° IKM Uke 19 °

4 dpo.. Dagene strikkes avgårde:Heartred Måtte de neste 1,5 ukene gå fort! For en glede det hadde vært med morgenkvalme og ømme bryster til 17 mai og eksamenstiden min...:Heartred:Heartred
 
3 dpo:smiley-bounce016
 
2 DPO. Jeg har skikkelig trua denne PP-en, aner ikke hvorfor. Det er egentlig litt dumt, for da blir jeg mer skuffet enn de PP-ene hvor jeg er helt sikker på at det ikke har klaffet.
 
Plutselig lavere livmortapp, men litt EL slim, så nå er innsatsen lagt for denne pp!:-) godt for «psyken» å kjenne at man har gjort d man kan! :hilarious::shy:
 
Juhu, positiv EL test i går kveld :smiley-bounce022 Det betyr at kroppen min har skjønt at den bør komme seg i riktig rute, for dette var nøyaktig på riktig dato
:smiley-bounce016

Da er det bare å vente å se om April var lykkemåneden :smiley-angelic001
 
6 DPO. En god del symptomer, som jeg ikke helt tør å ta som symptomer, i frykt for å bli skuffet:bored: Det verker i ryggen, har mens murringer og en stikkende iling et par ganger, oppover mot livmora(fra åpningen:hilarious:), masse merkelige drømmer og så har jeg dårligere matlyst fordi jeg føler meg stadig uggen. Ømme bryster også.

Har tidligere blitt gravid på første forsøk hver gang. Men det er ny mann, og noen år siden sist, så tør ikke håpe for mye.
Kan jo hende alt bare er innbilning. Så blir spennende å se om noen dager.
 
3 DPO her, også. Dagene går sakte. Er jo fortsatt 1 1/2 uke igjen til IKM.
 
Gjorde om på appen etter jeg fant ut at jeg var litt usikker på om den var rett etter MA og masse syklus tull pga det - har tatt gjennomsnittet på vanlige sykluser og da ser det ut til at det blir sånn:

Bondemamma85 - 33år - pp2(etter MA) - EL 28/5 - IKM 12/5

(Jeg har skrevet eget innlegg om appen og holder meg i både ikm uke 19 og 20 enn så lenge)
 
Oppdaget nettopp en dråpe blod i trusa. 6 dpo.. Håper så inderlig dette er festeblødning. Jeg har aldri spotting ellers. Ikke en gang før mens er forventet.
 
Gjorde om på appen etter jeg fant ut at jeg var litt usikker på om den var rett etter MA og masse syklus tull pga det - har tatt gjennomsnittet på vanlige sykluser og da ser det ut til at det blir sånn:

Bondemamma85 - 33år - pp2(etter MA) - EL 28/5 - IKM 12/5

(Jeg har skrevet eget innlegg om appen og holder meg i både ikm uke 19 og 20 enn så lenge)
Velkommen skal du være :)
 
Oppdaget nettopp en dråpe blod i trusa. 6 dpo.. Håper så inderlig dette er festeblødning. Jeg har aldri spotting ellers. Ikke en gang før mens er forventet.
Krysser fingrene for deg! ❤️
 
5 dpo.... :happy093

3 dager igjen til første test ryker!!
Denne mnd ble det dårlig med aksjer, men vi traff iallefall på el. Så sjansen skal være der likevel :happy093.
 
Skal jeg regne dpo fra den dagen appen mener EL er eller fra dagen etter siden appen mener det er middels til høy sannsynlighet for graviditet da også?
Høy sannsynlighet var i går,i dag er det middels til høy sannsynlighet for graviditet, er jeg 1 dpo i dag eller imorgen?:p kommer til å kjøre på med aksjelegging i dag også siden sjansen er der, så kanskje tenke 1 dpo fra i morgen da?
 
Skal jeg regne dpo fra den dagen appen mener EL er eller fra dagen etter siden appen mener det er middels til høy sannsynlighet for graviditet da også?
Høy sannsynlighet var i går,i dag er det middels til høy sannsynlighet for graviditet, er jeg 1 dpo i dag eller imorgen?:p kommer til å kjøre på med aksjelegging i dag også siden sjansen er der, så kanskje tenke 1 dpo fra i morgen da?

Merker du ikke noe på kroppen? Flo treffer ganske greit for min del. Det fruktbare vinduet strekte seg en dag lenger enn d jeg tror stemmer utifra hva kroppen sier. Hadde EL i følge app fredag, j er usikker på om d vad fredag eller lørdag. Så j er 2 eller 3 dpo i dag. Merker litt ømme pupper, fra i går tror j, d har j gjort hver syklus når EL er over.
 
Back
Topp