Den ser lovende ut! Tatt graviditetstest?Tanker om grafen min? Første gang jeg temper gjennom hele syklusen satt ovitrelle cd13.
Vis vedlegget 433191
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser lovende ut! Tatt graviditetstest?Tanker om grafen min? Første gang jeg temper gjennom hele syklusen satt ovitrelle cd13.
Vis vedlegget 433191
Ja, tok en i dag som viste svak strek(svakere enn i går ) så tror kanskje bare ovitrellen ikke er ute enda… er kanskje faktisk 9-10 dpo siden jeg tror egget slapp rundt 05:00 natt til lørdag 13. april.Den ser lovende ut! Tatt graviditetstest?
Det er fortsatt håp om du bare er 9-10 dpo daJa, tok en i dag som viste svak strek(svakere enn i går ) så tror kanskje bare ovitrellen ikke er ute enda… er kanskje faktisk 9-10 dpo siden jeg tror egget slapp rundt 05:00 natt til lørdag 13. april.
Håper ikke alt håp er ute!
Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning?
Eller kan rar temp være tegn på at det vil gå galt?
Er det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning?
Jeg hadde også ganske mye variasjon i målingene mine, men når jeg begynte å sove med klokken på innsiden av håndleddet ble målingene mye jevnereEr det vanlig med upresis temperatur når man måler med Apple Watch? Bildet viser tempkurven da jeg ble gravid (mistet i uke 10). Veldig rar kurve, men man må kanskje ta den med en klype salt, tatt målemetoden i betraktning?
Da skal jeg prøve det, takk for tipsJeg hadde også ganske mye variasjon i målingene mine, men når jeg begynte å sove med klokken på innsiden av håndleddet ble målingene mye jevnere
Jeg opplevde akkurat det samme i går og i forigårs (1 og 2 dpo), fikk beskjed av flere at det kan variere fra syklus til syklus jeg pleier å ha 36,10 før el og 36,50-60 etter, mens nå hadde jeg bare 36,37Har noen her opplevd å ha lav økning enn dere pleier ved EL? For eks: vant med 35.50-80 pre -EL og 36.01-> etter EL, men plutselig får bare økning til 35.84 den ene gangen og den har holdt deg der litt før den går litt ned igjen?
Ja, kroppen va tullete fra før men etter prøving begynte så den vært helt i sin egen verden. Både med temp,spotting,falsk EL osvJeg opplevde akkurat det samme i går og i forigårs (1 og 2 dpo), fikk beskjed av flere at det kan variere fra syklus til syklus jeg pleier å ha 36,10 før el og 36,50-60 etter, mens nå hadde jeg bare 36,37
Virker nesten som du hadde eggløsning 2 DPO, om du er helt sikker på at du hadde EL før det så kan det bare være et temp fall uten noe betydningHei dere flotte damer dette er min 2pp med temping. Er det ikke litt rart at jeg hadde et så stort drop 2dpo? Har ikke eggløsning skjedd?bare å gi opp denne syklusen?
Takk for svar! Vet ikke 100% om egget slapp, men utifra el testene så heller jeg mer mot temp drop uten betydning da el testene var svært negative 2dpoVirker nesten som du hadde eggløsning 2 DPO, om du er helt sikker på at du hadde EL før det så kan det bare være et temp fall uten noe betydning
Egget slipper først 24-48 timer etter positiv el testTakk for svar! Vet ikke 100% om egget slapp, men utifra el testene så heller jeg mer mot temp drop uten betydning da el testene var svært negative 2dpo