IKM uke 52

CD25 og aner ikke om jeg er i dpo-land eller ikke?:confused004 tempen pleier å øke mer etter EL, men vi får se. Ble ikke aksjer igår med besøk og barn i senga, så:hilarious:
Screenshot_20251209_094232_FF App.jpg

Screenshot_20251209_094159_Premom.jpg

Hei! Melder meg inn her samtidig som jeg må rante litt. Mariehøne - B1 - PP2 etter SA - EL ?? - IKM 22.12

Jeg har hatt egglønsingssmerter og vannete utflod noen dager nå. I går hadde jeg en skikkelig dip i temperatur og tenkte da at egget skulle slippe og temperatur ville øke i dag. Men nå skjønner jeg ingenting. Har egget sluppet? Har det ikke sluppet?? Utfloden begynner å bli mer kremete nå i dag + i går kveld. Noen støttende ord eller tanker til grafen? Vis vedlegget 475530
Velkommen :Heartred Grafen bør nok sees i sammenheng med symptomer og slikt. Har du testet etter el?

Ingen tegn til eggløsning her, forrige syklus fikk jeg peak cd15:rolleyes: har nettopp hatt influensa, har noen av dere opplevd at det har blitt forsinket pga det?
IMG_9496.jpeg

Du pleier jo å ha skikkelig temp hopp, så den var litt vanskelig :pompus: Tror jeg hadde fortsatt å teste etter EL noen dager til i tilfelle kroppen prøvde men ikke fikk det til denne gangen?

Skjønner ingenting, for hadde så vondt igår kveld, men kanskje kroppen er i ulage og prøvde, men ikke fikk til :confused004 skjønner ingenting... etter 6 dager med el-slim har jeg idag vanlig kremete utflod!?:think005 er på CD25, så kanskje bare håpe på mens for å resette kroppen å komme meg videre:angel5

Last edited:
Skjønner ingenting, for hadde så vondt igår kveld, men kanskje kroppen er i ulage og prøvde, men ikke fikk til :confused004 skjønner ingenting... etter 6 dager med el-slim har jeg idag vanlig kremete utflod!?:think005 er på CD25, så kanskje bare håpe på mens for å resette kroppen å komme meg videre:angel5
Når jeg hadde forsinket EL hadde jeg alle symptomer den dagen jeg skulle hatt EL, men jeg fikk alle symptomene på nytt når EL kom på nytt noen dager senere. Det var jo den syklusen jeg ble gravid, så har jo bare gode assosiasjoner med forsinket EL. Men det er jo normalt at tempen stiger gradvis også i etterkant, så kan jo hende du bare får en litt annen temp kurve denne syklusen?

Når jeg hadde forsinket EL hadde jeg alle symptomer den dagen jeg skulle hatt EL, men jeg fikk alle symptomene på nytt når EL kom på nytt noen dager senere. Det var jo den syklusen jeg ble gravid, så har jo bare gode assosiasjoner med forsinket EL. Men det er jo normalt at tempen stiger gradvis også i etterkant, så kan jo hende du bare får en litt annen temp kurve denne syklusen?

Ja, muligens skjer det samme her også:angelic: Får bare tempen videre og følge med:p

Du hadde jo et lite hopp opp i temp, så kan godt hende du har hatt EL altså :happy:

Altså temp hopp messig etter EL er det greit hopp da, tror det bare er pga du har hatt så høy temp i folikkelfasen at det ser lite ut. Har bare 0,15 hopp selv første dagen.

Aner ikke hva kroppen holder på med? :think005 :hilarious: Fortsetter med EL-tester og temping:p kroppen er nok ikke helt seg selv og i litt ulage etter MA'n:angel5

God morgon! Denne er positiv, er den ikkje? Premom seier den berre er 0,83 :rolleyes:Alle andre teikn peikar ellers på eggløsning, så kanskje blir det i dag allereie!

Vis vedlegget 475584
Jeg pleier ikke å ha sånn mega dye stealer topp, så jeg hadde tatt dette som positiv og testet litt mer bare for å se om det kommer en skikkelig topp. Men du kan jo ha hatt toppen i natt også :dontknow

CD 12 og fortsatt jojo temp. Har vanligvis vært så lett å tolke temp grafen min, men denne måneden er det umulig å se om EL er på vei eller ikke :smiley-ashamed004 Sist måned hadde jeg EL CD 15, så har liksom vært et forvarsel alle månedene når tempen begynner å øke igjen.

Screenshot_20251210_065744_FF App.jpg

Back
Topp