Symptomtråd

I dag kom plutselig tårene etter å sett et bilde som poppa opp på Facebook. Er så typisk, har blitt skikkelig følsom de andre gangen også, griner av bare småting man leser og ser. Heheheh

Kvalmen har virkelig tatt seg opp og det er grusomt… Føler ingenting hjelper. Eller det hjelper litt med mat da, men tar ikke lange tida før det er like ille igjen. Noen som har erfaringer med kvalmestillende? Jeg er veldig restriktiv på bruk av medisiner egentlig og pinte meg bare gjennom det første svangerskap, men om det kan hjelpe og ikke gir bivirkninger så vurderer jeg å be legen om det.
Jeg gikk på Postafen i forrige graviditet og har begynt på det igjen nå. Syns det funker greit. Det tar de verste toppene av kvalmen, men jeg blir til gjengjeld ganske sliten. Men jeg vil heller være sliten og sove litt ekstra enn å gå rundt å være kvalm.
Ta en prat med legen din og se hva hen anbefaler :Heartpink Det er ikke noe godt å gå rundt å være kvalm hele tiden hvis man kan gjøre noe med det.

Er det flere som får veldig kraftige mensenlignende smerter i løpet av dagen/natta? I natt våknet jeg tre ganger av det, og den siste gangen måtte jeg bare ta Paracet og var jo helt gjennomsvett av smerte. Holder på i kanskje 15 minutter før det slipper. Det sitter midt i nedre del av magen. Har ingen blødninger, men blir likevel utrolig fortvila. Skal det gjøre SÅ vondt? :nailbiting: Er førstegangsgravid, så har ingenting å sammenligne med. Uke 6+4.

Back
Topp