Symptomtråd

Symptomene er her enda men mye mer overkommelig. Noen ganger om dagen er alt helt borte tilogmed.
Går for det meste i kvalmebølger, ømme bryster (de er det hele tiden), murringer i mage, rygg og underliv, ligamentsmerter (tror jeg), veldig trøtt og blir fort sliten, samt vondt i korsryggen om jeg står/går for mye. Er glad jeg har symptomer, men er glad for at de ikke er så ille som de var helt i starten :hilarious: Håper de holder seg som dette!

Samme her. Jeg kobler plutselig ut helt ut av det blå, og slutter å fungere :hilarious: Utrolig snålt, men har jo hørt om at "pregnancy brain" er en greie og at overraskende mange får det!
Ja jeg kan ikke huske det var sånn sist, men er jo 12 år siden også da :laughing002 har nattevaktshelg i helgen å pleier å bli påvirket av "nattevakrshjerne" nå "nattevakrshjerne og" pregnancy brain" :laughing002 var jo helt lost in space på jobb i natt også.

Jeg har vondt i korsryggen idag og blir fort sliten og gåen. Kjenner også ligamentsmerter. Men kan absolutt ikke klage :D

Ligamentsmerter, ømme pupper, trøtt, humørsvingninger herifra og til månen …..

Back
Topp