ( jobber på bastø)

Hvor i vestfold er du, om du vil si det da? ;)
omtrent 40 min fra horten :) uten å gå mer i detalj sånn offentlig :p
 
Bor også i akershus. Merkelig så få som svarer på sånne tråder herfra. Er jo veldig mye barn rundt her jeg bor.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, er sinnsykt mange barn. Men nå er vi to da :) bedre enn ingenting det. Hvor i Akershus bor du da??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bor også i akershus. Merkelig så få som svarer på sånne tråder herfra. Er jo veldig mye barn rundt her jeg bor.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, er sinnsykt mange barn. Men nå er vi to da :) bedre enn ingenting det. Hvor i Akershus bor du da??


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor i Akershus da? :)
 
Vill gjerne få meg nye venner :) bor i Kristiansand å kjenner bare min kjære sine venner!


<3 gull gutten født 02.02.2014<3
 
Sier ikke nei til og stifte bekjentskap med flere, holder til i Østfold :)
 
Hadde vært fint med større nettverk ja! :) Bor i nordsalten (hamarøy), og ferierer på helgeland (ved sandnessjøen) :) Har ei jente på snart 1,5 :)
 
Kunne godt hatt et par venner her jeg bor, alle vennene mine bor veldig langt unna. Å jeg kjenner ingen her, å det er så kjedelig med så mange fri dager og en baby på vei.

Bor i Grimstad Aust-Agder :)


Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
 
Nordland her også, men det er jo langt - så vil dere avsløre nærmere bosted ? ;p
---------------

Kunne godt tenkt meg flere venner/bekjentskaper da de fleste av mine venner har flyttet fra byen for å studere de siste årene. Har heller ikke mange venner med barn, så hadde jo vært gøy med noen som har det også :)
1 t unna bodø :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei, jeg ønsker meg ikke flere venner.

Misforstå meg rett, det er alltid kjekt å få nye venner og bli kjent med folk man "klikker" med, og blir glad for nye venner.

Men det er ikke slik at jeg går rundt og ønsker meg nye venner. Jeg har en fast, liten omgangskrets fra barneskolen, og etpar fra tidligere jobber. Er veldig fornøyd med det, og så har jeg noen venner/bekjente fra skole og jobb ellers som jeg treffer innimellom.

Jeg har generelt problem med å stole på folk, så det er bare de tre bestevenninnene mine jeg snakker med om alt :)
Heldig du er som har gode venner fra barneskolen :)
Jeg har ingen venner, og som deg har jeg problem med å stole på folk.
Så da har det blitt dårlig med nye venner også.
 
Back
Topp