IKM uke 51

Denne har jeg også opplevd, men bare på første som var planlagt. Var så overbevist om at det ikke ble noe så jeg testet ikke, var ei venninne som fikk meg til å teste siden jeg tisset så mye og var så trøtt. Skjønte ikke at det var symptomer en gang. :laughing002
Hehe blir fort sånn når man er innstilt på at det ikke gikk. Hvor mange dpo var du når du testet da? :happy:

Tok test i dag tidlig når jeg var 7,5 dpo. Synes det ser ut som om det er noe feil med testen, for streken er ikke riktig. Dessuten ble den helt blank etter 5 minutter. Legger ved bilde av begge.
Om jeg ryker på en test i kveld når jeg er fulle 8 dpo? Ja :laughing002 Jeg har vært skikkelig kvalm i hele dag, men er mer redd for omgangssyken enn at jeg er gravid, for om jeg blir så kvalm med såvidt hcg, det går jeg ikke med på :dead:

IMG_6589.jpeg

Innafor tidsfristen

IMG_6602.jpeg

Blank, demontert og etter fristen

Nei, ironisk nok ikke de PP jeg faktisk ble gravid :laughing002 Men sånn totalt siden 2017, tør ikke å tenke på hvor mange tester som har røket med gjennom årene :smiley-ashamed004 ironisk nok har jeg 2 av 3 ganger vært gravid når jeg var aller mest pessimistisk og sikker på at det ikke gikk. Derfor ingen testing, fordi jeg tok alle sorger på forskudd og bare var sur og lei. Men når jeg først testa positivt har jeg jo hatt haugevis av tester liggende, og da brukt de også :laughing002
Det er så typisk det :Heartblue Det går jo noen tester, og sikkert særlig for deg som har så mange barn. Har du brukt lang tid de gangene du har blitt gravid?

Tok test i dag tidlig når jeg var 7,5 dpo. Synes det ser ut som om det er noe feil med testen, for streken er ikke riktig. Dessuten ble den helt blank etter 5 minutter. Legger ved bilde av begge.
Om jeg ryker på en test i kveld når jeg er fulle 8 dpo? Ja :laughing002 Jeg har vært skikkelig kvalm i hele dag, men er mer redd for omgangssyken enn at jeg er gravid, for om jeg blir så kvalm med såvidt hcg, det går jeg ikke med på :dead:

Vis vedlegget 475714
Innafor tidsfristen

Vis vedlegget 475715
Blank, demontert og etter fristen
Oi, det var det noe skygge eller et eller annet inni vinduet der?

Det er så typisk det :Heartblue Det går jo noen tester, og sikkert særlig for deg som har så mange barn. Har du brukt lang tid de gangene du har blitt gravid?
Innenfor normalen med alle ❤️ 9PP på førstemann, og bare 2PP på neste. Nummer tre vet jeg ikke, for vi hadde en runde med prøving i 2022, men det klaffet aldri. Ammet andremann i 4 år, vi var enige om å slutte noen dager etter bursdagen hans. Da ble jeg gravid på første syklus etter ammeslutt, det var PP5 i 2024. Ammer dessverre ikke babyen jeg har nå, det var legens anbefaling og det er min store sorg nå.

Oi, det var det noe skygge eller et eller annet inni vinduet der?
Nei, den var fin inni plastikken, så det ga ikke helt mening :laughing002 Tror jeg demonterer neste test før jeg dypper, så er jeg sikker på at det jeg eventuelt ser er mer pålitelig.

Innenfor normalen med alle ❤️ 9PP på førstemann, og bare 2PP på neste. Nummer tre vet jeg ikke, for vi hadde en runde med prøving i 2022, men det klaffet aldri. Ammet andremann i 4 år, vi var enige om å slutte noen dager etter bursdagen hans. Da ble jeg gravid på første syklus etter ammeslutt, det var PP5 i 2024. Ammer dessverre ikke babyen jeg har nå, det var legens anbefaling og det er min store sorg nå.
Okei, skjønner. Så bra jobba å amme så lenge :Heartblue
Forstår at det er kjipt å ikke amme nå da, selvom legen har anbefalt det. Kan hende du blir kjapt gravid igjen da, basert på hva som skjedde sist :laughing002

Hmm så rart. Kanskje den var skitten på glasset/plastikken :confused:
Nei, helt ren ut av forseglingen, de pakkes hver for seg sånn som strimlene gjør. Har montert den tilbake nå, så får vi se om det dukker opp en strek etterhvert :happy: Både den og den jeg tok i sted er negative. Har begynt å kaste opp, så det er jo kjedelige greier med omgangssyken oppi miksen :hungover:

Hei alle sammen!
Melder meg inn her :)

Pippimor19 - 36 - B2 - PP9 - EL 04.12. IKM 17.12.

Ikke veldig optimistisk denne runden da det kun ble aksjer dagen før EL, men forrige ble også til på så få aksjer :angelic:
Gøy at det begynner å dryppe inn tester allerede! Mine myseøyne er klare :pompus:
Tester i morgen eller lørdag tenker jeg, da er jeg 8/9 dpo og klar for en negativ test :laughing002

Hehe blir fort sånn når man er innstilt på at det ikke gikk. Hvor mange dpo var du når du testet da? :happy:
Jeg gikk tilbake nå for å se på bilder av testen, for å se når den ble tatt. Jeg testet to dager før IKM. Så ca 17dpo om jeg regner fra ca unnfangelsedato ifølge terminkalkulator på den tiden.

Var ikke tvil når jeg testet, det kom opp kryss på testen mens jeg hadde testen i glasset. :laughing002

Med første var jeg ikke så inn i dette med prøving. Vi snakket mye om å få barn, diskuterte det med hvordan utfordringer vi kunne møte, hva vi kunne bringe med av arv som ikke var bra som sykdommer. Så vi snakket veldig åpent om det lenge, og når vi bestemte oss la vi inn aksjer annenhver dag. Og satt meg ikke særlig inn i prossesen, annet enn at det ikke var uvanlig at det tok tid. Hadde forventet å holde på en stund, og overså alle tegn på at jeg var gravid.

Mea31 - 31 - B3 - PP1 - EL 01.12. IKM 16.12.

Tok første test i går.. negativ. Ny på ettermiddagen i dag, den så også negativ ut, men plutselig syns jeg at jeg skimtet en strek, og pulsen steg.. spent på de følgende dagene!!
Ææ spennende! Ser streken!

Mea31 - 31 - B3 - PP1 - EL 01.12. IKM 16.12.

Tok første test i går.. negativ. Ny på ettermiddagen i dag, den så også negativ ut, men plutselig syns jeg at jeg skimtet en strek, og pulsen steg.. spent på de følgende dagene!!
Jeg ser også strek her. :love017

Nei, helt ren ut av forseglingen, de pakkes hver for seg sånn som strimlene gjør. Har montert den tilbake nå, så får vi se om det dukker opp en strek etterhvert :happy: Både den og den jeg tok i sted er negative. Har begynt å kaste opp, så det er jo kjedelige greier med omgangssyken oppi miksen :hungover:
Hmm så rart. Nei, stakkars deg! Så ille :Heartblue God bedring!

Hei alle sammen!
Melder meg inn her :)

Pippimor19 - 36 - B2 - PP9 - EL 04.12. IKM 17.12.

Ikke veldig optimistisk denne runden da det kun ble aksjer dagen før EL, men forrige ble også til på så få aksjer :angelic:
Gøy at det begynner å dryppe inn tester allerede! Mine myseøyne er klare :pompus:
Tester i morgen eller lørdag tenker jeg, da er jeg 8/9 dpo og klar for en negativ test :laughing002
Velkommen hit :Heartblue

Er ikke sikkert det er mer som skal til :happy: Blir spennende å se.

Back
Topp