° IKM Uke 19 °

CD 10 allerede og de fertile dagene starter i dag, i følge appen min. Hjalp med påskeferie, dagene har gått fort. :)
Jeg og syns dagene har flydd i det siste! CD17 idag og 3 dager til EL :D
 
Mannen kommer tilbake i dag! Endelig! EL skulle ifølge Flo komme i går, men merket ingen symptomer hadde vært så bra hvis EL kom tidligere denne uka eller om noen dager! Har lovet meg selv å ikke teste før tidligst IKM... vi får se hvordan det går :hilarious:
 
Mannen kommer tilbake i dag! Endelig! EL skulle ifølge Flo komme i går, men merket ingen symptomer... hadde vært så bra hvis EL kom tidligere denne uka eller om noen dager! Har lovet meg selv å ikke teste før tidligst IKM... vi får se hvordan det går :hilarious:

Oops, trykka feil :facepalm:
 
Positiv EL test idag, blir spennende å se når den blir negativ igjen :)

IMG_20190422_100542.jpg
 
Hei dere! Nåå lurer jeg litt her.. jeg tok ut spiralen den 11.04.
Fikk TR på besøk natt til 11, og blødde 2-3 dager etter det.
I følge EL kalkulator skal jeg få EL i slutten av denne uka her, MEN... Vi har lagt inn aksjer hver dag siden mandag forrige uke, og jeg har hatt mye murringer osv, og rett og slett følt meg gravid.


Tenkte at det sikkert bare er hormoner pga kommende EL. Men så tok jeg en test på morran i dag, og den ble ultra-svak positiv.
Jeg har jo lest om disse babyplan skyggene, så jeg tar det med ei klype salt.
Men jeg tok nettopp en til (fordi jeg er så sykt utolmodig:bag:), og den var også svak, men den dukka opp lenge før 5 min. Såå nå bare sitter jeg her å lurer på om jeg skal tørre å håpe, eller bare avfeie det som et par babyplan skyggestreker
bc4deea2-5c36-465a-a4e2-2d64ddc16330-jpeg.295638
 

Vedlegg

  • BC4DEEA2-5C36-465A-A4E2-2D64DDC16330.jpeg
    BC4DEEA2-5C36-465A-A4E2-2D64DDC16330.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 150
EL forventet imorgen, aksjer lagt inn natt til i går og blir lagt inn i kveld! (Sikkert imorgen og dagen etter og...):) Jeg tester derimot ikke etter el denne gang, siden den alltid kommer i disse tidene. Annenhver dag, så skal man vel ha stor sjanse uansett!

Hvor er dere i syklusen? Tester dere denne pp’en eller tar dere det som det kommer?
 
Hei dere! Nåå lurer jeg litt her.. jeg tok ut spiralen den 11.04.
Fikk TR på besøk natt til 11, og blødde 2-3 dager etter det.
I følge EL kalkulator skal jeg få EL i slutten av denne uka her, MEN... Vi har lagt inn aksjer hver dag siden mandag forrige uke, og jeg har hatt mye murringer osv, og rett og slett følt meg gravid.


Tenkte at det sikkert bare er hormoner pga kommende EL. Men så tok jeg en test på morran i dag, og den ble ultra-svak positiv.
Jeg har jo lest om disse babyplan skyggene, så jeg tar det med ei klype salt.
Men jeg tok nettopp en til (fordi jeg er så sykt utolmodig:bag:), og den var også svak, men den dukka opp lenge før 5 min. Såå nå bare sitter jeg her å lurer på om jeg skal tørre å håpe, eller bare avfeie det som et par babyplan skyggestreker
bc4deea2-5c36-465a-a4e2-2d64ddc16330-jpeg.295638
Skimter så det er barre og vente om det blir sterkere. Krysser og håper.
 
Hei dere! Nåå lurer jeg litt her.. jeg tok ut spiralen den 11.04.
Fikk TR på besøk natt til 11, og blødde 2-3 dager etter det.
I følge EL kalkulator skal jeg få EL i slutten av denne uka her, MEN... Vi har lagt inn aksjer hver dag siden mandag forrige uke, og jeg har hatt mye murringer osv, og rett og slett følt meg gravid.


Tenkte at det sikkert bare er hormoner pga kommende EL. Men så tok jeg en test på morran i dag, og den ble ultra-svak positiv.
Jeg har jo lest om disse babyplan skyggene, så jeg tar det med ei klype salt.
Men jeg tok nettopp en til (fordi jeg er så sykt utolmodig:bag:), og den var også svak, men den dukka opp lenge før 5 min. Såå nå bare sitter jeg her å lurer på om jeg skal tørre å håpe, eller bare avfeie det som et par babyplan skyggestreker
bc4deea2-5c36-465a-a4e2-2d64ddc16330-jpeg.295638
Oi se her ja! Det er jo en svak strek der så ville prøvd å ta en test i morgen :D
 
EL forventet imorgen, aksjer lagt inn natt til i går og blir lagt inn i kveld! (Sikkert imorgen og dagen etter og...):) Jeg tester derimot ikke etter el denne gang, siden den alltid kommer i disse tidene. Annenhver dag, så skal man vel ha stor sjanse uansett!

Hvor er dere i syklusen? Tester dere denne pp’en eller tar dere det som det kommer?

Jeg er nå på CD 17!Jeg tester etter EL ja for å være sikker på el og sjekke lutealfase :)
 
EL forventet imorgen, aksjer lagt inn natt til i går og blir lagt inn i kveld! (Sikkert imorgen og dagen etter og...):) Jeg tester derimot ikke etter el denne gang, siden den alltid kommer i disse tidene. Annenhver dag, så skal man vel ha stor sjanse uansett!

Hvor er dere i syklusen? Tester dere denne pp’en eller tar dere det som det kommer?
Jeg regner med jeg tar det litt dom det kommer. Ble så sykt stressa forrige PP, så vil holde meg litt unna tidlig testing denne gangen. Tester hvis TR ikke dukker opp til forventet tid :happy:
 
OI!!

Positiv EL test idag tidlig og negativ nå ikveld! Tidligste EL jeg hatt noen gang! :wideyed: EL på CD18 er digg! Pleier å ha mellom CD20-23 :)
 
CD 6 og EL om 4 dager, så spørs om EL slim kommer i morgen:) så får vi satse på å legge aksjer annahver dag og ekstra v mistanke om EL. Dropper tester. Men satse på annahver dag fram til EL slim er borte. :)
 
Blitt med i uke 18 også jeg så får vi se hvor jeg havner :)
 
Deilig med påske ja! Har jo bare flydd avgårde den tiden. Spent på El denne runden da jeg har gått fra 32dager pluss minus før jul og nå har den vært 28 dager, 27 dager og senest 25 :wideyed: så kjenner etter I spenning på pupper og slim :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Lykke til alle sammen :smiley-bounce015
 
Deilig med påske ja! Har jo bare flydd avgårde den tiden. Spent på El denne runden da jeg har gått fra 32dager pluss minus før jul og nå har den vært 28 dager, 27 dager og senest 25 :wideyed: så kjenner etter I spenning på pupper og slim :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Lykke til alle sammen :smiley-bounce015
Håper syklusen din finner ut av seg selv snart! Lykke til! :D
 
Back
Topp