Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er den svømmerne klarer å overleve i. Ba egentlig samboer ta en sånn sædprøve i dag for å se om svømmerne hans var veldig svekket etter 3 dager med 39 i feber, men nå får det bare gå som det går! Var mye pga jeg bare var nysgjerrig på hvor mye innvirkning feber kunne ha på konsentrasjonen av sædcellerStretchy slim er jo gode nyheter! Hørte på en podcast at det er det viktigste tegnet å se etter, fordi det er kroppens måte å fortelle at man er i den fruktbare perioden!
Men kan heller sjekke i helgen elsn om vi har jobbet med dårlig sæd denne prøveperioden eller ikke 
Feber en dag på han jeg bor sammen med også, orker seriøst ikke at manfluen hans skal ødelegge forsøket for denne månedenJa, det er den svømmerne klarer å overleve i. Ba egentlig samboer ta en sånn sædprøve i dag for å se om svømmerne hans var veldig svekket etter 3 dager med 39 i feber, men nå får det bare gå som det går! Var mye pga jeg bare var nysgjerrig på hvor mye innvirkning feber kunne ha på konsentrasjonen av sædcellerMen kan heller sjekke i helgen elsn om vi har jobbet med dårlig sæd denne prøveperioden eller ikke
![]()

Greit å vite hva man har hatt å jobbe med så kan man justere forventningene litt også om det skulle vise seg at økt temperatur har påvirket…Ja, det er den svømmerne klarer å overleve i. Ba egentlig samboer ta en sånn sædprøve i dag for å se om svømmerne hans var veldig svekket etter 3 dager med 39 i feber, men nå får det bare gå som det går! Var mye pga jeg bare var nysgjerrig på hvor mye innvirkning feber kunne ha på konsentrasjonen av sædcellerMen kan heller sjekke i helgen elsn om vi har jobbet med dårlig sæd denne prøveperioden eller ikke
![]()
ser såvidt en skygge på g-testene
Da krysser vi absolutt fingrene for at dette er en bra endringJeg tar i mot alle endringer med åpne armer, for når det ikke har klaffet til nå, så kanskje det var den endringen som skulle til for at det klaffer denne syklusen
Helt enig, jeg lærer nye ting om kroppen for hver syklus som kommer. Ante ingenting om at temperaturen var ulik før og etter EL for eksempel. Kvinnekroppen er virkelig fascinerende!![]()

Den jeg kjøpte ligner litt på en koronatest egentligGreit å vite hva man har hatt å jobbe med så kan man justere forventningene litt også om det skulle vise seg at økt temperatur har påvirket…
Men hvordan får man testet kvaliteten? Er det et kit tilsvarende eggløsningstest, eller må man til legen? Og hvor får man eventuelt kjøpt dette?
Kjøpte bare en hjemmetest, men de testene sjekker bare konsentrasjonen vanligvis. Ikke liksom kvaliteten på de. Da må du gå til en fertilitetsklinikk om du ønsker en full utredning. Kostet under 100 den jeg kjøpte nå iallfall, så forventer ikke så mye av den 
Det er så rart når man er på det punktet der og gleder seg til streken er borte, bare for å begynne å nistirre på de om en uke eller to igjen og håpe på strekHar så mye el-slim, så synes det er rart om det ikke er noe på gang?!ser såvidt en skygge på g-testene
![]()

Det er så rart når man er på det punktet der og gleder seg til streken er borte, bare for å begynne å nistirre på de om en uke eller to igjen og håpe på strek![]()
Hahah elsker spørsmåletEn annen ting jeg tenkte på, hvis jeg har time sånn litt utpå dagen på onsdagen hos gynekolog, kan jeg legge aksjer kvelden føre, eller er det litt uhøflig for gynekologen som skal inn for å se dagen etterpå? Hvis jeg prøver å gjøre det sånn rett etter jobb er det jo snakk rundt 20 timerTenk om EL plutselig kommer to dager føre, så er jo tirsdag plutselig veldig viktig!

Jeg har testet 2 ganger om dagen siden CD 8, bare for å være sikker tilfelle el skulle komme litt tidligere denne gangen, som den gjorde sist etter abortNår begynner dere å teste 2 ganger til dagen (eggløsning)?Eller om dere gjør det i det hele

Når begynner dere å teste 2 ganger til dagen (eggløsning)?Eller om dere gjør det i det hele

Starter når jeg ser en økning i styrke, da tester jeg 2-3 ganger om dagen helt til jeg ser at de har blitt vesentlig svakereNår begynner dere å teste 2 ganger til dagen (eggløsning)?Eller om dere gjør det i det hele
Starter cd 12 siden jeg forventer topp på cd 14Når begynner dere å teste 2 ganger til dagen (eggløsning)?Eller om dere gjør det i det hele
Starter testingen når jeg får noen tegn fra kroppen til å starte. Tok en test i dag cd 10 som var veldig negativ, så da ble det med den ene.Aldri hørt om, hva er det?ChatGPT maser på at jeg skal ta L-arginin som om det skal løse alle problemene mine. Har noen av dere testet det ut før? Den har drevet og foreslått det lenge nå, men nå har den begynt å skrive at det er "Aller viktigst!" og sånt
Vis vedlegget 475518