Kine 95
Elsker forumet
CD 13 i dag, så regner med at den kanskje øker i løpet av lørdagen? Han sa at EL kan være på lørdag også, så burde nok måle på kvelden i morgenHvilken CD er du på nå?Ikke lenge til søndag^^
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 13 i dag, så regner med at den kanskje øker i løpet av lørdagen? Han sa at EL kan være på lørdag også, så burde nok måle på kvelden i morgenHvilken CD er du på nå?Ikke lenge til søndag^^
![]()

Uansett har dere lagt aksjer på en veldig god dag da, så håpet er jo absolutt ikke ute! Han fertilitetslegen sa at man gjerne ble gravid i løpet av de første 2-3 syklysene når man prøvde aktivt etter en MAFikk bare til én gang pga besøk og barn hjemmeOg er selv usikker på om EL først var tirsdag. Så altfor lite aksjer evt. Men ser uansett fram til en ny PP, der kroppen er mer deg selv og vi har sjans til å legge inn mer aksjer enn nå
![]()

Jeg har startet på womens care plus selv, har hørt det har truffet for mange med den2 dpo og dagene snirkler seg av gårde
Har begynt på WildYam i dag, og tar det helt til IKM, så får vi se. Det har funket før, så gir meg ikke med den![]()
hvor får du tak i wild Yams?Uansett har dere lagt aksjer på en veldig god dag da, så håpet er jo absolutt ikke ute! Han fertilitetslegen sa at man gjerne ble gravid i løpet av de første 2-3 syklysene når man prøvde aktivt etter en MA![]()
Og da er det snakk om sex 2 døgn før, men altså, er en liten sjanse, er det
Kjenner julen ikke er helt den samme i år, og at jeg ikke er i julestemning, men skal gjøre det koselig for barna
CD 13 i dag, så regner med at den kanskje øker i løpet av lørdagen? Han sa at EL kan være på lørdag også, så burde nok måle på kvelden i morgen![]()
Pleier du å få el-smerter?Ja, så merker når EL kommer. Trenger egentlig ikke tester. Gikk jo i 9 år på P-stav, og da har man jo ikke EL. Så har sluppet unna det de årene. Men har ikke smerter da, føler meg støl/øm/oppblåst i 12 timers tid med sånn 4 timer der det er verst når egget slipperDa ville jeg begynt å testet for ELPleier du å få el-smerter?

Spennende!! Jeg har tro på naturmedisin ogsåJeg har startet på womens care plus selv, har hørt det har truffet for mange med denhvor får du tak i wild Yams?
Kjøpt det på Sunkost, fra Solaray 
Ja, så merker når EL kommer. Trenger egentlig ikke tester. Gikk jo i 9 år på P-stav, og da har man jo ikke EL. Så har sluppet unna det de årene. Men har ikke smerter da, føler meg støl/øm/oppblåst i 12 timers tid med sånn 4 timer der det er verst når egget slipper![]()
Må puuuuste meg gjennom smertene..Og likevel tester man etter ELVeldig fint sånn sett, at en kjenner ELJeg får så innmari vondt en del av gangene
Må puuuuste meg gjennom smertene..
Jeg burde teste i morgen da, for har vanligvis peak sånn mellom 11 og 13, så da burde det kanskje være en del styrke på den nå i kveld også hvis EL kommer på lørdag 
Og likevel tester man etter ELJeg burde teste i morgen da, for har vanligvis peak sånn mellom 11 og 13, så da burde det kanskje være en del styrke på den nå i kveld også hvis EL kommer på lørdag
![]()
Jaaah, kan jo ikke gå glipp av EL, må lissom se det på testene