Kine 95
Elsker forumet
En aminosyre, men virker som man kan få i seg en del av det via mat, spesifikt kjøtt og fisk. Så vet ikke om man liksom merker noe forskjell ved å ta det som tilskudd i tillegg?Aldri hørt om, hva er det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En aminosyre, men virker som man kan få i seg en del av det via mat, spesifikt kjøtt og fisk. Så vet ikke om man liksom merker noe forskjell ved å ta det som tilskudd i tillegg?Aldri hørt om, hva er det?

Har ikke noen regel om antall ganger, men vil legge aksjer en gang tidlig i tilfelle EL kommer tidlig, også 1 dag og 2 dager føre. Legger sjeldent aksjer på EL dagen egentlig, for da føler jeg meg øm og oppblåstNysgjerrig på hva andre gjør, jeg har satt en liten regel på at vi må ha minst 3 aksjer inne når det nærmer seg/er eggløsning. Hvor mange tenker dere at dere skal ha?![]()
![]()

gledings!! Håper dpo dagene går fort 

Vi legger aksjer stort sett hver dag i fertile periodenNysgjerrig på hva andre gjør, jeg har satt en liten regel på at vi må ha minst 3 aksjer inne når det nærmer seg/er eggløsning. Hvor mange tenker dere at dere skal ha?![]()
![]()
Blir så påvirket av hormoner at jeg klarer ikke holde fingrene unna mannen. Så slik var det til vanlig også for vi begynte prøvingen. Men annenhver dag skal visstnok være mer enn nokJa, er det jeg også har lest meg frem tilVi legger aksjer stort sett hver dag i fertile periodenBlir så påvirket av hormoner at jeg klarer ikke holde fingrene unna mannen. Så slik var det til vanlig også for vi begynte prøvingen. Men annenhver dag skal visstnok være mer enn nok
Ble 4 ganger denne perioden, så nå håper jeg virkelig det sitter 

ChatGPT maser på at jeg skal ta L-arginin som om det skal løse alle problemene mine. Har noen av dere testet det ut før? Den har drevet og foreslått det lenge nå, men nå har den begynt å skrive at det er "Aller viktigst!" og sånt
Vis vedlegget 475518

Oi! Virker som du får EL 3 dager tidligere denne syklusen herEggløsningstesten min i går klokken 17 var nesten blank, og i dag ser den sånn ut?Vis vedlegget 475528

Her trur eg kanskje chatGPT har hallusinert litt når den seier det er den viktigaste, for det er vel folat? Eg ville ikkje tenkt så mykje på det, om det fins i mat du etEn aminosyre, men virker som man kan få i seg en del av det via mat, spesifikt kjøtt og fisk. Så vet ikke om man liksom merker noe forskjell ved å ta det som tilskudd i tillegg?![]()

Dette gir meg håp! Nesten helt blank i dag og «mistet» litt troen på denne ppEggløsningstesten min i går klokken 17 var nesten blank, og i dag ser den sånn ut?Vis vedlegget 475528

Eg tester kun på morgenurin egentlig.. Prøvd noen ganger på dagtid / kveld men føler de ikke gir noe bra utslag (dog at morgenurin gir tydelig utslag både dagen før og etter kveldstestingen)Smått stigning på eggløsningstesten i dag, cd 12! Tipper den aukar i kveld eller i morgon? Eg har kort topp og rask stigning så her må eg vere litt på for å få det med meg.
Er det andre som brukar å teste på morgenurin, forresten? Eg gjer det berre av gammal vane no, men meinar å huske at ein skal teste mellom 10 og 22. Er så sjukt mykje enklare å ta første test for dagen på morgonen, i staden for å stikke seg bort på jobb for å teste, som ikkje alltid er heilt enkelt
Vis vedlegget 475541
Ikke noe bestemt antall, men så fort mens er overstått tar jeg alt jeg kan fåNysgjerrig på hva andre gjør, jeg har satt en liten regel på at vi må ha minst 3 aksjer inne når det nærmer seg/er eggløsning. Hvor mange tenker dere at dere skal ha?![]()
![]()
Jeg har litt høyere drive enn mannen, men sæææærlig i det vinduet fra mens og frem til etter el med en topp rundt el. Så fort det er et ledig vindu så smyger jeg meg innpå 
Jeg har funnet ut at jeg nesten alltid har topp mellom 11 og 13 på dagen, så måler på morgningen pga den burde ha økt da, også pleier jeg å ta hjemmekontor slik at jeg kan måle på dagtid så godt det lar seg gjøre, og ser om det har droppet litt på kvelden. Forrige syklus hadde jeg faktisk toppen rundt midnatt en gang da, men alle de 6 andre prøveperiodene mine har toppen kommet midt på dagenSmått stigning på eggløsningstesten i dag, cd 12! Tipper den aukar i kveld eller i morgon? Eg har kort topp og rask stigning så her må eg vere litt på for å få det med meg.
Er det andre som brukar å teste på morgenurin, forresten? Eg gjer det berre av gammal vane no, men meinar å huske at ein skal teste mellom 10 og 22. Er så sjukt mykje enklare å ta første test for dagen på morgonen, i staden for å stikke seg bort på jobb for å teste, som ikkje alltid er heilt enkelt
Vis vedlegget 475541
Av hjelpemidler for å bli gravid og ikke vitaminer man trenger i svangerskapet. Spiser man 200g kylling, svin eller laks har man liksom fått i seg den mengden som chatgpt vil at jeg skal ta i kosttilskudd. Tror så lenge man ikke spiser veldig mye ultraprosessert mat så får man i seg nok av detHer trur eg kanskje chatGPT har hallusinert litt når den seier det er den viktigaste, for det er vel folat? Eg ville ikkje tenkt så mykje på det, om det fins i mat du eter så fristande å tenke at ein berre kan ta eit kosttilskot, og så sitter spira! Ikkje at eg ikkje tek ein heil drøss av dei sjølv då
![]()
Virker ikke som noe som er farlig å få for mye av heller da, men samtidig så prøver jeg å kutte ned litt ting. Spesielt siden jeg skal mye offshore fremover så kan jeg ikke ta med meg så mye greier ut 
Tester alltid på morgenennår det nærmer seg EL, så tester jeg når jeg kommer hjem fra jobb. Passer å holde meg + ikke drikke så mye de siste timene på jobbSmått stigning på eggløsningstesten i dag, cd 12! Tipper den aukar i kveld eller i morgon? Eg har kort topp og rask stigning så her må eg vere litt på for å få det med meg.
Vis vedlegget 475541

Det blir veldig spennende å høre om veien videre for dereGleder meg veldig til fertilitetslege besøk i morgen. Håper på gode råd angående myomet eller hvor jeg burde fjerne det![]()