° IKM Uke 19 °

Blødningen har stoppet (spottingen) og jeg er 7 dpo nå. Kjære alt som er å be til, la det være terminspiren :Heartred Nå har vi prøvd lenge nok.
Håper dette endelig er din pp ❤️
 
Bare 2 dager til testing nå! Dagene går
ganske fort denne gangen syns jeg. Har egentlig ingen symptomer i hele tatt, ikke engang ømme pupper slik jeg bruker å få etter el. 6 dpo i dag, så fra i dag av håper jeg det kommet noen tegn snikende :happy3:smiley-bounce022
 
Hvordan er magefølelesen damer?
Er 8 dpo idag men har ikke store forhåpningene!
Etter 2 år og mange skuffelser har jeg havna litt nedpå.. meeeeeeeeen, kunne jo hende det endelig var nå det skulle skje?
Jeg tester ikke før ikm, flere som venter til det her? :)
 
Har veldig lyst til å ha store forhåpninger, for det hadde jeg sist mnd. Men denne gangen tør jeg ikke tro :p Vi fikk bare lagt inn aksjer en gang, og selv om vi traff greit på el så tør jeg ikke håpe for mye heller
 
Hvordan er magefølelesen damer?
Er 8 dpo idag men har ikke store forhåpningene!
Etter 2 år og mange skuffelser har jeg havna litt nedpå.. meeeeeeeeen, kunne jo hende det endelig var nå det skulle skje?
Jeg tester ikke før ikm, flere som venter til det her? :)

Jeg er 5 DPO og har så inderlig lyst til at den skal sitte denne PP-en. Har ingen symptomer (er litt tidlig, da!). Tester ikke før tidligst kvelden før IKM.
 
7 eller 8 DPO her. Kroppen føler seg veldig gravid, men tør ikke å ta noe for gitt for å si det sånn:banghead: stikker/murrer i livmora stadig, uggen/kvalm innimellom, veldig ømme bryster, mye utflod og ekstremt overfølsom og hissig! Hvertfall nå de siste 2-3 dagene!
Men kan jo selvfølgelig være PMS..
har jo måttet ta et par tester :bag: negative såklart.. Men er jo fortsatt litt vel tidlig, så får prøve igjen om noen dager:happy:
 
Jeg har også hatt sånn tykt blankt slim i to dager nå! Enda det er lenge siden el var. Vet temmelig sikkert pga eltester og elsmerter. :dance008

Jeg hadde bare bittelitt, men hadde det også forrige syklus. Hadde da kjemisk 4+4 ca. Lest det kan være tegn på graviditet :)
 
7 eller 8 DPO her. Kroppen føler seg veldig gravid, men tør ikke å ta noe for gitt for å si det sånn:banghead: stikker/murrer i livmora stadig, uggen/kvalm innimellom, veldig ømme bryster, mye utflod og ekstremt overfølsom og hissig! Hvertfall nå de siste 2-3 dagene!
Men kan jo selvfølgelig være PMS..
har jo måttet ta et par tester :bag: negative såklart.. Men er jo fortsatt litt vel tidlig, så får prøve igjen om noen dager:happy:

Høres veldig lovende ut!!
 
Hvordan er magefølelesen damer?
Er 8 dpo idag men har ikke store forhåpningene!
Etter 2 år og mange skuffelser har jeg havna litt nedpå.. meeeeeeeeen, kunne jo hende det endelig var nå det skulle skje?
Jeg tester ikke før ikm, flere som venter til det her? :)

Jeg prøver å vente til IKM:) blir bare så skuffa de gangene j har testa..
 
Nå begynner såvidt puppene å bli ømme. Men bare såvidt! Krysser fingre på at det er spire, og ikke uka som kryper nærmere som vanlig. Straks i gang med 7 dpo... Utålmodig!!!
 
Idag er jeg 8dpo,ikke testet :happy:

Bare i drømme:hilarious:
Jeg drømte jeg fikk to streker og stressa for jeg har røkt en del i det siste og var helt krise :shy:

Men jeg får nok ikke to streker, vi får vente til vi ser egget er befruktet under et mikroskop, DA!

Skal dere få se høye forventninger da! :rolleyes:
 
Jeg er 6 DPO og har null symptomer. Er det vanlig å ha symptomer så tidlig? Den ene syklusen jeg tror jeg hadde kjemisk, hadde jeg ømme, tunge og varme bryster.
 
Fra mitt innlegg 8 dpo i 2015, før positiv test :

"Jeg er sliten og trøtt, småkvalm i perioder og drømmer noe helt sinnsykt. Puppene og livmora kjenner jeg sånn sporadisk og har hodepine fra H... arg.. Og så er jeg veldig varm.."

Fikk svaaaak positiv kvelden etter 9 dpo. Nesten usynlig :p Og nå er han snart 4 år
 
Back
Topp