førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Har ikke tidligtester, bare vanlige. Det frister likevel å svi av en i morgen 6dpo 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er så enig, selv om denne gangen bruker jeg mer hjerne kapasitet på å tenke ut hva rampenissen skal gjøre, enn å vente på når jeg kan teste.Syntes dagene går alt for sakte, vil helst bare vite med en gangen uke igjen, minst...

Haha, rampenissen hjelper på å få tankene på noe annet jaJeg er så enig, selv om denne gangen bruker jeg mer hjerne kapasitet på å tenke ut hva rampenissen skal gjøre, enn å vente på når jeg kan teste.![]()

Ja, altså den er vanskelig. Bruker hele dagen på å tenke ut neste strek, glemmer det på kvelden når jeg endelig kan sette seg ned med samboer se TV og slappe av, for så å huske på det like før man skal legge seg.Haha, rampenissen hjelper på å få tankene på noe annet ja![]()
Kapasiteten til å gjøre diverse streker litt etter klokken elleve er lav.
Altså bruker omtrent all hjernekapasitet på de to nissene vi har.Du har min fulle forståelse.Har hatt noen tunge netter med ettåringen og jeg er altså så utslitt og trøtt i dag. Det kombinert med at det føles som tiden står stille mtp dpo dager (er 4dpo i dag) er slitsomt- har bare lyst å booke meg et hotell og sove i en uke i strekk samtidig som jeg får verdens dårligste samvittighet av å tenke sånn haha...![]()
Vi har en 2åring som alltid har sovet dårlig, nå sover han godt. Men har enda noen oppvåkninger på natten, og står opp før fem.
Hmm. Når hadde du lh peak?Tempen stiger, men flere dager etter lh peak. Samme skjedde forrige pp
CD 24/ 4.12. Forrige pp kranglet jeg med chatgpt fordi jeg mente at eggløsning hadde feilet, men ble gravidHmm. Når hadde du lh peak?
vet jo at det er egentlig ikke noe vits i å teste nå,at det er altfor tidlig og midt på dagen. Men jeg syntes jeg muligens så en svak skyggestrek,men er det mulig?Åå tusen takkDu har min fulle forståelse.Vi har en 2åring som alltid har sovet dårlig, nå sover han godt. Men har enda noen oppvåkninger på natten, og står opp før fem.
Sender deg styrke.![]()
Håper det går seg til etter hvert! Opp fem her og + oppvåkninger. Men nå har det vært noe tenner/utvikling/magevondt eller noe i tillegg så er helt zombiemodus haha. Merkelig at man ønsker seg gravid oppå det hele egentlig 
Spennende! Hvor mange dpo er du da?Jeg klarte ikke helt å dy meg ettersom det lå en makesure strimmel å glante på meg istavet jo at det er egentlig ikke noe vits i å teste nå,at det er altfor tidlig og midt på dagen. Men jeg syntes jeg muligens så en svak skyggestrek,men er det mulig?
Tenkte selv at det var bare øynene mine som trikset med meg,eller bare et ønske om det.
Men er også små kvalm, men trenger ikke å være noe,bare tilfeldig. Har også følt meg litt rar der nede i livmor/eggstokk området siden jeg våknet.
Det skjønner jeg er tungt.Åå tusen takkHåper det går seg til etter hvert! Opp fem her og + oppvåkninger. Men nå har det vært noe tenner/utvikling/magevondt eller noe i tillegg så er helt zombiemodus haha. Merkelig at man ønsker seg gravid oppå det hele egentlig
![]()
håper det går seg til snart.
Spennende.Jeg klarte ikke helt å dy meg ettersom det lå en makesure strimmel å glante på meg istavet jo at det er egentlig ikke noe vits i å teste nå,at det er altfor tidlig og midt på dagen. Men jeg syntes jeg muligens så en svak skyggestrek,men er det mulig?
Tenkte selv at det var bare øynene mine som trikset med meg,eller bare et ønske om det.
Men er også små kvalm, men trenger ikke å være noe,bare tilfeldig. Har også følt meg litt rar der nede i livmor/eggstokk området siden jeg våknet.
Er bare 4 dpo ennå,så litt vel tidligSpennende! Hvor mange dpo er du da?

Takk for tips! Skal til gyn i januar, så skal jeg vurdere å begynne med eggløsningstester igjen etter detJeg temper også med apple watch, og den gir en veldig god indikasjon synes jeg! Ulempen er bar dersom du er veldig varm på natten og kaster dyna, da synker håndleddstemperaturen for megI sommer var det klin umulig å tempe på den måten
Vil også tipse deg om OneStep eggløsningstester, jeg kjøper mine på Ebay. Myyye billigere enn andre, og hos meg fungerer de veldig bra! Graviditetstestene er ikke bra, men eggløsningstestene er gode
Jeg svarte nei, men tanken var jo så klart «vær så snill ha rett» 

Jaa, for det så jo ut som et kjempehopp i den tempen din hvertfall. Ikke at jeg har så veldig peiling på det da.CD 24/ 4.12. Forrige pp kranglet jeg med chatgpt fordi jeg mente at eggløsning hadde feilet, men ble gravid

Åååh så koseligMinstemann la seg med hodet oppå magen i morges, musset den og sa «baby i magen mamma?»Jeg svarte nei, men tanken var jo så klart «vær så snill ha rett»
Snart 5-åringen vår har såå lyst på et nytt søsken, så hun ble jo kjempegira og sa: «Jeg håper det mamma! Åå som jeg gleder meg!»![]()