Lykkeønske92
Betatt av forumet
Sover, og sover og sover... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper de holder seg som dette!Jeg skulle ønske jeg kunne sove litt mer. Sovna nesten mens jeg leste bok med barnet mitt i dagSover, og sover og sover...![]()
vil ikke ha slike symptomer så tidlig
Samme her. Jeg kobler plutselig ut helt ut av det blå, og slutter å fungereAner ikke om det er et symptom eller ikke men er helt lost in space! Hjernen funger liksom ikke![]()
Utrolig snålt, men har jo hørt om at "pregnancy brain" er en greie og at overraskende mange får det!Ja jeg kan ikke huske det var sånn sist, men er jo 12 år siden også daSamme her. Jeg kobler plutselig ut helt ut av det blå, og slutter å fungereUtrolig snålt, men har jo hørt om at "pregnancy brain" er en greie og at overraskende mange får det!
har nattevaktshelg i helgen å pleier å bli påvirket av "nattevakrshjerne" nå "nattevakrshjerne og" pregnancy brain"
var jo helt lost in space på jobb i natt også.Hatt det skikkelig tåkehjerne fra sånn uke 5ish til uke 9ish i mine to graviditeterAner ikke om det er et symptom eller ikke men er helt lost in space! Hjernen funger liksom ikke![]()

Oh lord, hvor lenge varer det?Hatt det skikkelig tåkehjerne fra sånn uke 5ish til uke 9ish i mine to graviditeter![]()

Oh lord, hvor lenge varer det?![]()

Hahaha, der ser du!!! Jeg orker ikke!Døøørrrrrr av at ho skriver i innlegget hvor lenge det varte og du spørr likevel. Bare for å understreke tåka liksom![]()
glem mitt spørsmål!