° IKM Uke 19 °

Takk for at du lager tråd, Kattedama!

Bokelsker – 35 – B2 – PP6 – EL ca. 25.04. – IKM 09.05.
 
Mammamiaaa-25 - b4 - pp2- EL 26/4- ikm 10/5
 
Tuttelure - 34 - b2 - pp5 - EL 25 /4 (?) IKM 10?/5
 
Så hyggelig med mange I tråden :) Jeg har EL slim, er på CD 12 så er veldig tidlig for meg da jeg pleier å ha el ca CD 20? :confused:
 
IMG_20190417_224716.jpg

Som forventetvveldig negativ EL test :) Begynner å teste på mandag / tirsdag tenker jeg :D
 
Jeg begynner på mandag, da er jeg på cd 9 :p Har fått positiv test mellom 11 og 13 de siste mnd så vil være sikker på å treffe. :cool05
Spennende!! Har dere prøvd lenge eller? :)
 
Gleder meg til mensen er over og ny prøving starter!!! Jeg må si det føles som en berg- og dalbane denne prøvinga:yuck: fra å være optimist, til pessimist og så på’n igjen.
 
Ser det er noen som får positive tester mnd før IVF. Det hadde vert topp da :)

Ja men sjansen er veldig liten :oops: Kun 3 mill levende svømmere, med veldig dårlig bevegelse i tillegg så gynekologen sa faktisk I telefon "Dere kaster bort tiden på egen hånd" :shifty: Så nå er det ikke 'aksjer' lenger, bare kos :joyful: Men følger fortsatt med på EL etc for å forsikre meg om at syklusen holder seg stabil :happy:
 
Mensen er ferdig og 5 dager til EL! Travle tider:yuck:

Har ikke kjøpt EL tester, så får ikke brukt fertilitetsmonitoren denne pp heller!
 
CD 10 allerede og de fertile dagene starter i dag, i følge appen min. Hjalp med påskeferie, dagene har gått fort. :)
 
Ja men sjansen er veldig liten :oops: Kun 3 mill levende svømmere, med veldig dårlig bevegelse i tillegg så gynekologen sa faktisk I telefon "Dere kaster bort tiden på egen hånd" :shifty: Så nå er det ikke 'aksjer' lenger, bare kos :joyful: Men følger fortsatt med på EL etc for å forsikre meg om at syklusen holder seg stabil :happy:
Mirakler kan skje men håper det klaffer for vedr IVF
 
CD 10 allerede og de fertile dagene starter i dag, i følge appen min. Hjalp med påskeferie, dagene har gått fort. :)

Kjekt når dagene bare flyr innimellom! Jeg har sittet på jobb og tenkt syklus :yuck:
 
Back
Topp