Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eggløsing er potensielt natt til fredag - fredag antar eg. Kjenner likevel litt på en «liten» sorg da mannen skal på hyttetur i morgen og vi ikke ses før fredag ettermiddag / kveld. «Siste» aksje legging ble lagt i går.. selvom ChatGPT mener at det fortsatt er muligheter og slt ligger til rette for at dette kan gå - mister eg litt troen. Spesielt når aksjeleggingen ikke blir gjort dagen før / samme dag som eggløsning..
Det ble et markant hopp i temp!EL testene mine i dag har vært nesten helt blank igjen, så det må vel bety at toppen var tidlig i går. Testen i går ettermiddag var svakere enn den på morgenen.
Jeg klarer nesten ikke å sovne for jeg er så spent på om tempen min stiger i morgen![]()

Jeg ville regnet denne som positiv, men jeg jeg er jo ikke vant til å få så sterke testerVil dere si denne er positiv eller er det rett før? Fikk 1,01 i Premom
Vis vedlegget 475671
Positiv!Vil dere si denne er positiv eller er det rett før? Fikk 1,01 i Premom
Vis vedlegget 475671

Da kommer snart mens, og en ny syklus venter
Men dere har lagt aksjer denne prøveperioden her også?CD27 og ser ut som jeg faktisk er i dpo-landDa kommer snart mens, og en ny syklus venter
![]()
Men dere har lagt aksjer denne prøveperioden her også?
Og er selv usikker på om EL først var tirsdag. Så altfor lite aksjer evt. Men ser uansett fram til en ny PP, der kroppen er mer deg selv og vi har sjans til å legge inn mer aksjer enn nå
Det er vel litt forskjellig frå person til person, men eg har mest før eggløsning, med ein topp dagen før, og gjerne merkbar endring frå vannete og eggehvite til sticky/kremete rett etter el.Jeg gikk tom for EL tester siden jeg baaare måtte starte så tidelig og tyselig er EL et par dager forsknket siden testene ikke ble positive og butikken var tomme Bor på liten plass så alt utenom coop og selvbetjening føles så lite fristende. Så nå tolker jeg symptomer. Men EL slim, når pleier dere å få dette. Ved EL eller under EL eller etterpå?
Jeg har også mest før, 2-3 dager før. Dagen etter er den mer fyldig og "kremete"Jeg gikk tom for EL tester siden jeg baaare måtte starte så tidelig og tyselig er EL et par dager forsknket siden testene ikke ble positive og butikken var tomme Bor på liten plass så alt utenom coop og selvbetjening føles så lite fristende. Så nå tolker jeg symptomer. Men EL slim, når pleier dere å få dette. Ved EL eller under EL eller etterpå?
PositivVil dere si denne er positiv eller er det rett før? Fikk 1,01 i Premom
Vis vedlegget 475671
Jeg har også mest før, 2-3 dager før. Dagen etter er den mer fyldig og "kremete"![]()
Takk for svar. Ja, jeg må huske å følge med på dette om det ikkje klaffer. Men hadde igår, og litt idag. Så går ut fra EL er idag/imorgen. Stemmer mtp andre symp også. Må bestille masse EL tester til neste runde om deg ikke klaffeeDet er vel litt forskjellig frå person til person, men eg har mest før eggløsning, med ein topp dagen før, og gjerne merkbar endring frå vannete og eggehvite til sticky/kremete rett etter el.

Har ikke testet etter EL i går eller i dag jeg, siden han fertilitetslegen sa jeg har EL sannsynligvis søndag. Bare mistet alle testetrang og er egentlig ok med det![]()
![]()