Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her, null symptom i dag. Deilig, men skummelt! Antar igrunn det er fordi det er helg og har hatt muligheten til å ta det rolig hele dagen.I dag har jeg ingen symptomer, noe som er veldig deilig men også litt skummelt. Har klart spise en god frokost og drukket en hel kopp kaffe uten å bli kvalm![]()
Samme her, null symptom i dag. Deilig, men skummelt! Antar igrunn det er fordi det er helg og har hatt muligheten til å ta det rolig hele dagen.
Jeg hadde to sånne lette dager etter å vært ganske dårlig noen dager. Ble skikkelig stresset og tenkte det verste. Men nå har det vært to dager med mer «normal» kvalme, slik jeg mener jeg husker fra første svangerskap.I dag har jeg ingen symptomer, noe som er veldig deilig men også litt skummelt. Har klart spise en god frokost og drukket en hel kopp kaffe uten å bli kvalm![]()
) for dere også 
Jeg hadde to sånne lette dager etter å vært ganske dårlig noen dager. Ble skikkelig stresset og tenkte det verste. Men nå har det vært to dager med mer «normal» kvalme, slik jeg mener jeg husker fra første svangerskap.
Kanskje det er noe som skjer på et tidspunkt rundt 6-7 uker som krever ekstra energi fra oss eller noen hormoner som går litt bananas en periode og så stabiliserer det seg? Jeg bare gjetter.
For min del så jeg også en sammenheng mellom litt dårlig fordøyelse og magestopp med den tiden jeg var mest kvalm, og så ble det bedre de dagene som var bedre.
Håper det bedrer seg (altså forverrer seg) for dere også
![]()
Ligamentsmerter kanskje?Kjennes veldig øm ut i livmorområdet. Ikke vondt, men ubehag. Hostet litt tidligere i dag, og da stakk det veldig i livmora etterfulgt av litt ekstra ubehag. Noen som har opplevd det samme?
Ja, det kan det kanskje være!Ligamentsmerter kanskje?