HahahaKjenner på det sammeGår inn på Premom / FF flere ganger i løpet av dagen «som om det endrer noe»
![]()
Jeg også! Som om å studere tempgrafen eller lignende får el til å komme kjappere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaKjenner på det sammeGår inn på Premom / FF flere ganger i løpet av dagen «som om det endrer noe»
![]()
Jeg også! Som om å studere tempgrafen eller lignende får el til å komme kjappere 
Ja, kjenner følesen! Om el ikke blir forsinket tenker jeg å ta første test på julaftenUtålmodig ja, samme her! Føler det er så masse som står på spill for å kunne få positiv test til jul denne gangen![]()

Siden jeg bor en del timer unna foreldrene mine og ikke har barn enda så må jeg nesten reise hjem i julen. Men nå forventer ikke moren min at jeg skal være med på baking og rydding og sånt lengre, så da blir det mindre stress. Måtte liksom rydde her pga samboer pleier å invitere familien sin til oss, også reise til foreldrene mine og rydde der også. Ble liksom ekstra mye styr daVi har egentlig ganske rolige juletradisjoner heldigvisvi skal feire jul sammen for første gang hos svigers, en dag til mamma og pappa i romjula, også jobber jeg den 29., ellers har vi ingen store planer! Nyttårsaften blir også sammen med søster og barn i år, og ikke partyparty som det pleier
Hva med dere?
Bare at jeg kommer til å vite om jeg er gravid eller ikke siden jeg kommer hjem 20 dpo haha
Sist kom jeg hjem 7 dpo og testet positivtOi! Klarer du å vente så lenge?Ja, kjenner følesen! Om el ikke blir forsinket tenker jeg å ta første test på julaften![]()
Håper jeg klarer detOi! Klarer du å vente så lenge?
Hvis ikke tester jeg i skjul så jeg kan evt overraske mannen med evt positiv test i julestrømpaHar du tenkt ut hvordan du skal gi beskjed hvis du blir gravid da, når du ikke er hjemme?Siden jeg bor en del timer unna foreldrene mine og ikke har barn enda så må jeg nesten reise hjem i julen. Men nå forventer ikke moren min at jeg skal være med på baking og rydding og sånt lengre, så da blir det mindre stress. Måtte liksom rydde her pga samboer pleier å invitere familien sin til oss, også reise til foreldrene mine og rydde der også. Ble liksom ekstra mye styr da
Men i år skal jeg offshore hele julen og nyttår, så hvis jeg tester positivt denne måneden her så er jeg offshore! Forrige gang jeg ble gravid var det også offshore. Kom hjem og testet positivt. Håper på det samme nåBare at jeg kommer til å vite om jeg er gravid eller ikke siden jeg kommer hjem 20 dpo haha
Sist kom jeg hjem 7 dpo og testet positivt

Hehe nei, si det! Han slipper jo unna de "kjemisk" dagene også hvis det skulle vært falsk alarm slik det har vært noen ganger når jeg er borte til 20 dpo. Uansett skal jeg ha økende positiv i minst 3 dager før jeg sier noe da tenker jegHar du tenkt ut hvordan du skal gi beskjed hvis du blir gravid da, når du ikke er hjemme?![]()

bra det er forventet ny levering av tester på tirsdag etter blackfriday shopping på billig-tester 

Må bare følge med på tempen
Maks på monitoren idag(igår var det for sent å teste med den) så skulle vært 2.dag med peak idag, egentlig. Testene er ennå litt positive. Håper vi får lagt inn aksjer ikveld..har ennå besøk, så
Satser på dpoland imorgen

Jaa, 1dpo her og kjenner det klør alleredeSå var man kommet over i DPO-land og det er bare å telle dager til jeg kan starte månedens testekjørsyns TWW er den perioden som føles lengst, for da føles det som om det er så lite man kan gjøre fra eller til - det er bare å vente på å se om innsatsen har gitt resultater
![]()
har bestemt meg for å vente til 10dpo denne perioden..startet alt for tidlig forrige periode, og merket at det tæret litt på psyken med negativ dag etter dag 

Jeg har brukt å ha spotting i forbindelse med eggløsning etter jeg hadde covid for noen år siden, men de siste to syklusene har det ikke vært noe tegn til det faktisk, så er veldig nysgjerrig på hva som er grunnen til at det plutselig har endret seg. Men tror også at det er relativt vanlig.Jaa, 1dpo her og kjenner det klør allerede![]()
har bestemt meg for å vente til 10dpo denne perioden..startet alt for tidlig forrige periode, og merket at det tæret litt på psyken med negativ dag etter dag
er ikke mye en kan gjøre nå utenom å vente. Kjenner litt murringer og hadde litt blod etter aksjelegging igår, men leste på nett at det er helt normalt med litt spotting rundt eggløsning
![]()

Stretchy slim er jo gode nyheter! Hørte på en podcast at det er det viktigste tegnet å se etter, fordi det er kroppens måte å fortelle at man er i den fruktbare perioden!Har begynt å få sånn ganske stretchy slim allerede i dag cd 10, så nå begynner jeg å lure på om EL kan finne på å komme en dag eller to tidligere
Må kanskje begynne smått med EL testingen i morgen allerede da. Tempen har iallfall pleid å øke 2 dager før jeg tester positivt, så regner med at EL ikke er på onsdag. Men igjen, tempen min er litt jojo denne perioden her så vet ikke hvordan jeg skal tolke den
Vis vedlegget 475484
Ja, var det jeg konkluderte med når alt på nett sa at det var helt normalt. Har ikke hatt det før, men kan også ha fått en rift på siste aksjeleggingenJeg har brukt å ha spotting i forbindelse med eggløsning etter jeg hadde covid for noen år siden, men de siste to syklusene har det ikke vært noe tegn til det faktisk, så er veldig nysgjerrig på hva som er grunnen til at det plutselig har endret seg. Men tror også at det er relativt vanlig.
Har ikke bestemt meg når jeg skal starte å teste, men skal i hvert fall prøve å vente til 10 dpo jeg også da! Med mindre det plutselig skulle dukke opp noen symptomer som gjør at testetrangen blir for vanskelig å motstå![]()
var bare på det ene tørket, så regner med det ikke er noe å tenke på

Jeg tar i mot alle endringer med åpne armer, for når det ikke har klaffet til nå, så kanskje det var den endringen som skulle til for at det klaffer denne syklusenJa, var det jeg konkluderte med når alt på nett sa at det var helt normalt. Har ikke hatt det før, men kan også ha fått en rift på siste aksjeleggingenvar bare på det ene tørket, så regner med det ikke er noe å tenke på
Så rart at det plutselig stoppet hos deg da. Merker at jo lengre vi har holdt på med prøving, jo mindre forstår jeg min egen kropp![]()