Vi som temper

Du burde kjøpe et termometer med to desimaler- feks på fertil.no (koster 79 tror jeg?). Jeg tempet oralt først, men gikk over til vaginalt da tempen ble så påvirket oralt (feks gjespe, snakke, sove med munnen åpen etc). Mer stabil temp vaginalt så lettere å se et temp-skifte:) Det viktigste er å tempe til samme tid hver morgen (ha på alarm), og før du beveger deg/står opp. Jeg hadde termometeret under puta og alarm på 6:00 siden mini vekker meg mellom 5:30-6:) Appen fertility friend er lur til å legge inn tempene og der finner man også mye info man kan lese:) Lykke til!:joyful:

Jeg har lastet ned appen og har alarm på 05.10, siden det er det jeg har i ukedagene. Hadde den under puten så jeg slapp å reise meg:smug: Må vel kanskje kjøpe meg med desimaler da, men føler mest for å ta den oralt altså. Ser flere gjør det, forsøker det litt først tenker jeg:angelic: Har FF appen. Takk for info:)
 
Dagen temp, kjenner at det gav meg kjempehåp idag at den bare gikk litt opp:joyful:

Fikk iposten billig-strimler fra wish, hadde ikke ankomstdato før 30. men var plutselig i postkassen! På disse one step tiligtestene får jeg faktisk en lys strek:nailbiting: men vet ikke helt om jeg kan stole på de? Med vann blir de helt hvite...noen som har prøvd de?

Babyplan vanlig sier det samme som før, jeg ser noe, men kan like gjerne være evap linja og jeg som ønsker strek:hilarious:

20210423_091626.jpg

Screenshot_20210423-091017_FF App.jpg
 
Dagen temp, kjenner at det gav meg kjempehåp idag at den bare gikk litt opp:joyful:

Fikk iposten billig-strimler fra wish, hadde ikke ankomstdato før 30. men var plutselig i postkassen! På disse one step tiligtestene får jeg faktisk en lys strek:nailbiting: men vet ikke helt om jeg kan stole på de? Med vann blir de helt hvite...noen som har prøvd de?

Babyplan vanlig sier det samme som før, jeg ser noe, men kan like gjerne være evap linja og jeg som ønsker strek:hilarious:

Vis vedlegget 354838
Vis vedlegget 354836
mine onestep var helt hvite frem til jeg var gravid :p Da fikk de strek.
 
Jepp
 

Vedlegg

  • IMG_20210423_094105.jpg
    IMG_20210423_094105.jpg
    1,1 MB · Visninger: 61
Jeg synes den ser lovende ut jeg :)
Krysser fingrene!!:Heartred

Tempen kan synke gradvis mot ikm, stupe dagen før, eller dagen etter ikm, så er dessverre umulig å se på grafen om man er gravid eller ikke! Men så lenge tempen holder seg høy og tr ikke kommer er det jo håp! :joyful:
Ok, takk for gode info og tips hele veien:love7
Får bare håpe at TR ikke dukker opp!:Heartred
 
Dagen temp, kjenner at det gav meg kjempehåp idag at den bare gikk litt opp:joyful:

Fikk iposten billig-strimler fra wish, hadde ikke ankomstdato før 30. men var plutselig i postkassen! På disse one step tiligtestene får jeg faktisk en lys strek:nailbiting: men vet ikke helt om jeg kan stole på de? Med vann blir de helt hvite...noen som har prøvd de?

Babyplan vanlig sier det samme som før, jeg ser noe, men kan like gjerne være evap linja og jeg som ønsker strek:hilarious:

Vis vedlegget 354838
Vis vedlegget 354836
Tempen din liknet veldig på min!:wideyed: Men jeg syns din strek er veldig tydelig nok, tror den vil bli mye mer sterkere imorgen :Heartred
 
Tempen din liknet veldig på min!:wideyed: Men jeg syns din strek er veldig tydelig nok, tror den vil bli mye mer sterkere imorgen :Heartred
Takk :Heartred Har tenkt litt det samme når jeg har sett kurven din tidligere i uken:) håper håper håper at dette er noe mer enn skygger!! Krysser fingrene masse for at tempen din holder seg:love7
 
Takk :Heartred Har tenkt litt det samme når jeg har sett kurven din tidligere i uken:) håper håper håper at dette er noe mer enn skygger!! Krysser fingrene masse for at tempen din holder seg:love7
Håper det ja! Eller at det var skyggestrek, men virkelige streken dukket opp plutselig innen helgen!:angelic::Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå... har så lyst å stole på det jeg ser, men tørr ikke ennå... lenge etter fikk du strek som var godt synlig på vanlig test?
3 dager senere fikk jeg 3+ på digital :p
 
3 dager senere fikk jeg 3+ på digital :p
Din strek var kjempesterk der ja! Mange dpo? Er 9 idag selv, men har kort lutealfase så stresser veldig med at streken må komme tidlig for at spiren skal feste seg og ikke bare forsvinne med mens...
 
Din strek var kjempesterk der ja! Mange dpo? Er 9 idag selv, men har kort lutealfase så stresser veldig med at streken må komme tidlig for at spiren skal feste seg og ikke bare forsvinne med mens...
Aner ikke :p sannsynligvis 13? Utfra at på tirsdag satte gyn foreløpig termin til 6+0, som vil si at 3+ var 4+2 (16 dpo) og den da 13dpo
 
Dagen temp, kjenner at det gav meg kjempehåp idag at den bare gikk litt opp:joyful:

Fikk iposten billig-strimler fra wish, hadde ikke ankomstdato før 30. men var plutselig i postkassen! På disse one step tiligtestene får jeg faktisk en lys strek:nailbiting: men vet ikke helt om jeg kan stole på de? Med vann blir de helt hvite...noen som har prøvd de?

Babyplan vanlig sier det samme som før, jeg ser noe, men kan like gjerne være evap linja og jeg som ønsker strek:hilarious:

Vis vedlegget 354838
Vis vedlegget 354836


Jeg ser streken veldig godt her! Men vanskelig med kvaliteten her å se om den er grå eller rosa! Ta en til? Hihih, hvordan ser babyplan sin ut?
 
Glemt tempe her siste dagene... Men kroppen trenger nok en restart med provera før ny runde femar.
 
Jeg ser streken veldig godt her! Men vanskelig med kvaliteten her å se om den er grå eller rosa! Ta en til? Hihih, hvordan ser babyplan sin ut?
Babyplan er så svak at den ikke vil ses på bilder her, men skal holde dere oppdatert i løpet av tiden fremover;)
 
Babyplan er så svak at den ikke vil ses på bilder her, men skal holde dere oppdatert i løpet av tiden fremover;)
Spent!!!:p:p:p Ikke tatt digital? Er babyplan vanlig eller tidlig? Jeg fikk 1-2 uker på litt svakere enn den der på babyplan tidlig
:angelic::angelic:
 
Vet ikke helt hvordan tempen skal være om man er gravid, men ser at den øker jo ikke hver dag, går opp og ned. Dårlig tegn det da kanskje?:shifty:
 

Vedlegg

  • 33D952AF-34E2-496E-8879-CB993E13D21B.jpeg
    33D952AF-34E2-496E-8879-CB993E13D21B.jpeg
    679,5 KB · Visninger: 76
Vet ikke helt hvordan tempen skal være om man er gravid, men ser at den øker jo ikke hver dag, går opp og ned. Dårlig tegn det da kanskje?:shifty:

Ikke nødvendigvis, er gravid jeg, og min har også gått opp og ned men så lenge den er over den røde hellinja, er det håp:happy:
 
Idag gikk tempen ned, lyserosa utflod og hvite tester igjen... er kjempelei meg etter all positiviteten i går, men er nok som jeg har antatt, lutealfasen min er for kort til at de rekker å feste seg før ny syklus settes igang. Så er bare en ting å gjøre nå, og det er å komme seg til legen og fikse en løsning! Kan ikke gi helt opp ennå:)

Ønsker dere alle lykke til videre denne runden og krysser fingrene for 2022 babyer for oss alle uansett om det tar kort eller lang tid:Heartblue:Heartpink

Screenshot_20210424-092721_FF App.jpg
 
Back
Topp