IKM uke 51

Jeg gikk tilbake nå for å se på bilder av testen, for å se når den ble tatt. Jeg testet to dager før IKM. Så ca 17dpo om jeg regner fra ca unnfangelsedato ifølge terminkalkulator på den tiden.

Var ikke tvil når jeg testet, det kom opp kryss på testen mens jeg hadde testen i glasset. :laughing002

Med første var jeg ikke så inn i dette med prøving. Vi snakket mye om å få barn, diskuterte det med hvordan utfordringer vi kunne møte, hva vi kunne bringe med av arv som ikke var bra som sykdommer. Så vi snakket veldig åpent om det lenge, og når vi bestemte oss la vi inn aksjer annenhver dag. Og satt meg ikke særlig inn i prossesen, annet enn at det ikke var uvanlig at det tok tid. Hadde forventet å holde på en stund, og overså alle tegn på at jeg var gravid.
Er jo veldig gøy når det ikke er noe tvil liksom :Heartblue Det er jo noe godt med å ikke stresse med det heller, den strategien med akjser annenhver dag bør jo funke bra.

Annenhver dag + to på rad på antatt el og dagen etter funket her. Klarte ikke dy meg og tok en digital. Herregud August it is. Både glad og litt redd noe skal skje, har vært så heldig til nå!

10 dpo tror jeg.

Vedlegg

• IMG_8621.jpeg
    IMG_8621.jpeg
    927,8 KB · Visninger: 74
7 dpo idag, og symptom jegeren er i full gang! Jeg er merkelig støl i magen idag - noe jeg husker fra første graviditet! Ellers er vel egentlig alt som normalt, puppene er ikke veldig ømme enda. Aaaalt for tidlig å ta test (men jeg gjorde det likevel og den var selvfølgelig negativ), jeg må nok vente til 10-11dpo for å se noe - OM det blir noe...

Back
Topp