Symptomtråd

Helt ekstreeemt trøtt! Hatt en del murringer, som gikk litt over, men i dag fikk jeg plutselig en del stikking/krampelignende følelse. Er også ganske kvalm og uggen, må spise ofte. Og har økt luktesans. Synes det begynner å bli litt mange symptomer :wacky: men er foreløpig ganske likt som første graviditet. Håper bare kvalmen ikke blir like ille :smiley-angelic001

Murringer i mage og korsrygg, treg og hard mage, intens luktesans, saltsmak i munnen, kvalm og litt hodepine ..

Tror jeg har fått halsbrann :wtf: brenner/er varmt/svir i øvre del av brystet og i halsen. Kjente antydning til det i gårkveld noen minutter men nå kjenner jeg ihvertfall at det må være det!

Litt andre symptomer enn ved første graviditet. Men jeg har hodepine, mindre murringer enn forrige gang, trøtt, veldig irritabel og veldig varm. Men jeg tar progesteron så muligens litt bivirkninger derifra:)

Har i går og litt i dag hatt vondt på baksiden av venusberget virker det som? Eller skambenet kanskje? Litt usikker på om jeg har skjønt forskjellen :hilarious: Smerten går liksom fra "toppen" av det benet, ned mot tissen og bak til rumpa og korsrygg. Lyner smått såvidt ut til lysken og.
Har hatt murringer i magen som har ført til murringer i tissen/rumpa, men ikke vondt:rolleyes:

Har veldig lite symptomer de siste dagene, men hver kveld har jeg ekstremt vondt i ene hofta...

Jeg har ikke så mange symptomer enda.. Litt småkvalm, litt halsbrann og trøtt/sliten, men ammer fremdeles nr 1 mange ganger på natt så var trøtt og sliten før også så vet egentlig ikke om jeg merker store forskjellen på det :smiley-ashamed004

Jeg får noen bølger av kvalme, men utenom det kan jeg ikke merke at jeg er gravid enda. Hadde to dager der jeg var helt utslått, men det gikk over.
Litt murringer og strekk innimellom men ikke sånn som de første dagene.

Har begynt på xonvea ved positiv test, og tar B6 itillegg i håp om å slippe xonvea mer enn to på kveld.

Nytt symptom i dag: kviser og uren hud. Fått masse smånupper i hele hårlinja, pluss en gigantisk kvise i nesa og noe på kinnet. Dette må vel være hormonelt egentlig godt med noen tegn, for lite symptomer å kjenne til ellers

Føler meg egentlig ikke gravid, eneste symptom er mensenlignende murringer som kommer iblant.. siden denne var uplanlagt tror jeg ikke det synker inn før magen kommer. Hehe

Ømme pupper, livaktige drømmer, oppblåst, tyngdefølelse i underlivet, murringer og stikk i livmor og korsrygg.

Føler at jeg livmora sier fra hvor den ligger, oppblåst, kvalm, brekker jeg bare om det er en tanke at noe lukter vondt, ligamentsmerter i lyske

Jeg har hatt noen runder med skikkelig kraftige mensenlignende smerter. Holder kanskje på i 10-15 minutter, også slipper det taket. I dag tidlig våknet jeg av det. Har ingen blødninger - så håper det er normalt! :nailbiting: Ellers har jeg enn så lenge sluppet unna kvalmen - men er trøtt og har ømme bryster. 6+2 i dag☺️

Back
Topp