IKM uke 51

Har hatt noen tunge netter med ettåringen og jeg er altså så utslitt og trøtt i dag. Det kombinert med at det føles som tiden står stille mtp dpo dager (er 4dpo i dag) er slitsomt- har bare lyst å booke meg et hotell og sove i en uke i strekk samtidig som jeg får verdens dårligste samvittighet av å tenke sånn haha...:happy3

Haha, rampenissen hjelper på å få tankene på noe annet ja :hilarious:
Ja, altså den er vanskelig. Bruker hele dagen på å tenke ut neste strek, glemmer det på kvelden når jeg endelig kan sette seg ned med samboer se TV og slappe av, for så å huske på det like før man skal legge seg. :laughing002 Kapasiteten til å gjøre diverse streker litt etter klokken elleve er lav. :smiley-ashamed004Altså bruker omtrent all hjernekapasitet på de to nissene vi har.

Jeg trodde først første desember at dette skulle bli enkelt, hadde så mange gode ideer og planer. Innså første uke at dette var mye vanskeligere enn det jeg tenkte, men det er verd det. :)

Har hatt noen tunge netter med ettåringen og jeg er altså så utslitt og trøtt i dag. Det kombinert med at det føles som tiden står stille mtp dpo dager (er 4dpo i dag) er slitsomt- har bare lyst å booke meg et hotell og sove i en uke i strekk samtidig som jeg får verdens dårligste samvittighet av å tenke sånn haha...:happy3
Du har min fulle forståelse. :Heartred Vi har en 2åring som alltid har sovet dårlig, nå sover han godt. Men har enda noen oppvåkninger på natten, og står opp før fem.

Sender deg styrke. :Heartred

Jeg klarte ikke helt å dy meg ettersom det lå en makesure strimmel å glante på meg ista :knegg: vet jo at det er egentlig ikke noe vits i å teste nå,at det er altfor tidlig og midt på dagen. Men jeg syntes jeg muligens så en svak skyggestrek,men er det mulig?
Tenkte selv at det var bare øynene mine som trikset med meg,eller bare et ønske om det.
Men er også små kvalm, men trenger ikke å være noe,bare tilfeldig. Har også følt meg litt rar der nede i livmor/eggstokk området siden jeg våknet.

Du har min fulle forståelse. :Heartred Vi har en 2åring som alltid har sovet dårlig, nå sover han godt. Men har enda noen oppvåkninger på natten, og står opp før fem.

Sender deg styrke. :Heartred
Åå tusen takk :Heartred Håper det går seg til etter hvert! Opp fem her og + oppvåkninger. Men nå har det vært noe tenner/utvikling/magevondt eller noe i tillegg så er helt zombiemodus haha. Merkelig at man ønsker seg gravid oppå det hele egentlig :laughing002

Jeg klarte ikke helt å dy meg ettersom det lå en makesure strimmel å glante på meg ista :knegg: vet jo at det er egentlig ikke noe vits i å teste nå,at det er altfor tidlig og midt på dagen. Men jeg syntes jeg muligens så en svak skyggestrek,men er det mulig?
Tenkte selv at det var bare øynene mine som trikset med meg,eller bare et ønske om det.
Men er også små kvalm, men trenger ikke å være noe,bare tilfeldig. Har også følt meg litt rar der nede i livmor/eggstokk området siden jeg våknet.
Spennende! Hvor mange dpo er du da?

Åå tusen takk :Heartred Håper det går seg til etter hvert! Opp fem her og + oppvåkninger. Men nå har det vært noe tenner/utvikling/magevondt eller noe i tillegg så er helt zombiemodus haha. Merkelig at man ønsker seg gravid oppå det hele egentlig :laughing002
Det skjønner jeg er tungt. :Heartred håper det går seg til snart.

Haha, ja det er litt rart i grunn. :laughing002

Spennende. :)

Jeg temper også med apple watch, og den gir en veldig god indikasjon synes jeg! Ulempen er bar dersom du er veldig varm på natten og kaster dyna, da synker håndleddstemperaturen for meg :P I sommer var det klin umulig å tempe på den måten :)

Vil også tipse deg om OneStep eggløsningstester, jeg kjøper mine på Ebay. Myyye billigere enn andre, og hos meg fungerer de veldig bra! Graviditetstestene er ikke bra, men eggløsningstestene er gode
Takk for tips! Skal til gyn i januar, så skal jeg vurdere å begynne med eggløsningstester igjen etter det

MammatilA00 - 25 - B2 - pp13 - EL 3/12 - IKM 17/12

7 dpo, og sprakk allerede. Fortsatt god til til å få opp en strek til

IMG_5030.jpeg
IMG_5031.jpeg

Minstemann la seg med hodet oppå magen i morges, musset den og sa «baby i magen mamma?» :shy: Jeg svarte nei, men tanken var jo så klart «vær så snill ha rett» :smiley-ashamed004:Heartred
Snart 5-åringen vår har såå lyst på et nytt søsken, så hun ble jo kjempegira og sa: «Jeg håper det mamma! Åå som jeg gleder meg!» :hilarious:
Åååh så koselig :Heartblue

Back
Topp