Babydrømmen<3
Betatt av forumet
VelkommenMammatilA00 - 25 - B2 - pp13 - EL 3/12 - IKM 17/12
7 dpo, og sprakk allerede. Fortsatt god til til å få opp en strek til
Vis vedlegget 475639Vis vedlegget 475640
blir spennende å følge medFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenMammatilA00 - 25 - B2 - pp13 - EL 3/12 - IKM 17/12
7 dpo, og sprakk allerede. Fortsatt god til til å få opp en strek til
Vis vedlegget 475639Vis vedlegget 475640
blir spennende å følge medHer også! Vi var hos svigersøster i går kveld, tror jeg var på do tre ganger ila 1,5 timeJeg tørr ikke håpe på noe, og tror heller ikke at det gikk veien. Men de siste dagene har jeg flydd på do hele tiden. Må konstant tisse.
Håper det er et tegn. I begge mine svangerskap var en av de første symptomene at jeg ofte måtte på do, god tid før positiv test eller jeg fattet mistanke.Her også! Vi var hos svigersøster i går kveld, tror jeg var på do tre ganger ila 1,5 time
Hvor mange dpo er du?
Ufint at man blir så forhåpningsfull og spent utover i dpo-land
tror jeg er 7 dpo i dag.8 dpo imorgen da? Hvorfor ikke heheSkal egentlig teste på fredag, men kjenner det klør i fingrene etter å teste i morgenUfint at man blir så forhåpningsfull og spent utover i dpo-land
tror jeg er 7 dpo i dag.

Jeg la ut EL-testene i dagboka mi i sta, jeg tror 8 dpo i morgen8 dpo imorgen da? Hvorfor ikke hehe![]()
![]()
Det største ankepunktet er at jeg er alene med barna om morgenen i ukedagene
Jeg har en jeg skal sende av gårde, en jeg skal levere, og en baby som bare henger med på all moroa
det er med andre ord ikke ideelle omstendigheter for å tolke noe tester før de eldste er sendt og levert
tar jo fort litt tid å analysere alle de usynlige strekene 
Hehe ser den. Er ikke sikkert de er usynlige, vet du ca når du har pleid å få implantasjon tidligere, eller når du har begynt å teste positivt?Jeg la ut EL-testene i dagboka mi i sta, jeg tror 8 dpo i morgenDet største ankepunktet er at jeg er alene med barna om morgenen i ukedagene
Jeg har en jeg skal sende av gårde, en jeg skal levere, og en baby som bare henger med på all moroa
det er med andre ord ikke ideelle omstendigheter for å tolke noe tester før de eldste er sendt og levert
tar jo fort litt tid å analysere alle de usynlige strekene
![]()
Det tidligste jeg har testa positivt er 9dpo, men da testa jeg ikke før, så jeg vet ikke. Første graviditet testa jeg 4+2 fordi jeg var sikker på at det ikke gikk, og sist var jeg 12-13dpo, også fordi jeg trodde det ikke gikk.Hehe ser den. Er ikke sikkert de er usynlige, vet du ca når du har pleid å få implantasjon tidligere, eller når du har begynt å teste positivt?
Noen ganger hvis jeg har hatt dårlig tid eller ikke er hjemme eller har stått opp midt på natta og bare «må» ta en test, så har jeg tisset i en kopp/beholder og spart det til jeg har tid til å dyppe testen![]()

Ikkesant. Så du har ikke vært skikkelig på testekjøret med alle graviditetene dine.Det tidligste jeg har testa positivt er 9dpo, men da testa jeg ikke før, så jeg vet ikke. Første graviditet testa jeg 4+2 fordi jeg var sikker på at det ikke gikk, og sist var jeg 12-13dpo, også fordi jeg trodde det ikke gikk.
Men den på 9dpo var det nesten kun jeg som så, men det var ikke morgenurin, for det glemte jeg.
Vi får se hva som klaffer i morgen, kanskje jeg må spare litt morgenurin til de eldste er ute av heimen![]()
vi kan hjelpe deg å myseNei, ironisk nok ikke de PP jeg faktisk ble gravidIkkesant. Så du har ikke vært skikkelig på testekjøret med alle graviditetene dine.
Blir spennende å sevi kan hjelpe deg å myse
Men sånn totalt siden 2017, tør ikke å tenke på hvor mange tester som har røket med gjennom årene
ironisk nok har jeg 2 av 3 ganger vært gravid når jeg var aller mest pessimistisk og sikker på at det ikke gikk. Derfor ingen testing, fordi jeg tok alle sorger på forskudd og bare var sur og lei. Men når jeg først testa positivt har jeg jo hatt haugevis av tester liggende, og da brukt de også 
Denne har jeg også opplevd, men bare på første som var planlagt. Var så overbevist om at det ikke ble noe så jeg testet ikke, var ei venninne som fikk meg til å teste siden jeg tisset så mye og var så trøtt. Skjønte ikke at det var symptomer en gang.Nei, ironisk nok ikke de PP jeg faktisk ble gravidMen sånn totalt siden 2017, tør ikke å tenke på hvor mange tester som har røket med gjennom årene
ironisk nok har jeg 2 av 3 ganger vært gravid når jeg var aller mest pessimistisk og sikker på at det ikke gikk. Derfor ingen testing, fordi jeg tok alle sorger på forskudd og bare var sur og lei. Men når jeg først testa positivt har jeg jo hatt haugevis av tester liggende, og da brukt de også
![]()

Greit å ha et utgangspunktRøyk selvfølgelig på en 6dpo![]()

Men fra i morgen kan det jo bli spennende.Gleder meg til å myse på alle sine tester fremoverRøyk på første test i dag, 8 dpo. Ikke så lurtMen fra i morgen kan det jo bli spennende.

Leamus i livmor har vært symptom på graviditet på meg to ganger - begge gangene rundt 6dpo og implantasjon6dpo - hadde en rar følelse nederst i magen/livmorområdet for en liten time siden, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det. Kjentes ut som litt rask leamus og jeg hadde veldig mild krampe før leamusen![]()
Gøy hvis det stemmer deg også!Så gøy!Leamus i livmor har vært symptom på graviditet på meg to ganger - begge gangene rundt 6dpo og implantasjonGøy hvis det stemmer deg også!
krysser fingrene for at det er det her også!!