° IKM Uke 19 °

Jeg kan også endres til el 24.04 - Ikm 08.05 :hello2
 
Jeg ligger iallefall i ro i minst et kvarter etterpå! Ser de anbefaler det på flere sånne fertilitetssenter osv. Uansett, OM det KAN hjelpe så gjør jeg det. Skader ikke liksom:happy3

Har veldig lyst til at det skal klaffe, så denne pp er det dong quai og wild yam, og ligge i ro etter aksjene er i boks:love017 krysser fingre og tær for at januar er vår mnd!


Dong quai, hva er d? Og hvor kjøper du det og wild jam?:)
 
Dong quai skal hjelpe på fruktbarhet og å stabilisere eggløsning. Etter jeg begynte med disse har jeg fått veldig tidlig el :) tas fra noen dager inn i mens til eggløsning. Du finner mer om det på flere tråder her inne. Jeg bestiller på urtesenteret på nett
 
Jeg er i pp10, men blir fremdeles overrasket over hvor sykt kald og trøtt jeg blir etter eggløsning. Kan ikke skjønne det alltid har vært sånn?! :hilarious::wacky:
 
2 dpo eller noe sånt her nå!:woot: ble bare aksjer en kveld denne gangen, så vi får se om vi har flaks likevel :facepalm:
Vi får vel svaret om 8 dager sikkert.. 10 dpo bør det vel vises! Har maaange tester så ryker nok fra 8 dpo.. hohooo
 
1 DPO i dag, hvis syklusen er noenlunde stabil.
 
Så herlig å se at mesteparten av oss er over i dpo land nå! Da nærmer det seg med stormskritt vår uke! :D Gjør dere noe spesielt denne PP for at det skal klaffe?

Selv skal jeg på fylla i Oslo :hilarious: Ble ikke lagt inn aksjer for at jeg tror det skal gå så stresser ikke :cat:
 
Jeg er kanskje i dpo land eller ikke:singing::hilarious:
På CD11, lagt aksjer, så får j sjekke livmorhals og se etter slim i morgen:woot:
 
Back
Topp