Det største ønske

PP50 - CD13

I går kveld ble sprøyta satt. Etter det så har kjent litt av hvert. I natt kjente jeg ting som skjedde i venstre eggstokk, trykk og ilinger. Etter en liten stund begynte det samme på høyre side. Tenkte at er EL nå bare 6 timer etter sprøyta var satt?? Det samme begynte på morgenen. Mye som skjedde følte jeg og tenkte igjen at kanskje EL var nå i morges. Øm nederst i magen/øverst i livmorområdet når jeg kjente etter.
Er nå veldig oppblåst og kjenner trykk rundt venstre eggstokk. Så virker kanskje som at EL er fra venstre side denne gangen?
Tempen gikk litt opp i dag. Blir spennende å se hva den sier de neste dagene og hvor FF vil si at jeg har EL. Tror tidligst i dag.
Hvilepulsen går bare oppover... hoppet tre hakk opp i dag. Sjelden den er så høy etter EL så hvorfor er den det før EL? Skal ikke henge meg opp i det men rart når den bruker å ha en sakte økning i motsetning til denne gangen.
Fortsatt kvalm og ikke noe særlig matlyst. Litt varm. Blitt noen tårer ut av ingenting, noe jeg ser på tv eller hører :wacky: Har også vondt i venstre kne som jeg bruker av og til å få vondt i når TR er på vei.
Tenker å ta en g-test neste onsdag så vet jeg hvor mye hcg som er igjen etter sprøyta i forhold til når jeg begynner testinga.

Vis vedlegget 314246 Vis vedlegget 314247
Hvilepulsen min stiger ofte godt før el, det endret seg litt i det siste.
Før steg den ikke særlig før el, men nå gjør den det. Håper dette er bra for deg:Heartbigred
 
Hvilepulsen min stiger ofte godt før el, det endret seg litt i det siste.
Før steg den ikke særlig før el, men nå gjør den det. Håper dette er bra for deg:Heartbigred
Den bruker å stige litt før EL her men aldri så mye som nå så er litt overrasket. Kanskje det er noe spesielt som skjer denne gangen ;)
Takk ❤️ Heier på deg og håper det går rett vei snart ❤️
 
PP50 - CD14 - 1DPO

Da var jeg plutselig i dpo land :) Minst en dag før forventet.
Alt det som skjedde i eggstokkene og i livmorområdet i går er borte så er sikker på at EL var i går. Når begynner de lange dagene til testing.

1B1C324B-57CD-47E6-84DB-E202FD96438A.jpeg
 
Håpe på positive tester i julegave i år! :Heartbigred
 
For en julegave der kan bli!
 
Jeg har fulgt med en god stund på dagboka di, men jeg har ikke kommentert noe tror jeg. Ville bare si at denne gangen har jeg skikkelig god-følelsen for deg :D
Heia spiren!! :wav
 
Jeg har fulgt med en god stund på dagboka di, men jeg har ikke kommentert noe tror jeg. Ville bare si at denne gangen har jeg skikkelig god-følelsen for deg :D
Heia spiren!! :wav
Kjekt at har fulgt med her da :) Har en godfølelse selv denne gangen og egget har jo nettopp sluppet liksom :D Litt for optimistisk så føler veien ned blir veldig lang hvis det ikke går så får dempe håpet litt :)
 
PP50 - CD15 - 2DPO

I går ettermiddag (fredag) så fikk jeg plutselig rosa/rødt på papiret. Tror ikke jeg noen gang har hatt det midt i syklusen før (kanskje en gang før EL, husker egentlig ikke). Dette skjedde jo en dag etter det jeg tror var EL. Kan det være noe etter at egget slapp?? Kjente et par småstikk i løpet av dagen og på kvelden var jeg litt øm rundt venstre eggstokk.
Kjenner jeg har en litt godfølelse denne gangen. For det første så har jeg fått gått på medisinene jeg skal og sprøyta. Men jeg gikk også ned en kg denne uka så det hjelper på :) Må det bare fortsette selv om det ikke blir en kg pr uke fremover.
 
Dagens temp og hvilepuls. Oppover går det :)
Kjenner at jeg er øm i begge eggstokkene, spesielt når jeg gjesper (som jeg har gjort en del av i dag, trøtt) eller trekker pusten dypt.
Er heldigvis mindre kvalm og matlysten begynner sakte å komme tilbake.

561E14DC-C8FD-43A8-971A-9D440736E7C4.jpeg D29608B5-7D2C-4032-B2E6-DEBDABE503F5.jpeg
 
Last edited:
Kjent noen ilinger i eggstokkene i dag, spesielt på høyre side. Tuller med mannen at det er eggløsning nr to og at det blir to babyer :D Sier ikke nei til tvillinger men satser på en.
 
Kjent noen ilinger i eggstokkene i dag, spesielt på høyre side. Tuller med mannen at det er eggløsning nr to og at det blir to babyer :D Sier ikke nei til tvillinger men satser på en.
Ååååå, det hadde vært belønning for ventingen og tålmodigheten det!!!
 
Hvorfor stopper du da?
Stopper for da har jeg fått kryss i FF og så vil jeg leve litt i håpet og ikke styre på med tempinga. Kan hende det blir en og annen temping men ingen planlagte.
 
Back
Topp