IKM uke 52

Fikk bare til én gang pga besøk og barn hjemme:bag: Og er selv usikker på om EL først var tirsdag. Så altfor lite aksjer evt. Men ser uansett fram til en ny PP, der kroppen er mer deg selv og vi har sjans til å legge inn mer aksjer enn nå:angel5
Uansett har dere lagt aksjer på en veldig god dag da, så håpet er jo absolutt ikke ute! Han fertilitetslegen sa at man gjerne ble gravid i løpet av de første 2-3 syklysene når man prøvde aktivt etter en MA :happy:

Uansett har dere lagt aksjer på en veldig god dag da, så håpet er jo absolutt ikke ute! Han fertilitetslegen sa at man gjerne ble gravid i løpet av de første 2-3 syklysene når man prøvde aktivt etter en MA :happy:

Joa, men stoler ikke heeelt på tempen heller. Hadde veldig vonde el-smerter mandag kveld, men altså, jeg aner ikke?!:confused013Og da er det snakk om sex 2 døgn før, men altså, er en liten sjanse, er det❤️ Blir uansett glad når mens kommer, for da får kroppen en restart, vi får startet på nytt og neste EL så skal det bli sex hver dag:smiley-bounce022 Kjenner julen ikke er helt den samme i år, og at jeg ikke er i julestemning, men skal gjøre det koselig for barna:greet008:rendeer

CD 13 i dag, så regner med at den kanskje øker i løpet av lørdagen? Han sa at EL kan være på lørdag også, så burde nok måle på kvelden i morgen :happy:

Da ville jeg begynt å testet for EL:happy119 Pleier du å få el-smerter?

Ja, så merker når EL kommer. Trenger egentlig ikke tester. Gikk jo i 9 år på P-stav, og da har man jo ikke EL. Så har sluppet unna det de årene. Men har ikke smerter da, føler meg støl/øm/oppblåst i 12 timers tid med sånn 4 timer der det er verst når egget slipper :happy:

Veldig fint sånn sett, at en kjenner EL:p Jeg får så innmari vondt en del av gangene:sorry: Må puuuuste meg gjennom smertene..

Og likevel tester man etter EL :hilarious: Jeg burde teste i morgen da, for har vanligvis peak sånn mellom 11 og 13, så da burde det kanskje være en del styrke på den nå i kveld også hvis EL kommer på lørdag :pompus:

Weee, heia heia EL :smiley-bounce012 :greet008 Jaaah, kan jo ikke gå glipp av EL, må lissom se det på testene:smiley-bounce022

Back
Topp