Symptomtråd

Som å lese om meg selv.. sånne ultralyder gir en trygghet i maks et par dager og så trenger man egentlig en ny:/
Et par dager... Var i full angst modus dagen etterpå :laughing002

Hater dette, å man er jo aldri sikker uansett hvor langt man kommer i svangerskapet. Usikker på om jeg faktisk klarer å glede meg før denne babyen er født, å da er det på an igjen med ny angst.. :laughing002 ikke rart vi får grå av å få barn!

Et par dager... Var i full angst modus dagen etterpå :laughing002

Hater dette, å man er jo aldri sikker uansett hvor langt man kommer i svangerskapet. Usikker på om jeg faktisk klarer å glede meg før denne babyen er født, å da er det på an igjen med ny angst.. :laughing002 ikke rart vi får grå av å få barn!
Jaaa det er så sant! Det er grusomt! Men sist kjente jeg liv fra og med uke 14 og daglig liv fra 16 så da ble livet mitt mye enklere :p

Så en til salgs til 40.000kr på markedplace. Haha

Jeg og venninna mi fantaserte om hvor mye penger vi kunne tjent på å ta private ultralyder for en 200 lapp. Hadde fort tjent inn det apparatet og turen til Bergen for å hente den. :hilarious:

Jeg er så varm for tiden. Med øretermometer ligger jeg vanligvis på 36,4-36,6. Etter jeg ble gravid ligger den på rundt 37,5. Det er så varmt. Føler meg konstant litt småsyk. Barna kommenterer på at jeg er varm til og med.

Jeg er så varm for tiden. Med øretermometer ligger jeg vanligvis på 36,4-36,6. Etter jeg ble gravid ligger den på rundt 37,5. Det er så varmt. Føler meg konstant litt småsyk. Barna kommenterer på at jeg er varm til og med.
Jeg er stikk motatt!!! Så kald!!! Er egentlig alltid varm, men nå fryser jeg hele tiden!

Back
Topp