° IKM Uke 19 °

Streken var sånn ca lik i dag (skygge), så jeg har gitt opp. Kommer IKKE til å kjøpe flere tester fra babyplan.
Jeg har heller begynt å teste etter EL. Den var nesten positiv. Så spent på om den blir sterkere eller svakere:) Har hatt såpass mye murringer at jeg egentlig tenkte jeg hadde EL i går kveld/natt.
Men tenkte å legge inn no aksjer senere. Ellers blei det ei runde på morran i går, så håper det holder!:happy093

6b46cc04-d426-4381-9aed-291c5d141f87-jpeg.295730
 

Vedlegg

  • 6B46CC04-D426-4381-9AED-291C5D141F87.jpeg
    6B46CC04-D426-4381-9AED-291C5D141F87.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 110
Jeg verken temper eller tar EL-tester, ønsker ikke å styre for mye, da blir jeg bare mer lei meg når det ikke går. Jeg har regelmessig syklus og går ut ifra at jeg har EL omtrent til normal tid. Vi legger inn aksjer hver dag fire dager før EL, på EL-dagen, og tre dager etterpå. Krysser fingrene for at det holder. :)
 
Streken var sånn ca lik i dag (skygge), så jeg har gitt opp. Kommer IKKE til å kjøpe flere tester fra babyplan.
Jeg har heller begynt å teste etter EL. Den var nesten positiv. Så spent på om den blir sterkere eller svakere:) Har hatt såpass mye murringer at jeg egentlig tenkte jeg hadde EL i går kveld/natt.
Men tenkte å legge inn no aksjer senere. Ellers blei det ei runde på morran i går, så håper det holder!:happy093

6b46cc04-d426-4381-9aed-291c5d141f87-jpeg.295730
Barre og hoppe i høyet :blob1
 
Jeg er nå på CD 17!Jeg tester etter EL ja for å være sikker på el og sjekke lutealfase :)
Lurt! Jeg har gjort det i over 2 år nå, så vet ganske nøyaktig når ting skjer.. Har du hatt el?:) Spennende nå fremover. Håper vi alle får januar baby :Heartred
 
Jeg verken temper eller tar EL-tester, ønsker ikke å styre for mye, da blir jeg bare mer lei meg når det ikke går. Jeg har regelmessig syklus og går ut ifra at jeg har EL omtrent til normal tid. Vi legger inn aksjer hver dag fire dager før EL, på EL-dagen, og tre dager etterpå. Krysser fingrene for at det holder. :)
De forstår jeg godt! Da skal det holde godt! Krysser fingrene :Heartred
 
Da var EL dagen unnagjort. Aksjer lagt inn 2 dager før, på selve dagen og blir lagt inn 1 dag etter. dette funket for oss sist, så vi håper dette er oppskriften :Heartred Måtte dpo dagene fly avgårde!
 
Lurt! Jeg har gjort det i over 2 år nå, så vet ganske nøyaktig når ting skjer.. Har du hatt el?:) Spennende nå fremover. Håper vi alle får januar baby :Heartred
Ja! Hadde det natt til idag er jeg rimelig sikker på :D
 
Fikk positiv el test i går ettermiddag, så el blir vel i dag eller i mårra! Spennende å være dpo igjen!! Innen 14 dager har vi svaret på nytt forsøk :smiley-ashamed005
 
Ligger dere med rumpa høyt etter akten?
Tærne mine peker opp mot taket og jeg bruker tyngdekraften for alt den er verdt :hilarious: Hahaha. Jeg vet at forskning ikke sier at det hjelper, meeen jeg gjør det likevel for å være helt på den sikre siden:D
 
Tærne mine peker opp mot taket og jeg bruker tyngdekraften for alt den er verdt :hilarious: Hahaha. Jeg vet at forskning ikke sier at det hjelper, meeen jeg gjør det likevel for å være helt på den sikre siden:D

Jeg prøver å ikke reise meg opp med en gang hvertfall:hilarious: Føler liksom at det hjelper:D
 
Hurra for å ha observert skikkelig EL slim. Tenkte sex annahver dag nå, men vet om j tør å tro d holder:yuck:
 
Jeg ligger iallefall i ro i minst et kvarter etterpå! Ser de anbefaler det på flere sånne fertilitetssenter osv. Uansett, OM det KAN hjelpe så gjør jeg det. Skader ikke liksom:happy3

Har veldig lyst til at det skal klaffe, så denne pp er det dong quai og wild yam, og ligge i ro etter aksjene er i boks:love017 krysser fingre og tær for at januar er vår mnd!
 
Back
Topp