° IKM Uke 19 °

D01701D6-19AF-424E-85BF-0848C16C11DA.jpeg

20 min test. 6 dpo kva ellers :laughing025
 
Ser utrolig mange får skyggestreker på babyplan sine. Flere har fått skikkelig rosa tydelige positive uten å være gravid og :/ Tør ikke bruke dem jeg for hadde blitt så skuffa! De jeg har nå har jeg sikkert brukt 30 stk av og aldri fått i nærheten av skygge på heldigvis. Clearblue kryss testene og gir mye tydelige skygger. Skulle ikke vært lovlig!
 
Ser utrolig mange får skyggestreker på babyplan sine. Flere har fått skikkelig rosa tydelige positive uten å være gravid og :/ Tør ikke bruke dem jeg for hadde blitt så skuffa! De jeg har nå har jeg sikkert brukt 30 stk av og aldri fått i nærheten av skygge på heldigvis. Clearblue kryss testene og gir mye tydelige skygger. Skulle ikke vært lovlig!

Hvordan vet du at de ikke har vært gravide? ;)
Hcg slår ut kun på graviditet, noen sjeldne sykdommer og hvis du er i overgangsalderen. Er du ikke i noen av de kategoriene kan du trygt bruke de :)

Men er vanlig med kjemiske graviditeter. Omtrent 50% om ikke mer, og tester man tidlig kan man oppleve det.
 
Håper håper det kommer tester i posten imorgen!!! Da er jeg 9 dpo og 3 dager siden blødning. Da burde man kunne se har jeg lest (3 dager etter en eventuell festeblødning):nailbiting:
 
Hvordan vet du at de ikke har vært gravide? ;)
Hcg slår ut kun på graviditet, noen sjeldne sykdommer og hvis du er i overgangsalderen. Er du ikke i noen av de kategoriene kan du trygt bruke de :)

Men er vanlig med kjemiske graviditeter. Omtrent 50% om ikke mer, og tester man tidlig kan man oppleve det.
De selv som har sagt det ;) Har lest tråder den siste tida her inne på bv. Har fulgt sånne teste tråder, og der har mange fått stort håp og blitt lei seg. Flere har tilogmed skrevet klager til produksjon av testene fordi de har vært tydelig positive og fått avkreftet av blodprøve :)
Hvis du leser litt om babyplan her inne så finner du mange.
 
De selv som har sagt det ;) Har lest tråder den siste tida her inne på bv. Har fulgt sånne teste tråder, og der har mange fått stort håp og blitt lei seg. Flere har tilogmed skrevet klager til produksjon av testene fordi de har vært tydelig positive og fått avkreftet av blodprøve :)
Hvis du leser litt om babyplan her inne så finner du mange.

Ja jeg har lest disse trådene, men ingen som har bekreftet med blodprøve i de jeg har sett. Dog må en ta blodprøven før testen, da hCG kan henge igjen i urinen noen dager. Slik at blodprøven kan være negativ , mens tissetesten enda er positiv. Det at en får mensen er ikke et tegn på at en aldri var gravid i seg selv :)
 
Ja jeg har lest disse trådene, men ingen som har bekreftet med blodprøve i de jeg har sett. Dog må en ta blodprøven før testen, da hCG kan henge igjen i urinen noen dager. Slik at blodprøven kan være negativ , mens tissetesten enda er positiv. Det at en får mensen er ikke et tegn på at en aldri var gravid i seg selv :)

Poenget mitt er vel at jeg stoler heller på vitenskapen om hCG og testene, enn forumposter ;)

Samt at de som opplever dette prøver jo å bli gravid, og er med høy sannsynlighet gravide når de tester. I en eller annen definisjon.

Helt til jeg ser en mann få samme strek :)
 
Fra mitt innlegg 8 dpo i 2015, før positiv test :

"Jeg er sliten og trøtt, småkvalm i perioder og drømmer noe helt sinnsykt. Puppene og livmora kjenner jeg sånn sporadisk og har hodepine fra H... arg.. Og så er jeg veldig varm.."

Fikk svaaaak positiv kvelden etter 9 dpo. Nesten usynlig :p Og nå er han snart 4 år

Oooj d var mange symptomer tidlig!!!:happy::Heartbigred
 
Oooj d var mange symptomer tidlig!!!:happy::Heartbigred
Ja merkelig :p men jeg hadde skikkelig sterk følelse på at jeg var gravid og, så selv om testen selvfølgelig var negativ 8 dpo var jeg utålmodig fordi jeg "visste".
Veldig glad for at det stemte iallefall :D Hadde ikke så sterke symptomer, men hadde ekstremt mye hodepine og veldig rare drømmer. Sånn skikkelig kvalme osv kom ikke før uti uke 6 tror jeg.
 
Poenget mitt er vel at jeg stoler heller på vitenskapen om hCG og testene, enn forumposter ;)

Samt at de som opplever dette prøver jo å bli gravid, og er med høy sannsynlighet gravide når de tester. I en eller annen definisjon.

Helt til jeg ser en mann få samme strek :)
Hadde jeg hatt sånne tester liggende hadde jeg testet teorien med mannen nå :p det hadde vært superfestlig.
:dance011
 
Da kom det lyserosa utflod her. Bare pittelitt foreløpig, og veldig lyserosa. 9 DPO. Så da får vi se om det tar seg opp, eller om det er festeblødning.
Leste at det kunne komme 5-12 DPO, så det er jo mulig.
Men forbereder meg på at det er TR som kommer tidlig.
 
Back
Topp