r.ellacott
Glad i forumet
Gratulerer!Bildet ble ikke med ... sånn !![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Bildet ble ikke med ... sånn !![]()

Ja håper jo du blir her også som sagt, du hører jo til her og fordi omSer ut til at eggløsning var i går, så da håper jeg TR blir forskjøvet og. Blitt så engasjert i deres tester og, så blir gjerne litt til hvis det er greit?
Vi får følge med på deg videre over i neste uke 
Gratulerer så mye med graviditetenTenkte egentlig vente til jeg har tatt en digital, men du kan godt sette meg opp på gravid!Make sure test fra i går kveld, bildet tatt innen 5 min. Tydeligere strek enn den på lørdags morgen
![]()

Herlighet så gøy å se noen gravide og gravidstreker her!! Er sååå lykkelig for deg, krysser fingrene for deg, MASSE lykke tilVis vedlegget 465418
Tørs ikke å stole på noe likevel jeg for strimlene er så svake, menfår vel ta en seier for en seier og så deppe sammen hvis det ikke går veien etterpå tenker jeg
krysser alt for at den har lyst til å bli der inne
![]()
Jeg får føre deg opp på ‘gravid ja? Det står jo svart på hvitt !Ja, men ikke så smertefulle velFeste smerter kan være veldig likt med mens kramper. Så x for at det er det og ikke TR
Ble helt kvalm av det. Så gav det seg etter noen timer og har vært rolig der nede i dag.. føler det pleier å bli stille før tante rød-stormen
Åneiii så urettferdig det må følesVi har begge slitt en del når vi var yngre, så det ser ikke bra nok ut på papiret til at de godkjenner oss.. Selv hvor mange år med stabilitet vi kan vise til etterpå![]()

Hvordan går det med deg i dag?Tok du test i dag?Nå fikk jeg sterke murringer rett overfor skambenet, akkurat som jeg har hatt når jeg har vært gravider bare 8 dpo, så fortsatt en del dager til jeg får pålitelig testsvar (har aldri fått før tidligst 11 dpo). Blir skikkelig skuffet hvis det ikke blir noe nå..

Hahaha ja du må vel få lov til det daHerlighet så gøy å se noen gravide og gravidstreker her!! Er sååå lykkelig for deg, krysser fingrene for deg, MASSE lykke til![]()
Jeg får føre deg opp på ‘gravid ja? Det står jo svart på hvitt !
er jo gravid per nå hvertfall 

Hahaha samme her! Tok en når mensen var 4 dager forsinket, som viste 2-3 uker. That’s it. Men ble baby av det åJa kjøpte bare en to-pakning og tok dem med 1 ukes mellomrom. Jeg var så rolig, men nå er jeg blitt testetøs![]()

Ja visst er du det!! Og det skal du være i ~9 måneder!!Hahaha ja du må vel få lov til det daer jo gravid per nå hvertfall
![]()

Tok en tidligtest på utvannet urinTok du test i dag?![]()
er bare 9 dpo, men ble litt ivrig. Vet ikke om det er skygge jeg ser der fargestoffet skal være.Spennende, det er ikke supertydelig, men likevel som om noe er der også hvis du skjønnerTok en tidligtest på utvannet uriner bare 9 dpo, men ble litt ivrig. Vet ikke om det er skygge jeg ser der fargestoffet skal være.
håper det utvikler seg til noe!!Oiii spennende, festedipp? kjenner du noe annet? Fising er et godt symptom for meg! Heia heia!!Skikkelig tempdropp igjen idag, ikke godt å si hva som skjer med denne kroppen! Det er iallefall heftig med murringer, og jeg fiser som fy - enda verre en normalt
Vis vedlegget 465429
Jeg er litt usikker på om jeg er 8 eller 9 dpo idag, jeg syns FF setter krysset en dag for tidlig.

Det er kjipt ja.. Hvem som helst kan jo få barn naturlig. Syns det burde holde å vise til hvem og hvor vi er nå.. Det gjør jo plan B vanskeligere for oss, og vi vet allerede at plan A (naturlig) har veldig dårlige odds, så håpløsheten tar litt over innimellom.Åneiii så urettferdig det må følesHvordan går det med deg i dag?

Jeg tror ikke det har klaffet, men det er liksom ikke helt avsluttet før tr kommer. Da blander jo hormonene seg inn også, så vi får se hvordan humøret blir da
Hvordan går det med deg?
Ja visst er du det!! Og det skal du være i ~9 måneder!!![]()

Tusen takk!Gratulerer så mye med graviditeten![]()

Håper på det ja! Er på tur på ferie nå med familien, så det kan bli noen spennende dager. Har tatt med meg testerSamma her, men kroppen din har vel ikke rukket å fått «beskjed» om en evt implantasjon eller at mens-må-starte-signalet enda, så det er nok bare progesteron-stigning enda for deg![]()

Men herregud ja!!!! Jeg ser!!7dpo, syns jeg så noe på testen i morrres, og tok den opp nå, syns bedre nå som den er tørketvanlig test. Tomme for strimler og farmasiet har ikke sendt pakken med tester i dag
har bare cb med uke indikator...mulig en av de ryker i morgen
Vis vedlegget 465433
tenk hvis du skal få bli med oss daaaa