IKM uke 52

Med positiv den 13. så skulle man jo kanskje trodd det var den 14. krysset dukker opp? Da hadde du jo også et stort hopp dagen etterpå :)
Eg hadde så sjukt mykje vondt den 13, og med toppen som sannsynligvis var natta før, så har eg ein følelse på den. Den 14 føltes ut som ein ikkje-dag i forhold for å sei det sånn. Får vel fasit ved mensen ;) har forresten eit teikn til å gå etter, som er vannete utflod ca 3 dpo. Vi får sjå om det dukkar opp i morgon!

Symptomjakten er offisielt i gang! 5-6 dpo i dag (avhengig av om det er GPT eller FF som har beregnet riktig dato for EL) og skimtet rosa på toalettpapiret etter toalettbesøk tidligere, som er borte nå. Krysser fingre og tær for at det er implantasjonsblødning som melder seg, selv om det er i tidligste laget :smiley-angelic001

Ååå haha litt gøy det da (selv om jeg håper du skal slippe å gå 5 måneder til før du blir gravid). Satt og tenkte det samme selv at når jeg blir operert og kan prøve igjen, så prøver jeg igjen på Mars termin, samme som jeg hadde ved min MA :hilarious:
Ja, nei vi håper jo at det skal klaffe før den tid:smiley-ashamed004 blir lenge å vente om ikke :hilarious:

Skal se det klaffer på første forsøk etter operasjonen hos deg da :D

Symptomjakten er offisielt i gang! 5-6 dpo i dag (avhengig av om det er GPT eller FF som har beregnet riktig dato for EL) og skimtet rosa på toalettpapiret etter toalettbesøk tidligere, som er borte nå. Krysser fingre og tær for at det er implantasjonsblødning som melder seg, selv om det er i tidligste laget :smiley-angelic001
Miiip, når tar du første testen tenker du?

Opprinnelig var planen å vente til 10 DPO som vil være på tirsdag/onsdag, men det spørs om jeg klarer å vente så lenge. Kanskje på søndag? :angelic: Når tenker du å starte testingen?
Skjønner om du ikke klarer det hvis du har hatt noe som kan minne om implantasjonsblødning :nailbiting:
Jeg skal prøve å vente til tirsdag jeg også, da er jeg 7dpo, klarer nok ikke å vente lenger enn det selvom jeg er dømt til å få blenda tester så tidlig :hilarious::hilarious:

Skjønner om du ikke klarer det hvis du har hatt noe som kan minne om implantasjonsblødning :nailbiting:
Jeg skal prøve å vente til tirsdag jeg også, da er jeg 7dpo, klarer nok ikke å vente lenger enn det selvom jeg er dømt til å få blenda tester så tidlig :hilarious::hilarious:
Enig, det er jo bare bortkastede tester så tidlig, men allikevel er det alt for vanskelig å vente :dead:

Uggh liker ikke høye EL tester på kvelden. Kommer EL lørdag eller søndag? Kommer til å få EL smertene natt til søndag sikkert. Må sikkert vente til mandag før jeg er i dpo land :(

Screenshot_20251213_003404_Premom.jpg

Oog ikke gøy å være på siste dagen i ikm gruppen haha :hilarious: Må holde meg skikkelig med testingen!

Back
Topp