° IKM Uke 19 °

Begynner å bli utålmodig nå.. Blødning mellom el og ikm kan tyde på progesteron mangel. Men det kan også være festeblødning. Jeg har aldri hatt sånn blødning før ikm.. Men jeg har jo hatt 3 aborter så mangel på progesteron har jeg vel kanskje.. Håper ikke det er for sent å "redde" om noe er på gang nå.

Var hos legen i dag, sjekka vitaminer og progesteron. Så da får jeg jo heldigvis svar snart.. Disse dpo dagene er så himla kjedelige :wtf: Synes teste dagene kan komme snart (.... og de testene jeg har bestilt på wish)
 
Skal jeg regne dpo fra den dagen appen mener EL er eller fra dagen etter siden appen mener det er middels til høy sannsynlighet for graviditet da også?
Høy sannsynlighet var i går,i dag er det middels til høy sannsynlighet for graviditet, er jeg 1 dpo i dag eller imorgen?:p kommer til å kjøre på med aksjelegging i dag også siden sjansen er der, så kanskje tenke 1 dpo fra i morgen da?
1 dpo regner jeg som dagen etter EL :)
 
Jeg er 6dpo idag og alt av symptomer herjer som vanlig :hilarious:
 
Merker du ikke noe på kroppen? Flo treffer ganske greit for min del. Det fruktbare vinduet strekte seg en dag lenger enn d jeg tror stemmer utifra hva kroppen sier. Hadde EL i følge app fredag, j er usikker på om d vad fredag eller lørdag. Så j er 2 eller 3 dpo i dag. Merker litt ømme pupper, fra i går tror j, d har j gjort hver syklus når EL er over.
Jeg merker murringer/stikninger og at jeg blir mer kosklein, akkurat det begynte i går og kjenner det i dag også - tidligere har jeg merket det på utfloden også, men nå sluttet plutselig spottingen/blødninger etter mens (sykt tull etter MA) først i går, og der har det vært brune tråder jeg har kunnet dratt laaaangt (ikke gjort det altså!:hilarious:)
Merket det bedre før MA egentlig,når jeg så det på utfloden:rolleyes:
 
Jeg merker murringer/stikninger og at jeg blir mer kosklein, akkurat det begynte i går og kjenner det i dag også - tidligere har jeg merket det på utfloden også, men nå sluttet plutselig spottingen/blødninger etter mens (sykt tull etter MA) først i går, og der har det vært brune tråder jeg har kunnet dratt laaaangt (ikke gjort det altså!:hilarious:)
Merket det bedre før MA egentlig,når jeg så det på utfloden:rolleyes:

Kosklein var en fint uttrykk:hilarious: hm kroppen endrer seg tydeligvis av ulike årsaker, som gjør d noen ganger så lett å tolke andre ikke.

Nå i dpo land kjenner j jo mer stikk og mini murring. Skulle tro d var før EL men d tror j ikke.
 
Kosklein var en fint uttrykk:hilarious: hm kroppen endrer seg tydeligvis av ulike årsaker, som gjør d noen ganger så lett å tolke andre ikke.

Nå i dpo land kjenner j jo mer stikk og mini murring. Skulle tro d var før EL men d tror j ikke.
Haha ikke sant? Bedre enn å skrive kåt liksom:hilarious:

Får bare satse på det beste med det lille vi har fått til med aksjelegging denne gang - spotter igjen nå plutselig:rolleyes: når jeg ikke spotter begynner jeg å spotte etter sex, og når jeg spotter slutter det etter sex - skjønner ingenting jeg:oops:
 
Haha ikke sant? Bedre enn å skrive kåt liksom:hilarious:

Får bare satse på det beste med det lille vi har fått til med aksjelegging denne gang - spotter igjen nå plutselig:rolleyes: når jeg ikke spotter begynner jeg å spotte etter sex, og når jeg spotter slutter det etter sex - skjønner ingenting jeg:oops:

Haha definitivt :shy::hilarious:
Krysser fingra!! Fryktelig kjedelig m så mye spotting høres d ut som..
 
Veldig kjedelig ja! Skal få sjekket det om det ikke blir bedre ved neste mens,om jeg får mens da, håper jo så klart ikke!

Håper du slipper å sjekke d opp pga særdeles gledelige nyheter!! :Heartpink
 
Jeg lastet ned en ny app der jeg fikk registrert MAen uten at det gikk utover syklusene - ladytimer. Der står det at ikm er 13.mai og da er selvsagt også EL tidligere..så da blir det sånn:

Bondemamma85 - 33år - B5 - Pp2 - EL 29/4 - IKM

Mistenker at mens kommer i slutten av uke 19,så holder meg i begge IKM gruppene denne gang - håper det blir positiv test og termingruppe etterpå, håper det for alle sammen:smiley-angelic001
 
Blødningen har stoppet (spottingen) og jeg er 7 dpo nå. Kjære alt som er å be til, la det være terminspiren :Heartred Nå har vi prøvd lenge nok.
 
Jeg lastet ned en ny app der jeg fikk registrert MAen uten at det gikk utover syklusene - ladytimer. Der står det at ikm er 13.mai og da er selvsagt også EL tidligere..så da blir det sånn:

Bondemamma85 - 33år - B5 - Pp2 - EL 29/4 - IKM

Mistenker at mens kommer i slutten av uke 19,så holder meg i begge IKM gruppene denne gang - håper det blir positiv test og termingruppe etterpå, håper det for alle sammen:smiley-angelic001
Velkommen :D Satte deg på 12.05 så må du bare si ifra hvis jeg skal endre :)
 
Back
Topp