Symptomtråd

Symptomene er her enda men mye mer overkommelig. Noen ganger om dagen er alt helt borte tilogmed.
Går for det meste i kvalmebølger, ømme bryster (de er det hele tiden), murringer i mage, rygg og underliv, ligamentsmerter (tror jeg), veldig trøtt og blir fort sliten, samt vondt i korsryggen om jeg står/går for mye. Er glad jeg har symptomer, men er glad for at de ikke er så ille som de var helt i starten :hilarious: Håper de holder seg som dette!

Jeg er veldig trøtt og lett uggen etter jobb nå :dead: vil ikke ha slike symptomer så tidlig

Samme her. Jeg kobler plutselig ut helt ut av det blå, og slutter å fungere :hilarious: Utrolig snålt, men har jo hørt om at "pregnancy brain" er en greie og at overraskende mange får det!
Ja jeg kan ikke huske det var sånn sist, men er jo 12 år siden også da :laughing002 har nattevaktshelg i helgen å pleier å bli påvirket av "nattevakrshjerne" nå "nattevakrshjerne og" pregnancy brain" :laughing002 var jo helt lost in space på jobb i natt også.

Jeg har leamus neders i magen.. noen andre som har opplevd det? Jeg hadde det forrige svangerskap også men mye senere

Jeg har vondt i korsryggen idag og blir fort sliten og gåen. Kjenner også ligamentsmerter. Men kan absolutt ikke klage :D

Ligamentsmerter, ømme pupper, trøtt, humørsvingninger herifra og til månen …..

Har ganske vonde murringer i magen, i varierende styrke som kommer og går. Noen føles som skikkelig kraftige mensensmerter, men betryggende å lese at andre har hatt det liknende :) ble ganske stressa av dette først! :/

Har ganske vonde murringer i magen, i varierende styrke som kommer og går. Noen føles som skikkelig kraftige mensensmerter, men betryggende å lese at andre har hatt det liknende :) ble ganske stressa av dette først! :/
Ved første graviditet hadde jeg masse murringer og trodde mensen kom hvert øyeblikk og det gjorde meg bekymra, men nå har jeg så å si ingen murringer. Kun litt strekk i lysken og nå er det det som gjør meg bekymra :p

Kvalmen har virkelig tatt seg opp og det er grusomt… Føler ingenting hjelper. Eller det hjelper litt med mat da, men tar ikke lange tida før det er like ille igjen. Noen som har erfaringer med kvalmestillende? Jeg er veldig restriktiv på bruk av medisiner egentlig og pinte meg bare gjennom det første svangerskap, men om det kan hjelpe og ikke gir bivirkninger så vurderer jeg å be legen om det.

Back
Topp