Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tusen takk for omtanken alle sammen Har vært en litt rar dag med å godta at det blir et halvt års pause, men det er på en måte "bare" et halvt år også. Bare føles fryktelig lenge ut
EL testene mine i dag har vært nesten helt blank igjen, så det må vel bety at toppen var tidlig i går. Testen i går ettermiddag var svakere enn den på morgenen.
Jeg klarer nesten ikke å sovne for jeg er så spent på om tempen min stiger i morgen
Her skjer det ting Eggløsing er potensielt natt til fredag - fredag antar eg. Kjenner likevel litt på en «liten» sorg da mannen skal på hyttetur i morgen og vi ikke ses før fredag ettermiddag / kveld. «Siste» aksje legging ble lagt i går.. selvom ChatGPT mener at det fortsatt er muligheter og slt ligger til rette for at dette kan gå - mister eg litt troen. Spesielt når aksjeleggingen ikke blir gjort dagen før / samme dag som eggløsning..